ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ

Όσοι ασχολούνται με τα αυτοδιοικητικά θέματα του νέου Δήμου Μαραθώνα θα γνωρίζουν ότι επέλεξα να κατέλθω υποψήφιος στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές με την Δημοτική Παράταξη «ΝΕΑ ΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ» με επικεφαλής τον Χρήστο Κατσαρό.
Για λόγους που θα αναλυθούν στο μέλλον η παράταξη αυτή απεσύρθη από τις εκλογές, μετά από απόφαση που πήρε προσωπικά ο επικεφαλής και χωρίς την σύμφωνη γνώμη των στελεχών.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη, όπως φαντάζομαι είναι ευνόητο, θα μου ήταν αδύνατον να συνεργαστώ με τις υφιστάμενες Δημοτικές Παρατάξεις, τις οποίες είχα ήδη απορρίψει, παρ΄ ότι μου έγιναν τιμητικές προτάσεις από όλες. Αυτό επέβαλαν λόγοι προσωπικής αξιοπρέπειας και αυτοσεβασμού.
Η προσωπική μου ιστορία στον χώρο της αυτοδιοίκησης και το αίσθημα ευθύνης  απέναντι στους ανθρώπους που με τίμησαν τόσα χρόνια με την εμπιστοσύνη τους, δεν μου επέτρεπαν να αποσυρθώ από  τα δρώμενα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΓΟΥΡΟΣ
Επέλεξα, λοιπόν, να δώσω τον αγώνα μου στον στίβο των Περιφερειακών Εκλογών, κατερχόμενος ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με την Παράταξη «ΑΤΤΙΚΗ» με επικεφαλής τον Νομάρχη Αθηνών Γιάννη Σγουρό.
Ο λόγος που επέλεξα να συνεργαστώ με την συγκεκριμένη Παράταξη δεν είναι η κομματική στήριξη, την οποία άλλωστε αγνόησα στις Δημοτικές Εκλογές, αλλά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος   Περιφερειάρχης έρχεται από μια πετυχημένη πορεία στον χώρο της Αυτοδιοίκησης, ως Νομάρχης Αθηνών, με ήθος, διαφάνεια και συγκεκριμένο έργο.
Αποτελούσε και αποτελεί πάγια άποψή μου ότι ο χώρος της Αυτοδιοίκησης και ιδιαίτερα τα ανώτερα επίπεδά του, δεν μπορεί να υπηρετηθεί από πολιτικά πρόσωπα, ούτε από άχρωμες «προσωπικότητες», αλλά από γνώστες της Αυτοδιοίκησης.
Πρόθεσή μου είναι, εφ΄ όσον εκλεγώ, να δώσω μάχη για την υπηρέτηση των συμφερόντων του Δήμου μου, αλλά και ολόκληρης της Βόρειας και Ανατολικής Αττικής. Έχω την θέληση και θέλω να πιστεύω ότι έχω και την ικανότητα, να αγωνιστώ για την ανάπτυξη της – υποβαθμισμένης σε σχέση με το αστικό κέντρο – περιοχής μας.
Εφ΄ όσον πιστεύετε ότι μπορώ να ανταποκριθώ σ΄ αυτόν τον ρόλο, ζητώ να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου, πέρα και έξω από πολιτικές αντιλήψεις και σκοπιμότητες, αλλά με βάση την δέσμευσή μου ότι θα είμαι στο πλευρό των Δημάρχων και των Δημοτικών Συμβουλίων σε κάθε διεκδίκηση που θα προάγει την ποιότητα ζωής των κατοίκων, αλλά και κάθε πολίτη σε όποια δίκαιη διεκδίκηση.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ
ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΡΝΑΒΑ


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητήρια και καλή επιτυχία.
Επί τη ευκαιρία Θα ήθελα να μου γνωρίσεις σε παρακαλώ ποιόν υποψήφιο δήμαρχο στηρίζεις στον Δήμο Μαραθώνα.

Αλέκος Ρέρρας

υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της Νέας Τετράπολις του Νίκου Ιωνά

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητήρια και καλή επιτυχία αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι μετά από τόσους αγώνες ενάντια στα ΧΥΤΑ κατεβαίνεις με εκπροσωπο του μνημονίου και υπερασπιστή των ΧΥΤΑ.
Λιάνα Κωνσταντίνου

Ανώνυμος είπε...

ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΡΑΟΥΛΗΣ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ Γ.ΣΓΟΥΡΟΥ

Ότι λέω στον Καραούλη ισχύει και για τον Κόλλια και μάλιστα σε υπέρτερο βαθμό .

Τον ψάχνω στο τηλέφωνο και με αποφεύγει .

Το κείμενο αυτό πρέπει να το προσαρμόσω στα’’ μέτρα του ‘’ και να του το στείλω.

Αφορά επίσης και όλους τους υποψηφίους που τολμούν να βγάζουν τις φάτσες τους μπροστά μας ενώ είναι

Ή πουλημένοι

Ή άσχετοι

Με το τεράστιο πρόβλημα της άδικης επερχόμενης καταστροφής του τόπου.

Πρέπει όλους να τους περνάμε μέσα από αυτό το ΦΙΛΤΡΟ ….όλους να τους βλέπουμε μέσα από αυτό το ΠΡΙΣΜΑ

Και να τους καταγκέλουμε στον κόσμο.

Δεν πρέπει να βγούν ……αν βγούν αυτοί που οι αρχηγοί τους είτε αποδέχονται ανοιχτά τον ΠΕΣΔΑ (ή απαντούν με άσχετα μισόλογα)

νομιμοποιούνται να λένε ότι υπάρχει κοινωνική αποδοχή για το έργο.

Πρέπει να επιτεθούμε δυνατά και δημόσια σε όλους αυτούς.

Σου επισυνάπτω (παρακάτω) κείμενο μου παλιό αναρτημένο στο blog του Κόλλια ……τελικά έκανε ότι χειρότερο

από αυτά που του έλεγα να μην κάνει…δείχνοντάς μας το αληθινό του πρόσωπο…..

Εγώ δεν έπεσα από τα σύννεφα ……ποτέ δεν εκτίμησα κανένα τους……απλά τον για Κόλλια ήλπιζα να επιλέξει

τους προοδευτικούς ψηφοφόρους και όχι να πάει με τα γούστα της εκλογικής του βάσης που είναι το ‘’ντόπιο κατεστημένο’’
Αν θέλει, και μπορεί, ας με πάρει τηλέφωνο…..ή (και) καλύτερα ας βγεί στα blog να μου απαντήσει

φιλικά

Δημήτρης Δαμάσκος
του Βαρνάβα-Γραμματικού.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ, ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ, ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΟΥΤΕ ΣΤΑ BLOG, ΟΥΤΕ ΣΤΟ FACEBOOK. ΕΤΣΙ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΤΟΠΟΣ?

Unknown είπε...

Νομίζω ότι απαντώ, άλλο αν δεν σας καλύπτει η απάντηση, κάτι που είναι αυτονόητο δικαίωμά σας.
Διάβασε, αν θέλεις το άρθρο που δημοσιεύεται στον site της "Βορεινής" (http://www.voreini.gr/?p=41124). Απλά δεν το αναρτώ ακόμη, για λόγους δεοντολογίας, γιατί το έχω στείλει στις τοπικές εφημερίδες.

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")