ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

''ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ!...''


  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Το κρύο διαπερνάει τη ραχοκοκκαλιά μου. Φοράω δυο ζευγάρια κάλτσες, μια φανέλα, δυο πουλόβερ, ένα κασκόλ, ένα σκουφί κι ένα μπουφάν χοντρό. Αυτό, του χιονιού. Εντάξει. Χειμώνας είναι. Φυσιολογικό... 
Φυσιολογικό το λες όταν είσαι στο δρόμο. Αλλά εγώ βρίσκομαι στο σαλόνι του σπιτιού μου μέσα! Από συνήθεια ακουμπάω το σώμα μου επάνω στο σώμα του καλοριφέρ. Τι το' θελα; Απλά παγώνω περισσότερο. Μου έχει διαφύγει ότι τα καλοριφέρ τώρα πια έχουν ''διακοσμητικό'' ρόλο μέσα στο σπίτι. Απλά, γεμίζουν τα δωμάτια σαν...αξεσουάρ. 
Τι παραπονιέμαι απορώ! Αχαριστία! Αφού το κρύο -επιστημονικά αποδεδειγμένο- ''ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ''! Συσφίγγει το δέρμα και φαινόμαστε νεότεροι! Και μήπως κινδυνεύω και να παχύνω; Την τελευταία φορά που έφαγα κρέας, ήταν ένα κατεψυγμένο κοτόπουλο σε μορφή σούπας. ''ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΕΙ''! 
Έτσι, ''παραπλανητικά'', να ξεγελάσω το παγωμένο κορμί μου και το γουργουρητό στο στομάχι μου... Να μπω και στο...μάτι του άδειου μου καυστήρα, που δεν θα με κάνει εκείνος ο,τι θέλει! ΕΓΩ έχω τον έλεγχο της κατάστασης... Του πάω κόντρα και ξορκίζω την απελπισία μου, δύο σε ένα. 
Λογικά λοιπόν όταν βγω απ' αυτό το σπίτι θα αντικρίσουν οι άλλοι ένα...ΜΑΝΕΚΕΝ! Με σφιχτό δέρμα και χαμένα τα παραπανίσια μου κιλά. Αμ δε!!! Η μουτσούνα μου προδίδει τα πάντα! Είναι κατεβασμένη μέχρι το πάτωμα! Οικειοθελώς επέλεξα τη...βαρυχειμωνιά του σαλονιού μου; Τρελός παπάς με βάφτισε; Οικειοθελώς αγόρασα ένα κατεψυγμένο κοτόπουλο; Χάθηκαν τα φρέσκα; Στη θέση τους βρίσκονται τα φρέσκα κοτόπουλα και τα χοιρινά και τα μοσχαρίσια! Αλλά η θέση τους είναι στα ψυγεία του σούπερ-μάρκετ κι εκεί φοβάμαι ότι θα παραμείνουν για πολύ καιρό ακόμα... 
Γιατί προχθές πήρα ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ... Σκέτη...εκκαθάριση! 372 ευρώ το δεκαπενθήμερο! Αναδρομική παρακράτηση φόρου, εισφορά αλληλεγγύης για τους άνεργους, επίδομα υπέρ ΟΑΕΔ, επίδομα υπέρ ''υγείας'', επίδομα ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ... 
Κι άντε, σου λέω εγώ, σωστά κάνουν τις παρακρατήσεις. Να μην βοηθήσω τους άνεργους; Να μην συμπαρασταθώ στις ατέλειωτες λίστες ανέργων του ΟΑΕΔ; Τόσο άκαρδος έγινα πιά;;; Κι εγώ που ζούσα στον κόσμο μου κι άκουγα περί κράτους ''δικαίου'', περί κράτους ''πρόνοιας'', περί κράτους ''προστασίας'' του πολίτη;;; 
Παπάρια-μάντολες! Μόνο κράτος ''παπαρολογίας'' και αερολογίας υπάρχει! Και μόνο με όρους ''αργκό'' μπορώ να περιγράψω τον παραλογισμό γύρω μου! Αν μη τι άλλο, γλωσσοπλάστες παράγει κάργα αυτή η χώρα. Είναι κι αυτό ένα χάρισμα! Κι άντε να περιγράψω εγώ τώρα σ' έναν προκατειλημμένο Ευρωπαίο -με...ελληνικούς όρους- τι σημαίνει ''παπάρια-μάντολες''!!! 
Η ζοφερή μας πραγματικότητα είναι αυτό ''φίλοι'' μας εταίροι!... Η ''κελαριστή'' μας ικανότητα να βαφτίζουμε ''τον οίκο ανοχής'' που κατοικούμε! Τώρα κατάλαβα γιατί το λέμε οίκο ΑΝΟΧΗΣ! Ανεχόμαστε τα πάντα, γι΄αυτό! Κι όσο καθόμαστε σαν τις παγωμένες και πεινασμένες κλώσες κι...ανεχόμαστε ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ, τόσο θα μας... ταΐζουν ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΥΜΠΑ χωρίς...σως (για να...γλιστράει), γιατί ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΗ ΓΕΥΣΗ ΡΕ ΦΙΛΕ και δεν έχει αξία το ''φυστίκωμα''...
Εξάλλου, ''ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ'' είπε απολογητικά ο Υπουργός ''Υγείας'' και πήγε κι έγειρε ''συντροφικά'' στην πληθωρική αγκαλιά του Υπουργού ''Οικονομίας''... ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥ -Υπουργέ Υγείας- με τα σινιέ σου κοστουμάκια! Πρέπει να σου έταξε ''τον πατέρα σου και τη μάνα σου'' ο Υπουργός Οικονομικών για να σε...διπλαρώσει χαρίζοντάς σου το φιλί τού ''άντρα-αράχνης''... ΤΣΙΠΑ ΟΜΩΣ...ΣΕ ΚΟΒΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ... 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Υ.Γ Σας παρακαλώ, διαθέστε 9' απο την ζωή σας και δείτε το παρακάτω βίντεο. Αξίζει τον κόπο. Αποδεικνύει ότι μόνο οι ''μη έχοντες'' τελικά θα συμπαρασταθούν στους επίσης ''μη έχοντες''.. 
Αν υπάρχει κάποιος αδαής ανάμεσά μας, που ελπίζει σε κανέναν ''κατέχοντα'' φραγκοφονιά, μάλλον θα βρίσκεται σε κατάσταση...ύπνωσης: ''όνειρο ζω, μην με ξυπνάτε...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")