ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΟΣΑ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΞΙΣΤΟΡΩ"


Κυκλοφόρησε το βιβλίο "ΟΣΑ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΞΙΣΤΟΡΩ" του Γιώργου Κόλλια.
Πρόκειται για την περιγραφή της ζωής ενός παιδιού στην δεκαετία του 1960 στον Βαρνάβα, ένα Αρβανιτοχώρι της Αττικής. Η κοινωνική ζωή, οι παραδόσεις και τα έθιμα, η εξέλιξη και οι καθυστερήσεις αποτυπώνονται μέσα από τα παιδικά μάτια του συγγραφέα. Δεν είναι απλά μια προσωπική ιστορία, αλλά μια καταγραφή ενός, όχι και τόσο μακρινού, παρελθόντος. 
Στο βιβλίο περιλαμβάνεται και μικρή φωτογραφική συλλογή. 
Αν σας ενδιαφέρει η αγορά του επικοινωνείστε στο email geKolliasVarnavas@gmail.com, δίνοντας πλήρη διεύθυνση κατοικίας, για να σας σταλεί με αντικαταβολή.
Το βιβλίο στοιχίζει 15 €  με έξοδα αποστολής δικά μας.
Για την επίσημη παρουσιάσή του θα ενημερωθείτε με νέα ανάρτηση.

Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:
Θα σου πω μια ιστορία πέρα για πέρα αληθινή. Όλα όσα θα διαβάσεις συνέβησαν πραγματικά κι ας μοιάζουν με μυθιστόρημα.
«Όσα θυμούμαι ξιστορώ», λοιπόν, γιατί πως μπορείς να κλείσεις μια ολόκληρη ζωή σ΄ ένα βιβλίο; Πώς να κρατήσεις στην θύμησή σου χιλιάδες μικρές καθημερινές ιστορίες. Πώς να ξεδιαλέξεις τα σημαντικά, απ΄ τ΄ ασήμαντα, όταν στα παιδικά μου τότε μάτια, όλα έμοιαζαν τόσο  σημαντικά;Δεν σκοπεύω απλά να μιλήσω για μένα. Θέλω, με τα δικά μου βήματα να περιδιαβείς κι εσύ στον τόπο μου. Αυτόν τον τόπο που στ΄ άγιά του χώματα γεννήθηκα και μεγάλωσα. Εκεί που είδα πρώτη φορά το φως του ήλιου, που ΄τρεξα για πρώτη φορά στους δρόμους του, που ΄φαγα το πρώτο ξύλο από την μάνα μου, που πέταξα την πρώτη πέτρα, που ΄τρεξε το πρώτο αίμα απ΄ τα πληγωμένα πόδια μου. Εκεί π΄ ακούστηκε το πρώτο κλάμα μου, αλλά και π΄ αντήχησε το πρώτο γέλιο μου. Εκεί που χάραξα τα πρώτα μου όνειρα, για μια ζωή που δεν ήξερα.Πάμε λοιπόν την ιστορία και έλα μαζί μου να γνωρίσεις, μέσα απ΄ τις θύμισές μου, αυτόν τον τόπο, τους ανθρώπους του και την ιστορία του.
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΤΟ 1912

ΝΙΟΝΥΜΦΟΙ ΤΟ 1950

ΠΑΣΧΑ ΤΟ 1961

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΟ 1978

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το διάβασα. Το είχε ένας φίλος μου. Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Μπορεί να μην είμαι από τον Βαρνάβα, αλλά μου θυμίζει τα δικά μου χρόνια στο χωριό μου (Αιτωλοακαρνανία).
Από λογοτεχνική άποψη πολύ καλό.

Unknown είπε...

Ανασύρει μνήμες, αναδίδει αυτό το "άρωμα' των αξέχαστων παιδικών μας χρόνων. Βρήκα πολλά στοιχεία από τον εαυτό μου στα παιδικά μου χρόνια σε ένα νησάκι των Κυκλαδων.
Αψογο επίσης και από γλώσσα. και με λογοτεχνική αξία.
Πραγματικά Συγχαρητήρια!

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")