ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ, Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ

  • γράφει η Λιάνα Κωνσταντίνου
Επειδή πολλά «ψιθυρίζονται» τελευταία στο χωριό μας…… και επειδή δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα μπω στο κοπάδι των προβάτων για να με αγαπήσει ο λύκος…… 
Δεν ζω από το εθελοντισμό, ζω τον εθελοντισμό. 
Δε με ενδιαφέρουν ο ετικέτες οποιασδήποτε μορφής, δεν περνάω «κρυφά» μηνύματα, προσπαθώ να εκφράσω τις δικές μου θέσεις πάνω σε κάποια θέματα. 
Στο παρελθόν πέρασα από κάποιες εθελοντικές ομάδες-οργανώσεις, σήμερα συνεργάζομαι, ανήκω σε κάποιες άλλες, οι εθελοντισμός είναι όμορφος όταν περνάς καλά και νιώθεις καλά εκεί που είσαι… δεν έχει σημασία αν είναι μεγάλη ή μικρή η ομάδα σημασία έχει το μεράκι μας. 
«Ν’αγαπάς την ευθύνη , Να λες: Εγώ, μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης, Αν δε σωθεί , εγώ φταίω» Νίκος Καζαντζάκης, Ασκητική. 
Αν αυτά που γράφω ενοχλούν κάποιον, απλά μπορεί να μην επιστρέψει ξανά σε αυτές τις σελίδες, θυμίζω απλά πως «στην Δημοκρατία ΔΕΝ γεμίζουμε λάσπη κάποιον που θέλει να εκφράσει την άποψή του.. απλά τον ακούμε». 
Λιάνα Κωνσταντίνου 
Εθελόντρια Πυροσβεστικού Σώματος Εθελοντών Νέου Βουτζά

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη τι ακριβως ακουγετε?
Για πεστε και σε εμας που δεν εχουμε ιδιαιτερες επαφες με το "χωριο"
SMASH

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")