ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

''ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ, ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ''...

  • γράφει "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
Κυρία Σουφλή, παρακολουθώ το σάιτ σας, αρκετό καιρό τώρα τελευταία.
Νομίζω οτι, εκτός απο αγωνιστικότητα, αυθορμητισμό και ειλικρίνεια, διακατέχεστε και απο συναίσθημα. Κυρίως απο το τελευταίο...Την Κυριακή λοιπόν, όταν ξαναμπήκα στο σάιτ σας, ομολογώ οτι ΕΝΟΙΩΣΑ ΝΑ ΜΕ ΛΟΥΖΕΙ ΚΡΥΟΣ ΙΔΡΩΤΑΣ... 
Αντιλήφθηκα -ως απλός αναγνώστης- οτι το κακό είχε χτυπήσει την πόρτα σας...Δεν ήταν μόνο τα βίντεο -με τα συγκεκριμένα τραγούδια- αυτά σας εξομολογούμαι οτι ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΚΑΝ να τα ακούσω... 
Δεν ήταν μόνο αυτή η φωτογραφία που έχετε αναρτήσει -αυτήν με ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ- αυτήν σας εξομολογούμαι οτι ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΩ, παρά μόνο κάποια δευτερόλεπτα... Εκείνο που ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕ ΚΑΙ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕ απο ολόκληρη την σελίδα, ΗΤΑΝ Ο ΠΟΝΟΣ... Ένας πόνος τόσο πολύ ΓΕΝΝΑΙΟΣ, ένας πόνος τόσο πολύ ΣΑΡΩΤΙΚΟΣ, αλλά ταυτόχρονα ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΣ... Ταυτίστηκα με τον πόνο σας, ένιωσα οτι ήθελα να σας σφίξω το χέρι, διάβαζα και ξαναδιάβαζα τα λόγια σας, λόγια που μιλούν ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΔΥΝΑΤΗ, λόγια που έτρεχαν μέσα απο την καρδιά σας, κατευθείαν στη σελίδα ενός απλού σάιτ, κι όμως κατάφερναν ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟ. ΠΟΛΥ ΠΟΝΟ... 
Κι ύστερα παρατήρησα κάτι που με συγκλόνισε... ''Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ''... Η ταχύτητα και η συχνότητα των βίντεο, ήταν ικανές να αποτυπώσουν ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΣΑΣ... Σε πόσο ΟΔΥΝΗΡΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ είσασταν, Θεέ μου... Πόσο ΑΝΤΟΧΗ ΨΥΧΗΣ ΑΝΑΜΕΙΚΤΗ ΜΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ, εξέφραζε η ταχύτητα που τροφοδοτούσατε μια ηλεκτρονική σελίδα, ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΑΣ... -- 3'.05''-- 3'.18'' -- 4'.09'' -- 4'.12'' -- 4'.15'' -- 4'.29'' -- 4'.37''_ _ _ _ 
Δεν μου επιτρέπεται να γράψω κι άλλα απο αυτά που νιώθω για τον πόνο σας, έτσι κι αλλιώς εκφράζω τις προσωπικές μου εικασίες και μπορεί να έχω κάνει ΗΔΗ κάποια ΑΠΡΕΠΕΙΑ ή ακόμα και ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ... Αν νώσατε έτσι, έστω και μια στιγμή, ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ... 
Σας έχω συναντήσει μια-δυό φορές σε κάποιες κοινωνικές εκδηλώσεις, αλλά δεν σας έχω συναναστραφεί ποτέ προσωπικά, αν και -μέσα απο την προσέγγιση μου μέσω του σάιτ σας- θα' θελα να σας γνωρίσω και να σας εκφράσω και κατ' ιδίαν τα συλλυπητήριά μου, αλλά και τον θαυμασμό μου, για την ΓΕΜΑΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΨΥΧΗ ΣΑΣ... Μόνο ένας άνθρωπος με τέτοιο συναίσθημα, είναι ΙΚΑΝΟΣ να ζήσει ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ... Αλλά -ταυτόχρονα με την οδύνη σας- πρέπει ΝΑ ΝΙΩΘΕΤΕ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΖΗΣΑΤΕ...
 Αν έγραψα κάτι που σας ΠΡΟΣΈΒΑΛΕ, αφήνω εν λευκώ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ, να με συναντήσετε και να... μου τα ψάλλετε για τα καλά... 
ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ... 
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ... 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ/ή "φίλε/η του σκύλου", συγκλονίστηκα με τα.. "συναισθήματα" που εξέφρασες για την απώλεια του συζύγου μου. Σ' ευχαριστώ "εκ μέρους του" για τον "σεβασμό" προς τον αγαπημένο σύντροφο της ζωής μου. Λυπάμαι που... συγκλονίστηκες τόσο πολύ, ώστε να μετρήσεις τις ώρες των αποχαιρετιστήριων αναρτήσεών μου... Ο καθένας, ότι έχει στην ψυχή του δίνει...ακόμα και στην ύψιστη στιγμή του θανάτου και του πόνου.
Το ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ της γραφής σου άνοιξε και έβγαλε αυτά ακριβώς ποιυ γράφεις και για τα οποία έχεις τουλάχιστον την επίγνωση να ζητάς συγνώμη έστω και με τον τρόπο αυτό.

Υ.Γ. Αγαπητέ φίλε Γιώργο Κόλλια, ελπίζω ότι θα κατεβάσεις αυτή την ανάρτηση. Δεν θίγει εμένα.. ΑΣΕΒΕΙ προς τον νεκρό σύζυγό μου.

Πόπη Σουφλή

Unknown είπε...

Αγαπητή Πόπη
Διάβασα με έκπληξη - οφείλω να πω- το σχόλιό σου.
Το κείμενο του "πιο πιστού φίλου του σκύλου" έβγαζε τόση ευαισθησία (την οποία σε πληροφορώ ότι όντως την διαθέτει" που δεν μπόρεσα να καταλάβω που θίγεται η μνήμη του αείμνηστου συζύγου σου.
Επικοινώνησα με τον συνεργάτη μου, που βρίσκεται εκτός Αττικής και έθεσα υπόψη του το σχόλιό σου.
Μου διευκρίνισε ότι οι ώρες των αναρτήσεων αναφέρθηκαν για να δώσουν έμφαση στην ένταση του πόνου και σε καμία περίπτωση επιτιμητικά.
Αν κάπου θεωρείς ότι έθιξε, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΘΕΣΗ, ζητά συγνώμη.
Σε κάθε περίπτωση αν επιμένεις στο να κατέβει η ανάρτηση θα γίνει.
Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ BLOG ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")