ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ. ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΛΛΙΑ

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά και την πολιτική μου τοποθέτηση και την ιστορία μου.
Ήμουν, κατά το παρελθόν, ενεργό μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ., αλλά από την στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, διέκοψα κάθε σχέση με το Κόμμα, διατηρώντας βέβαια την ιεολογικοπολιτική μου θέση.
Η απόφασή μου αυτή ήταν αποτέλεσμα της αντίληψης που έχω για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Πιστεύω σε μια Αυτοδιοίκηση ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ. Χωρίς εξαρτήσεις από Κόμματα, αλλά και από συμφέροντα, ή άλλες σκοπιμότητες.
Έχοντας αυτήν την αντίληψη δεν δίστασα να συγκρουστώ με Υπουργούς της προηγούμενης Κυβέρνησης ΠΑ.ΣΟ.Κ. (Βάσω Παπανδρέου), με διορισμένους κυβερνητικούς - κομματικούς παράγοντες (Περιφερειάρχης Αττικής) και άλλους "παρατρεχάμενους" των κομματικών ή κρατικών μηχανισμών, όταν το συμφέρον του τόπου μου το επέβαλε.
Αυτήν την στάση μου την πλήρωσα, γιατί δυστυχώς η κουλτούρα των πάσης φύσεως "μηχανισμών" αυτή είναι: ή ακολουθείς - υποκύπτεις, ή τιμωρείσαι.
Δεν μετάνοιωσα γι΄ αυτό και ούτε πρόκειται να αλλάξω αντίληψη, γιατί αυτή είναι η στάση ζωής που έχω επιλέξει.
Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν επίσης τον αγώνα που έχω κάνει - και συνεχίζω να κάνω - ενάντια στην πρόθεση των κυβερνώντων για κατασκευή ΧΥΤΑ στο Γραμματικό.
Και αυτόν τον αγώνα δεν πρόκειται ποτέ να τον εντάξω σε καμία σκοπιμότητα, όποια κι αν είναι αυτή.
Σε λίγες μέρες θα έχουμε μια νέα Κυβέρνηση.
Δεν μπορώ να πώ ότι δεν χαίρομαι. Δεν μπορώ να πώ ότι δεν ελπίζω σε "καλύτερες μέρες" σε όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν ως πολίτες αυτής της Χώρας, αλλά και ως κατοίκους αυτής της περιοχής.
Λέω όμως με βεβαιότητα ότι, αν χρειαστεί, θα συγκρουσθώ και με αυτήν την Κυβέρνηση, υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα των συμπολιτών μου που με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά και των πολιτών της ευρύτερης περιοχής που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.
Ελπίζω να μην χρειαστεί. Αλλά αν χρειαστεί δεν θα διστάσω.
Κι αυτό όχι γιατί είμαι κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τους άλλους συμπολίτες μου, αλλά γιατί για μένα πλέον είναι τρόπος ζωής.
Δηλώνω λοιπόν από τώρα - έγκαιρα - προς κάθε ενδιαφερόμενο ότι θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον την πορεία αυτής της Κυβέρνησης, όσον αφορά τον ΧΥΤΑ Γραμματικού, θα συμβάλω - στα πλαίσια των δυνατοτήτων που θα προκύψουν και εάν προκύψουν - στην αλλαγή της θέσης του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων, αλλά, εάν η θέση παραμείνει η ίδια, θα πολεμήσω με όλες μου την δυνάμεις υπερασπιζόμενος τον τόπο μου.
Όπως και ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ., έτσι κι εγώ "δεν χρωστάω σε κανέναν". Δεν είμαι αποτέλεσμα του "κομματικού σωλήνα", όπως κάποιοι άλλοι. Είμαι άνθρωπος των κοινωνικών αγώνων κι έτσι θα παραμείνω.
Καλώ κάθε έντιμο στέλεχος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να κρατήσει την ίδια στάση και να είναι βέβαιο ότι στηλιτεύοντας τις όποιες λαθεμένες πολιτικές του Κινήματος, του προσφέρει την μέγιστη δυνατή υπηρεσία. Οι "αυλοκόλακες", οι "γλύφτες", οι "διαπλεκόμενοι", οι "κομματάρχες" είναι ευχάριστοι αλλά μολύνουν το κομματικό οργανισμό του κάθε κόμματος. Αντίθετα όσοι εντοπίζουν, καταγγέλουν τα λάθη είναι δυσάρεστοι, αλλά ωφέλιμοι.
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι τηρώ έντιμη και ξεκάθαρη στάση, τόσο απέναντι στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., όσο και απέναντι στον τόπο μου.
Αυτά σαν πρώτες σκέψεις.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ

Unknown είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ΝΑΙ ΤΑ ΕΝΝΟΩ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΓΚΑΙΡΑ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΡΝΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")