ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

"ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
''Αξιολάτρευτε Άγιε μου Βασίλη, άργησε πολύ αυτό το γράμμα. Όχι να αποσταλεί. Να γραφτεί... 
Γελούσα κι έκλαιγα μαζί όταν αποφάσισα να σου γράψω, γιατί δεν είμαι πια παιδάκι, αντιθέτως, τα μαλλιά μου ασπρίζουν τώρα τελευταία με ταχύτητα... ταράνδου που διασχίζει τον ουρανό μια νύχτα Χριστουγέννων. 
Αλλά ΟΦΕΙΛΑ να σου γράψω ενα γράμμα γιατί, όταν πριν λίγα χρόνια με ρώτησε ο γιος μου -μεγαλώνοντας πιά- ''τι θα κάνουμε τώρα που δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης'';;; Εγώ του απάντησα: ''ΘΑ ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ...''. 
Αργότερα σκέφτηκα οτι αυτό -η προσποίηση- θα μπορούσε να ισχύσει και σε πολλά άλλα θέματα (προσποιούμαι ότι...δουλεύω, προσποιούμαι ότι... μου φτάνουν τα λεφτά, προσποιούμαι οτι είναι όλα μια χαρά γύρω μου...) αλλά αποδείχτηκε ότι δεν αποδίδει και τόσο αυτή η μέθοδος στην πρακτική εφαρμογή της... 
 Βασικά, για να έχω φτάσει στο σημείο να περιμένω από Εσένα να ...δράσεις, τότε όχι μόνο τα πράγματα είναι απελπιστικά πολύπλοκα, αλλά μάλλον εγώ έχω αρχίσει και σαλεύω... Αλλά, να ήμουν κι ο μόνος;;;... ΟΥΡΕΣ ΟΙ ΣΑΛΕΜΕΝΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ... 
 Βρες μου μια ευχή σε παρακαλώ! Πες μου πως ο,τι ευχηθώ απόψε το βράδυ, μέχρι το πρωί θα έχει πραγματοποιηθεί... ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΕ ΜΕ! Οι ''φασόν'' ευχές δεν με εκφράζουν καθόλου. Είναι όλα τόσο ''σκορποχώρι'' γύρω μου, που ένα απλό ''χρόνια πολλά'' και ''καλή χρονιά'' φαντάζουν κούφια λόγια. Όπως λέει κι ένας φίλος ''είναι δυνατόν να ανταλλάσσουμε ευχές για ''καλή χρονιά'' όταν ΞΕΡΟΥΜΕ οτι έρχεται μια χρονιά με...λιμούς και καταποντισμούς κι εμείς να το παίζουμε άνετοι και αισιόδοξοι;...'' Δουλευόμαστε;;; Κι όταν φτάνουμε στο σημείο να ευχόμαστε ''και μη χειρότερα'' τότε σημαίνει ότι τα πράγματα όντως δεν πάνε καλά... 
Αλλά, από που να πιαστώ δεν έχω! Γι' αυτό σου λέω. ΕΙΣΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ... Έστειλα γράμμα στο Θεό, δεν μου απάντησε, έστειλα επιστολή στην Ελβετία, ούτε που να με...φτύσουν, οπότε εναποθέτω τις ελπίδες μου σε σένα... 
ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ! ΘΕΛΩ ΝΑ...ΠΑΡΕΙΣ!... ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ! ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ''ΣΩΣΤΑ'' ΤΑ ΔΩΡΑ!... Μ' αυτήν την ευκολία λοιπόν που σε διακρίνει να κατεβαίνεις στα τζάκια, θα μπορούσες να μπεις και σε εκείνα ''ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ'', που, όλως τυχαίως (....) και...ΠΑΝΤΑ απο...κληρονομιά (....) βρέθηκαν εκατομμυριούχοι -ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ- δικαιούχοι, την ίδια στιγμή που γύρω μας ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ -ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΑ! για ποιό λόγο άραγε;- ΠΟΥ ΛΥΠΟΘΥΜΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΠΕΙΝΑΣ!... 
Για εκείνα τα παιδιά λοιπόν -αλλά και για όλα τα παιδιά του κόσμου- αποφάσισα να σου γράψω. Γιατί, δεν ξέρω για σένα, αλλά εμένα δεν το χωράει ο νους μου, ότι υπάρχουν ''άνθρωποι'' που κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια, μόνο και μόνο γιατί ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ, ζουν στα πούπουλα, κοιμούνται στα ζεστά, τρέφονται σωστά, σπουδάζουν στα εξωτερικά κι ενδεχομένως, κάποια απ' αυτά μεγαλώνουν πιστά αντίγραφα των...απατεώνων γονέων τους...
 ''ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΛΙΕ ΝΟΗΤΕ'', ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ...ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ;;; Από πότε υπάρχουν τα τυχερά παιδιά των πλούσιων ''κληρονόμων'' και ''ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ'', που πεινάνε απο ''ανθρώπινη'' εθελοτυφλία κι εγκληματική προκλητικότητα;;; Από τότε που υπάρχουν αφελείς σαν κι εμένα και κάνουν τέτοιες ανόητες ερωτήσεις... 
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΑΗ-ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ! ΜΠΟΡΕΙΣ;;; ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ!! Αυτό επιθυμώ μόνο από σένα! Θέλω να σωθούν τα παιδιά του κόσμου, το μέλλον αυτής της χώρας, θέλω να τολμώ να τα κοιτάζω στα μάτια και να μην ντρέπομαι, αλλά ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΤΡΑΠΟΥΝ ΦΡΙΚΤΑ ΠΟΥ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ... 
Αν δεν μπορείς λοιπόν ΟΥΤΕ κι εσύ ΄Αη-Βασίλη μου να βοηθήσεις, τότε να το πάρουμε απόφαση όλοι εμείς -οι πιο κοινοί απ' τους κοινούς- θνητοί, ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ και να διεκδικήσουμε -επιτέλους- τα αυτονόητα, με οποιοδήποτε τίμημα και κόστος...
 ~~~ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!~~~ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ... 
ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΕΝΑΣ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ ΓΟΝΙΟΣ...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")