ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

FACEBOOK..ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τιμωρείται μαθήτρια και αναγκάζεται να αλλάξει σχολείο, επειδή είχε δημιουργήσει γκρουπ στο Facebook, που αναφερόταν στη διευθύντρια του γυμνασίου Χρυσοπηγής Χανίων. Η 14χρονη είχε κατασκευάσει στο facebook σελίδα με τίτλο "μισώ την διευθύντρια της Χρυσοπηγής" και στην οποία έγιναν μέλη περίπου 100 παιδιά του ίδιου σχολείου. Το θέμα έγινε γνωστό, όταν την ύπαρξη της συγκεκριμένης σελίδας αντιλήφθηκε μια μητέρα άλλης μαθήτριας και το ανέφερε στην διευθύντρια του σχολείου. Το γεγονός αυτό, επιβεβαίωσε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων Νίκος Βεστάκης, ο οποίος ωστόσο τόνισε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Σύμφωνα με τον κ. Βεστάκη, στο νομό Χανίων έχουν αποβληθεί για λίγες ημέρες από το σχολείο τους τρεις μαθητές για παρόμοια περιστατικά.
Όσο αφορά το συγκεκριμένο περιστατικό με την 14χρονη, ο κ. Βεστάκης επεσήμανε ότι η συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων πήρε την απόφαση η μαθήτρια να αλλάξει σχολικό περιβάλλον. Σύμφωνα με τον ίδιο, η μαθήτρια κλήθηκε σε απολογία, ζήτησε συγνώμη, ωστόσο η απόφαση δεν άλλαξε.

"Δεν μπορώ να σχολιάσω αποφάσεις ενός οργάνου, είναι συλλογικό όργανο, σύμφωνα με το νόμο οι αποφάσεις του δεν μπορούν να προσβληθούν από κανένα," είπε ο κ. Βεστάκης, που χαρακτήρισε την απόφαση νομότυπη και τελεσίδικη. Όπως τόνισε ο κ. Βεστάκης, κλήθηκε ο πατέρας της μαθήτριας στον όποιο ζητήθηκε να επιλέξει σχολείο για το παιδί του, που βρήκε σχολική στέγη σε κοντινό σχολείο από αυτό που απομακρύνθηκε.

Σύμφωνα με τον κ. Βεστάκη ο πατέρας του παιδιού αναγνώρισε, πώς το παιδί του, έκανε λάθος.

Εκφράζοντας την προσωπική του άποψη για την υπόθεση ο διευθυντής δευτεροβάθμιας επεσήμανε ότι ο ίδιος, αν ήταν διευθυντής του σχολείου, θα χειριζόταν διαφορετικά το θέμα. "Θα καλούσα την μαθήτρια και τους γονείς, και το θέμα δεν θα πήγαινε στο σύλλογο," τόνισε.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Χανίων Βασίλης Παπαστάμος δήλωσε: "Αν και η ΕΛΜΕ δεν έχει αρμοδιότητα για θέματα ποινολογίου μαθητών, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει, το ποσό μεγάλο έλλειμμα και κενό υπάρχει στους εκπαιδευτικούς σε ότι αφορά την γνώση του ψηφιακού κόσμου και της ψηφιακής κοινωνίας στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε να επιβληθεί και δεν θα είχε επιβληθεί, αν οι εκπαιδευτικοί, είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας στη χρήση των νέων τεχνολογιών, στην καθημερινότητά τους. Θα γνώριζαν τι σημαίνει facebook και δεν θα υπήρχε πανικός, με το παραμικρό."

Tέλος, προϊστάμενος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα επισκεφθεί το σχολείο από το όποιο απομακρύνθηκε η μαθήτρια, και θα συναντηθεί με το σύλλογο διδασκόντων.

ΣΧΟΛΙΟ:
Εν έτει 2010 και για ένα δημοσίευμα στο Facebook; Τι να πει κανείς!
Οι "αναλφάβητοι" σχετικά με την νέα τεχνολογία καθηγητές, οι κομπλεξικοί και "παλαιών αρχών" δήθεν εκπαιδευτικοί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ τα οποία υποτίθεται θα μορφώσουν.
Πως μπορεί να έρθει σε επαφή με τα παιδιά αυτή η καθηγήτρια; Πως θα τα πλησιάσει; Με ποιο τρόπο θα μπει στην ψυχή τους για να διαπιστώσει τι τους κάνει να νοιώθουν μίσος για το σχολείο και τους εκφραστές του;
Αυτοί οι καθηγητές έχουν χάσει το παιχνίδι πριν καν αρχίσει!
Ένα "παιχνίδι" που μάλλον δεν τους ενδιαφέρει να παίξουν. Τους φτάνει να παίρνουν τον μισθό τους και να  "περνά η μέρα". ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Και μετά απορούμε γιατί τα παιδιά μας "δεν μορφώνονται" στο Σχολείο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")