ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

''ΕΝΑΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ''

  • "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου" ξεφαντώνει...
ΕΛΛΑΔΑ:''θέλεις μπουζούκια; πάμε! θέλεις μπαράκια; πάμε!'' το χρήμα δεν το λογαριάζω τα δυό σου μάτια σαν κοιτάζω!'' ''οσα εχω να τα φάμε κι όπου θέλεις πάμε!''  
ΕΛΛΗΝΑΣ:''τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα!'' ΕΛΛΑΔΑ:''δικά σου ολα τ ακίνητα και σπίτια κι αυτοκίνητα!'' 
ΕΛΛΗΝΑΣ:''χανόμαστε! χανόμαστε, δεν το καταλαβαίνεις;'' 
ΕΛΛΑΔΑ:''βρε δε βαριε- βρε δε βαριέσαι αδερφέ!'' ''μιά ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε, τι θα καταλάβουμε τι θα καζαντήσουμε!'' 
ΕΛΛΗΝΑΣ:''για τα λεφτά τα κάνεις ολα! για τα λεφτά δε μ αγαπάς!'' ''εσένα δεν σου άξιζε αγάπη!'' ''ήταν ψεύτικα τα γλυκόλογά σου ολα!'' ''ψεύτικα τα δάκρυά σου, ψεύτικα και τα φιλιά σου;'' 
ΕΛΛΑΔΑ: ''αχ, τι κρίμα που είναι να σαι, να σαι τόσο φτωχαδάκι!'' ''άλλα λέω κι άλλα κάνω, πως να σου το πω!'' ''ο,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο...'' ''το χρήμα δεν το λογαριάζω!'' ''τι τα θέλεις τα λεφτά;'' 
ΕΛΛΗΝΑΣ:''με τελείωσες κι ας γινόμουνα για σένα μιά ζωή θυσία...'', ''θα φύγω και θα με ζητάς και θα παραπονιέσαι!'' 
ΕΛΛΑΔΑ:''μήπως σου ζήτησα πολλά;'', ''δώσε μου μιά ευκαιρία ακόμα!'' 
ΕΛΛΗΝΑΣ:''χτύπαγες σαν κύμα πάνω στην καρδιά μου κι όμως είχα τόση υπομονή..'' 
ΕΛΛΑΔΑ: ''που θα πας και θέλεις να μ αφήσεις; μια βραδιά σε μένα θα γυρίσεις!'' ΕΛΛΗΝΑΣ:''μα δεν δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου ΕΛΛΑΣ;;;'' 
ΕΛΛΑΔΑ:''ρε! ξέρεις ποιά είμαι εγώ, πως με λένε κι η σκούφια μου απο που κρατάει;;;'' ''δανεικά! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ!!'' 
ΕΛΛΗΝΑΣ:''κομμένα πια τα δανεικά! αν θες να ζήσεις, ζήσε με τ αληθινά!!'' 
ΕΛΛΑΔΑ:''μα δεν τελειώσαμε! δεν γίνεται σου λέω, δεν τελειώσαμε!'' 
ΕΛΛΗΝΑΣ:''τώρα είναι αργά, αγάπη μου γλυκειά!'' ''χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία!'' ''ΦΕΥΓΩ! κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια'' ''κι υποφέρω, υποφέρω, υποφέρω πολύ..'' ''στο σταθμό του Μονάχου'' ''και πίνω μπύρες, πίνω μπύρες, πίνω μπύρες..'' ''..στην υγειά της αχάριστης που δεν άξιζε τόσο..'' ''ήσουν ΣΚΕΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΣΑ...'' ''ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΗΣΟΥΝ, ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ...''....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")