ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

''ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ ΤΡΕΛΛΟ ΜΑΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Ημερολογιακά άνοιξε το Τριώδιο. Επί της ουσίας, σ' αυτόν τον τόπο, δεν κλείνει ποτέ. Η διαφορά είναι ότι αυτές οι μέρες που διανύουμε είναι ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΥ ΚΕΦΙΟΥ λέμε! 
Έχω πάρει ο κακομοίρης ο άνθρωπος την ''σκληρή'' απόφαση να κλείσω την τηλεόρασή μου, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΣΠΑΣΩ. Περνάει ένα 24ωρο, περνάει δεύτερο κι αρχίζει το...στερητικό σύνδρομο! Λυγίζω και πιάνω το τηλεκοντρόλ. 
Μάνα μου! Κόντεψε να γκρεμιστεί το σπίτι ολόκληρο! Άρχισε η περιφορά του...Καρνάβαλου και μ΄έπιασε στον ύπνο; Καλέ! 
Ποιος είναι αυτός που ντύθηκε...''Καβάφης'';;; Πόσες πρόβες έκανε ολημερίς στον καθρέφτη του μέχρι να τον πετύχει; Πόσες φορές απήγγειλε το ποίημα μέχρι να το αποστηθίσει; Ποιος -επίσης παρανοϊκός- τον εμψύχωνε από δίπλα κατά τη διάρκεια της πρόβας;;; Τα κόκαλα που έτριζαν δεν τα άκουγε κανείς;;; 
Αμ, ο άλλος ο ψηλέας με το γυαλί και το μαλλί...κομμωτηρίου;;; Έχει ντυθεί ''Αρχαία Τραγωδία''-''ΕΓΩ και μόνο εγώ...παλεύω για να σας σώσω''!- (εσύ κι ο Μέγας Ναπολέων!) και βουρ για την Επίδαυρο;;; Καλέ! Κρατείστε τον! κάποιος να του πει του παλικαριού ότι οι...παραστάσεις ανεβαίνουν το καλοκαίρι, για που το' βαλε αυτός μες το καταχείμωνο;;; 
Κι αυτός μωρέ, ο χλωμός, ο γερασμένος ξαφνικά κατά σαράντα χρόνια, ο ''Λεφτά-υπήρχαν-κόβω-το-κεφάλι-μου''... Να δεις, ποιος είναι αυτός ο αψηλός, ποιος είναι αυτός ο τύπος -συνεχώς μου διαφεύγει τελευταία!- που για χάρη του γράφτηκε το..3452 επεισόδιο του Μνημονίου στα ΑΓΓΛΙΚΑ για να το καταλάβει κάποτε κι εκείνος ο έρμος;;;... 
Κι αυτή η...σκοτεινή παρουσία που διακρίνω στο βάθος της σκηνής, ντυμένη ''Κόμης Δράκουλας'' -τόσο πετυχημένα σαν να' ταν...κόρη του!- που κραυγάζει απεγνωσμένα ''εγώ πότε θα γίνω...Πρωθυπουργός'';;; Τς, τς, τς... Λάθος επιλογή...κοστουμιού. Σκηνική παρουσία...μηδέν! ''Κωσταλέξι''-στολή έπρεπε να διαλέξεις κοπελιά, έτσι όπως περιμένεις όλη σου τη ζωή ένα όνειρο του...πατέρα ''Κόμη'' που τον έχασε ο...Χάρος εδώ κι έναν ολόκληρο αιώνα και δεν εννοεί να μας ξεσβερκωθεί με τίποτα!... 
Και τώρα που είπα...Κωσταλέξι, καλέ, ο...μικρός Αλέξης γιατί ντύθηκε απλά ο εαυτός του, και τον αναγνωρίζω από μίλια μακριά, ακούγοντας την...κολλημένη βελόνα του σαν μια κουραστική έως αηδιαστική επανάληψη;... 
''Ποια είναι τούτη η μορφονιά, ποια είναι τούτη η κόρη'', που καταφθάνει...απαστράπτουσα ντυμένη ''η κόρη μου η...σοσιαλίστρια'', στο...πιο κοντό, καστανό, διοπτροφόρο, άβαφο, ''σκασίλα-μου!-σάμπως-θα-κυβερνήσω'' ύφος, να δεις τι μου θυμίζει; τι μου θυμίζει; Α! τη χρυσή εποχή του ελληνικού ρεπερτορίου ''στην Αθήνα μες το κέντρο φύτρωσε καινούργιο δέντρο''!!! (θέλει και ρώτημα; Νταλάρας ΦΥΣΙΚΑ!). 
 Ώπα! σταθείτε παιδιά! Σκάει μύτη το...βαρύ πυροβολικό, ''τα διδυμάκια'': ''ο-σίγουρα-αυριανός-πρωθυπουργός-δεν-εγκαταλείπω-την-διαστροφή-μου'', αγκαλιά με τον ''τι-κι-αν-μαζί-τα-φάγαμε-εγώ-μόνο-θα-ζήσω'', μόλις διασχίζουν έως...βουλιάζουν την πασαρέλα με τις...πληθωρικές σιλουέτες τους! 
Και να! Το χειροκρότημα δυναμώνει με την είσοδο του ''Βασιλιά Καρνάβαλου'', που ήρθε με δόξα και τιμή να...αποτελειώσει ό,τι απέμεινε, αλλά ξέχασε να βγάλει την...προηγούμενη μάσκα του, εκείνη του ''γεννήθηκα-και-θα-πεθάνω-τραπεζίτης-ο-κόσμος-να-χαλάσει''!...
~~~Η τηλεόραση δεν την γλυτώνει, τα νεύρα μου δεν την παλεύουν, το μόνο που μου απομένει είναι να κατέβω ΔΥΝΑΜΙΚΑ στο...γλέντι! Κατεβάζω απ' το πατάρι τη στολή μου και σας έρχομαι! Θα ντυθώ...''ΑΝΟΝΥΜΟΥΣ-ΑΝΕΜΕΛΟΥΣ-ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ'' κι όπως θα περνάω από δίπλα σας -έτσι ανέμελα- θα σκορπίσω σαν...χρυσόσκονη το ''ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ'' μου πάνω απ' τα κεφάλια σας και θα σας εξαφανίσω, ως δια μαγείας... 
Γλεντήστε το όσο...σας παίρνει κι όσο προλαβαίνετε ακόμη, ''ΑΓΑΠΗΤΕΣ'' ΜΟΥ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΕΣ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΦΑΡΣΟΚΩΜΩΔΙΑ! Οσονούπω, θα σας κλειδώσω στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας φίλοι μου! 
ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ....
''Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους...''
''Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ,
μεγάλα κι υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη...''
~~~ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ~~~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")