ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

''ΣΑΣ...ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΠΩΣ...''ΠΕΝΘΩ''...ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ...ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ''!...

  • είμαι ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Δεν γεννήθηκα έξυπνος, αλλά ούτε και πλούσιος! 
Τα διδάγματα των γονιών μου από τη μια και ο χαρακτήρας μου από την άλλη, είναι οι δυο παράγοντες που -εν μέσω κρίσης- όχι μόνο ''με σώζουν'', αλλά...αυξάνουν και το...κομπόδεμά μου (αναλογικά με πριν λέμε! μη φανταστείτε ότι...πλούτινα κιόλας! μην τρελλαθούμε και τελείως!) ''Να 'μαστε και λογικοί, μην είμαστε και πλεονέκτες''! που έλεγε κι ο αείμνηστος Χατζηχρήστος!!
 Αλλά -σαν...κλασσικός Έλληνας- είχα φτάσει στο σημείο, να ''του δίνω να καταλαβαίνει'', ζώντας σχετικά ασύδοτα, με την...λογική ΤΟΥ ΤΖΙΤΖΙΚΑ... Αλλά, για πότε αδερφάκι μου, ξύπνησε μέσα μου Ο ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ... ούτε που πρόλαβα να το συνειδητοποιήσω!!! Χρειάστηκε μόνο μια...επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο...Καστελόριζο κι ήρθα κι έγινα...ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!! 
Τι να σας πω και να με πιστέψετε! ''ΤΑ 5 ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ'' τα ξέρετε; ''άρνηση-θυμός-διαπραγμάτευση-κατάθλιψη-αποδοχή (θρήνος)''...Όλα αυτά λοιπόν μαζί, εγώ μπορούσα να ''τα διανύσω'' μέσα σ'ενα 24ωρο ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Μ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ!!!!  
Όποιος με συναντούσε αυτό τον πρώτο καιρό του...σοκ, ΔΙΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ...ΘΟΛΟΥΡΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ,ΟΡΑΤΗ ΔΙΑ...ΓΥΜΝΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ!!! 
Παράλληλα όμως, ανασκουμπώθηκα κι άρχισα τις...περικοπές! Ως -ΑΜΕΣΑ κι αιφνίδια- θιγόμενος, καθώς τυγχάνω μεν δημόσιος υπάλληλος, αλλά ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ...ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΔΙΑΡΗ''!!-, έβαλα άμεσα σ εφαρμογή...''ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ''... 
Είστε έτοιμοι να μάθετε ''την συνταγή'';;; Πάρτε χαρτί και μολύβι: αρχικά, εξήγησα στα παιδιά μου ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ (οσο...μπορούσα να το φανταστώ βέβαια κι εγώ ο άμοιρος!) -στη συνέχεια:
 -άλλαξα μάρκα τσιγάρων και πήρα φτηνότερη
-άλλαξα το πακέτο του κινητού και πήρα πιο οικονομικό
-κατάργησα ΑΜΕΣΑ ενα δεύτερο κινητό που είχαμε, γιατί μας έφαγε η ''ψωροκωστιά'' μας σ' αυτήν τη χώρα!
-ψάχνω τις τιμές βενζίνης για να μην με...πιάνουν ΚΙ ΑΛΛΟ Κώτσο στα βενζινάδικα
-άνοιξα μια θυρίδα στην τράπεζα κ έχωσα μέσα τα...βαφτιστικά σταυρουδάκια των παιδιών, για να μην βρίσκονται σπίτι και με...λειώνει η αγωνία!
-πήρα ΕΝΑ ΨΑΛΙΔΙ κι...έκοψα στη μέση την πιστωτική μου κάρτα!
-αγόρασα...κουρευτική μηχανή(!) κι έκοψα το...κουρείο!
-πηγαίνω σε...λιγότερο φιρμάτα σουπέρ-μάρκετ, για να αρκούμαι στα απαραίτητα και να μην...λυγίζω στους ασύδοτους καταναλωτισμούς
-μίλησα με τον ασφαλιστή μου και μελετήσαμε..λύσεις για ''κούρεμα'' στα ασφάλιστρα που καταβάλλω
-σβήνω τις λάμπες που...φώτιζαν...μοναχικά δωμάτια που κάναμε...ώρες να μπούμε μέσα
-πηγαίνω σινεμά μ ένα μπουκαλάκι νερό και τσιπς, που παίρνω από το σπίτι (μερικοί με λέτε ΗΔΗ ΓΥΦΤΟ, αλλά πρόβλημά σας! Η ΑΡΝΕΙΣΤΕ -ΑΚΟΜΑ;;- ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ...ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΠΟΥΛΑΤΕ -ΑΚΟΜΑ;;- ΜΟΥΡΗ ΚΙ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ...ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!...ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ...ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ, ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΣΑΣ...ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ...)
-αγοράζω πιο οικονομικά δώρα για τους αγαπημένους μου, αλλά με το ίδιο γούστο και ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ!
-επιλέγω ποιοτικότερα τις εξόδους μου και δεν πηγαίνω πια, σ' όποιο...σαβουρομάγαζο βρεθεί μπροστά μου
-αγοράζω λιγότερο φιρμάτα ρούχα και παπούτσια, για όλη την οικογένεια
-καλώ ένα πληκτικό σαββατόβραδο τους καλούς μας φίλους στο σπίτι για ποτό και βλέπουμε μαζί μια καλή ταινία στη τηλεόραση
-βγαίνουμε, εναλλάξ με τους φίλους, βόλτα με ένα αυτοκίνητο κάθε φορά και δεν τρέχουμε σαν τα κορόιδα, δυο-τρία αμάξια κομβόι!
-φτιάχνουμε κάθε πρωί τοστ και παίρνουμε όλη η οικογένεια στη δουλειά και στο σχολείο
-δίνω λιγότερο χαρτζιλίκι στα παιδιά για τις βόλτες τους, ζητώντας τους να σεβαστούν ΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ... 
Κι αν σας πω, οτι στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, είχα στην άκρη...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ απο την προπέρσινη, θα με πιστέψετε;;; κι όμως ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! ΚΙ ΟΧΙ- ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΗ ΧΑΡΑ, ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ (κι ολόκληρης της χώρας συνολικότερα!), αλλά παρ' όλα αυτά, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΩ! ΤΟ ΟΦΕΙΛΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ...ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ... 
Κι έχω γίνει ΟΠΑΔΟΣ του...αποφθέγματος του Κάρολου Ντίκενς, ο οποίος -ΚΑΤΙ ΑΙΩΝΕΣ ΠΡΙΝ!- είχε πει τα εξής ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ: ''ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 20 ΛΙΡΕΣ. ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ 19,6 ΛΙΡΕΣ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:ΕΥΤΥΧΙΑ. ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 20 ΛΙΡΕΣ. ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝH 20,6 ΛΙΡΕΣ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:ΔΥΣΤΥΧΙΑ''.... 
Εξακολουθείτε κάποιοι να με λέτε...γύφτο;;; ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ;;; ΚΑΙ...ΚΑΚΟΤΟΥ...ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΑΣ... ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ -ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ Δ-Ε-Ν ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ
ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ...
Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ...ΑΝΕΜΕΛΙΑΣ...ΠΕΘΑΝΕ...ΑΣ ΤΗΝ ΠΕΝΘΗΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ... 
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")