ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

''ΕΙΧΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ, ΠΑΛΙ ΧΑΪΒΑΝΙ ΜΕ ΕΙΠΕΣ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Να δεις που όλη την καταστροφή και τον όλεθρο εδώ μέσα την προκάλεσα εγώ, ο θείος μου ο Αριστείδης κι ο Λάκης ο Γαβαλάς! 
Εγώ, γιατί δεν πλήρωσα μια κλήση της Τροχαίας που έφαγα, ο θείος μου ο Αριστείδης, γιατί δεν έκοψε μια απόδειξη στο χασάπικο κι ο Λάκης ο Γαβαλάς, γιατί η τελευταία του γούνα, δεν ήτανε συνθετικιά, αλλά μια ωραιότατη βιζόν που σπαρταρούσε στα κάρβουνα! 
Κι εκεί που είχαν αποφασίσει να μας χώσουν εμάς τους τρεις μέσα και να ξεβρωμίσει η κοινωνία, να' σου κι εμφανίζεται ο Άκης...οικειοθελώς και λύσσαξε να τονε μπαγλαρώσουνε κι εκείνονε με το στανιό. ''Ρε αμάν, ρε ξαμάν, ρε Άκη που πας ρε αγόρι μου; Μην είσαι κορόιδο, τα πιάσαμε τα λαμόγια κι είναι μέσα τώρα!''. Τίποτα ο Άκης. ''Όχι, θέλω να μπω κι εγώ! Άσχημα περνάνε εκεί μέσα οι άλλοι; Θα χάσω εγώ τέτοιο γλεντοκόπι, που μέχρι κι η Αλίκη ''η σωφερίνα'' θα εμφανιστεί, με τον Ζαμπέτα gest star, να τραγουδήσουμε παρέα το ''όποιος πιάνει το τιμόοοονιιιι''; 
Και μπαίνει μέσα λοιπόν κι ο Άκης και δικαιώνεται, μέχρι να πεις κύμινο! Κι επειδή γούσταρε τρελά, καλεί και το Βικάκι το ζουμπουρλούδικο, την κόρη και τον ξάδερφο και για να μη στα πολυλογώ, πλάκωσε όλο του το σόι κι έπιασε στασίδι, πρώτο τραπέζι πίστα στον Κορυδαλλό...
 Από την άλλη μεριά, ο Γαβαλάς τραβούσε τα μαλλιά του και με το δίκιο του! Γιατί ξέρεις τι σημαίνει τέσσερις μήνες τώρα χωρίς ούτε ένα εξώφυλλο κι ούτε ένα σολάριουμ;;; Κι εγώ σου λέω άντε και να κάνει πέτρα την καρδιά και να τα καταπιεί αμάσητα τα ''περασμένα του τα μεγαλεία''. Μα να ανοίγει τις ειδήσεις -μέσα στη φυλάκα καλέ!- του έγκριτου του star channel που έτσι ξαφνικά ανάμεσα σε ξώβυζα και ''διάσημους'' σου πετάει και μια είδηση περί αναδιάρθρωσης- και να σου βγαίνει μες την τρελή χαρά ο Κωστέτσος και να μυξοκλαίγεται, γιατί καταστρέφεται λέει η καριέρα του, επειδή τον μπερδεύουν με τον Λάκη τον Γαβαλά τον μπουζουριασμένο;;; 
Ε, όχι! Πόσα να αντέξει ένας άνθρωπος!... Κάθομαι λοιπόν κι εγώ ήσυχα-ήσυχα στη γωνίτσα μου στο κελί 33 και περιμένω εναγωνίως την επόμενη άφιξη! Λέω, δεν μπορεί, όλο και κανάς διάσημος θα σκάσει μύτη ακόμα, να γίνουμε ''κοσμική στήλη'' εδώ πέρα μέσα! Και περνάνε οι μέρες και περνάνε οι μήνες και τίποτα. Τρεις κι ο κούκος οι κακουργηματίες! Και δώστου να ανοίγω την τηλεόραση και να παρακολουθώ τις εξελίξεις και δώστου όλο και να πέφτω από τα σύννεφα με τα τεκταινόμενα.Γιατί, ενώ τώρα τελευταία είχα αρχίσει και είχα μια κρυφή χαρά για μια-λίστα-της-Λαγκάρντ ήτανε; Για-μια-λίστα-του-Παπακωνσταντίνου ήτανε; Για-μια-λίστα-του-Βενιζέλου ήτανε; Θα σε γελάσω και δεν το θέλω, γιατί αυτό ''ΛΙΣΤΑ''δεν θα το έλεγα. Εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς θα το έλεγα... Άσε που δεν ξέρουνε ούτε ορθογραφία οι αστοιχείωτοι κι ύστερα περιμένουμε εμείς να βρούνε τον...δολοφόνο...
 Μα έχω άδικο; Πες το μου σε παρακαλώ. Από πότε τη ''λήστα'' την γράφουνε με ''γιώτα'';;; Από τον ''λήσταρχο'' δεν προέρχεται η ρίζα της λέξης;... Από την άλλη βέβαια, εγώ προφανώς και λειτουργώ με τρικυμία εν κρανίω, διότι εδώ σου λέει το ρεπορτάζ, ότι δ ε ν έχει βρεθεί καν Η ΛΗΣΤΑ κι εγώ περιμένω...νέο αίμα στης φυλακής τα σίδερα; 
Και πάνω που έχω αρχίσει να απελπίζομαι, μαθαίνω ότι συνελήφθη και θα οδηγηθεί στις φυλακές, με δεκαετή ποινή φυλάκισης -για χρέη προς το Δημόσιο ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ(!)- ο επιχειρηματίας Γιώργος Πετζετάκις. Και λέω, επιτέλους ξεκολλήσαμε από τον ιλιγγιώδη αριθμό...2! (βλέπε Άκης-Λάκης) συλληφθέντων για φοροδιαφυγή, αλλά απλά βιάστηκα να πανηγυρίσω το αφελές το άτομο. Διότι, έτσι και κάνει ο (τζάμπα κι άδικα!) κατηγορούμενος, μια αίτηση αναστολής εκτέλεσης της ποινής του, η οποία -Ω! ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!-έγινε ΑΜΕΣΩΣ δεκτή (μα, για 4 ψωροεκατομμύρια ευρώ βρε πουλάκι μου να πας μέσα; κατάφωρη αδικία...) και συνεπώς παραμένει ελεύθερος, μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό. Σε τρίτο, σε τέταρτο, σε πέμπτο, κλπ κλπ. 
Στην αίτηση αναστολής του, ο επιχειρηματίας επικαλέστηκε ότι αν φυλακιζόταν, θα επερχόταν η οριστική οικονομική κατάρρευση της εταιρείας του, αλλά και της οικογένειας του... (Σε αντίθεση με ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ άλλες εταιρείες και οικογένειες που διάγουν...ΒΙΟΝ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟΝ!) 
Αλλά το...καλυτερότερο ο ''κατακαημένος'' Κος Πετζετάκις, το άφησε για το τέλος: Ότι βρίσκεται κοντά στην σύναψη συμφωνίας με...επενδυτή (''αγνώστου προέλευσης ιπτάμενο αντικείμενο''), η οποία θα διασφαλίσει τις 300 θέσεις εργασίας των υπαλλήλων του (νάτος κι ο ωμός εκβιασμός, προς τους δόλιους τους υπαλλήλους του, βεβαίως-βεβαίως) και θα μπορέσει να αποπληρώσει τα χρέη του προς το Δημόσιο (του...Αγίου Π... ανήμερα κι αυτός, όπως ολόκληρη-εξαφανισθείσασα-λήστα-Λαγκάρντ)... 
Τελικά, τα εκατομμύρια -χρέη- γίνανε... ''Πετζετάκια'' κι εμένα, ''είχες δεν είχες, πάλι χαϊβάνι με είπες'', ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΚΙ ''ΑΔΕΚΑΣΤΗ'' ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ...


17 σχόλια:

airis είπε...

Απολαυστικός όπως πάντα! Σε άνοιξα και το πρωί και σε διάβασα, αλλά με καλούσε ο ήλιος έξω για έναν καφέ και έφυγα τρέχοντας! Ίσα που πρόλαβα να ρίξω κα΄τι πρόχειρο πάνω μου ;-)... Σε ευχαριστώ που περνάς και με ενημερώνεις πότε γράφεις γιατί είναι κρίμα να χάσω τα ζουμερά κείμενά σου!
Λήστα με "η" από το λήσταρχο!Υπέροχο!! Καταπληκτική γραφή .... Τέλεια σάτιρα! Ό,τι κι αν πω είναι λίγο!
Δεν περιμένω για άδειες και τα σχετικά! Σε αναδημοσιεύω με συνοπτικές διαδικασίες στο φακές book που λέει κι ένα φιλαράκι μου , με το link σου φυσικά !
Καλό ΣΚ και εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι καυστικός! Σου πάει!!!!!!

airis είπε...

Άφησέ μου στοιχεία σου στο mail μου
tea_airis@yahoo.gr για να σε βρω εγώ στο φέις! Δεν είμαι στη δημόσια αναζήτηση ;-)

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Αριστέα, με έχεις σκλαβώσει με τα καλά σου λόγια, αλλά άμα εμείς συναντηθούμε στο facebook, σφύρα μου κλέφτικα! Δεν είμαι σε κανένα facebook εγώ. Είμαι μόνο ο ταπεινός, αλλά παρόλα ταύτα, ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''...

Μαζεστίξ είπε...

Η Βίκυ θα κάνει την Αλίκη, ο ξάδερφος του Άκη θα κάνει το Ζαμπέτα, ο Άκης θα κάνει εκείνον τον κλασικό κομπάρσο με το μάγκικο μουστακάκι (διότι είναι κπμπάρσος σε όλα τα σκάνδαλα) και ο Μπένι θα κάνει τον Πάντζα ("Τα γεγονότα, κυρία μου, τα γεγονότα"!)

Και γαμώ τις φυλακές!
KIFINOS FILMS


Εκός του Πετζετάκι και ένας άλλος επιχειρηματίας (δε θυμάμαι το όνομά του) αφέθηκε ελεύθερος λόγω αυτοκτονικού ιδεασμού, ενώ χρωστάει κάμποσο μαρούλι στο κράτος.
Χαίρε κράτος αμέτρητον...

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Μαζεστίξ, το άλλο ΚΟΥΜΑΣΙ ονομάζεται Μιχάλης Ανδρουλιδάκης: κάθειρξη 5 ετών και μετά ''αυτοκτονικός ιδεασμός''... Από πότε ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΑΔΩΜΑ βαφτίστηκε ''αυτοκτονικός ιδεασμός'' ρε αλήτες;;;;;
Όσο για τον Μπένι, άμα έχεις κόψει κι έχεις ράψει τους νόμους στα μέτρα σου, δεν πάει να καίγεται γύρω σου το πελεκούδι;;; Παραμένεις κυριλέ ΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ και δουλεύεις το Σύμπαν ψιλό γαζί...

Ε, ΡΕ! ''ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟΣ ΙΔΕΑΣΜΟΣ'' ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΡΑΤΣΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΓΚΕΛΑ.....

Υ.Γ Κι εμείς εδώ -στο Ελλαδιστάν- ''αυτοκτονικό ιδεασμό'' έχουμε σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και δεν το ξέρουμε....

Ανατολή είπε...

Αυτό με τον Πετζετάκη δεν το γνώριζα. Ώστε τον άφησαν για τα 4 εκατομμύρια;;;;;;;;
Και κυνηγάνε τον τυροπιτά από τη Λάρισα με τις 4 τυρόπιτες αξίας 4(!) ευρώ;;;;
Θα πηδηχτώ από το παράθυρο!
Δηλαδή αν ήμουν Λάκης Γαβαλάς θα ένιωθα πολύ μ...κας μέσα στην ψειρού...
Αλλά αγαπητέ Γιώργο, έχω ένσταση με το βιντεάκι. Εδώ ταιριάζει γάντι ο Σταυρίδης: "Έκλεψες στην Ελλάδα; Οι ποινές"
http://www.youtube.com/watch?v=-TjYPyNIUFQ&feature=related

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Ανατολή καλησπέρα και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου. Ίσως να μην διάβασες το σχόλιο μου την προηγούμενη φορά. Εγώ είμαι ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' και όχι ο Γιώργος Κόλλιας, ο φίλος μας. Και -πίστεψε με- εγώ κι ο Γιώργος είμαστε δύο διαφορετικά πρόσωπα.

Το είχα δει κι εγώ αυτό το βιντεάκι με τον Σταυρίδη. Φαντάσου από πότε η Ελλάδα είχε δώσει δείγματα για το που πήγαινε, αλλά εμείς δεν θέλαμε να το πιστέψουμε με τίποτα!...

''Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ''!

Λωτοφάγος είπε...

Ούτε κι εγώ γνώριζα για τον έμμεσο εκβιασμό που έκανε ο Πετσετάκης.
Α, πάντως, η λήστα περιέχει τα ονόματα των νυν κυβερνώντων, τότε η Λαγκάρντ την έδωσε υπονοώντας "σας έχω στο χέρι, και μην διανοηθείτε να αρνηθείτε οτιδήποτε".
Υπάρχει και η περίπτωση να κράτησε τη λήστα ο Μπένυ για να εκβιάζει αυτούς που αναφέρονται εκεί.
Σε κάθε περίπτωση, ωραίο κείμενο!
Καληνύχτα και καλή Κυριακή

Μαρία Νικολάου είπε...

Αχχχχ γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι Πετζετάκια. Βάλε και μένα μέσα... δεν πλήρωσα το χαράτσι. Δις εις θάνατον.
Ωραίο κείμενο.
Καλημέρα.

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Λωτοφάγε καλημέρα! Πολύ...ενημερωμένο σε βρίσκω σε σχέση με την Λήστα! Μέχρι τους ''διαλόγους'' ψελλίζεις! Κανόνισε να ανταμώσουμε ''στο κελί 33'' και να μην γνωριζόμαστε κι από πάνω! Γιατί -εξυπακούεται- πιο πολλές πιθανότητες έχουμε εμείς να βρεθούμε με βραχιολάκι!

Αυτός ο Μπένυ θα έπρεπε να κάνει τελικά τη διαφήμιση της coca-cola, γιατί ταιριάζει με όλα!

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Μαρία Νι καλημέρα! Μάλλον...πούλμαν να βάλουμε, γιατί μαζευόμαστε πολλοί ''οι κακουργηματίες''!

''ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΜΑΣ''!!!

Διαχειριστής είπε...

Κι εγώ μαζί σας! Ούτε χαράτσι, ούτε εφορία - συμμετέχω στη συλλογική προσφυγή του ΕΠΑΜ.

Πολύ ωραίο και χιουμοριστικό κείμενο! Όπως πάντα γράφεις με οξυδέρκεια!

Καλημέρα πιστέ φίλε του σκύλου,... και... δικέ μου φίλε!

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

''Κ.Κ'' καλημέρα. Σου κλείνω σουίτα μαζί με την θανατοποινίτισσα Μαρία Νι, γιατί εσείς οι δύο μάς το διαλύσατε τελείως το μαγαζί...
Μην ανησυχείς, θα πω στον Λάκη να σου δανείσει καμμιά γούνα του, γιατί η σουίτα είναι βορινή και μπάζει!

Διαχειριστής είπε...

Ξέχασα να σου πω οτι κι εγώ μπερδεύω τον Γαβαλά με τον Κωστέτσο. Κι έτσι τώρα δεν ξέρω αν το πρόσωπο που έχω στο μυαλό μου είναι ο ένας ή ο άλλος!

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

''Κ.Κ'', δε λέω, κάποια...κοινά ''χαρακτηριστικά'' τα έχουν ΚΑΙ οι δυο! Αλλά ο Λάκης (ο...μπουζουριασμένος) είναι μονίμως πιο μαυρισμένος. Αγαπημένο του χόμπυ το σολάριουμ. Πως ήταν ο Τζάκσον;;; Αλλά ΣΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ! Αυτός το πάει από το άσπρο στο μαύρο!!! Συνέχισε εσύ να μην πληρώνεις κι όπου να'ναι θα τον συναντήσεις κι από κοντά!!!

Φανή είπε...

αν το ποσο που χρωστας ειναι απο πενταψηφιο και πανω τη γλιτωνεις!
οσο περισσοτερα, τοσο το καλυτερο! :P

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Φανή καλησπέρα. Δες το σχόλιο της "Ανατολής", έχει ένα βιντεάκι με τον Σταυρίδη που καυτηριάζει -πριν μισό αιώνα!- την κατάσταση στην Ελλάδα, που προφανώς ποτέ δεν πεθαίνει(η διαφθορά...)!

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")