ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

"ΣΥΝΑΦΙΑ"

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Να φοβάσαι την ησυχία μερικές φορές. Κάτι κρύβει, κάτι υποθάλπει, κάτι εγκυμονεί. Και η... εγκυμοσύνη δεν είναι πάντα ένα χαρμόσυνο ''γεγονότο''... Με ανησυχεί που δεν παίρνω πια ''βαριά'' το αποτέλεσμα των εκλογών. Σαν παραίτηση μου μοιάζει, σαν πεθαμένη πια ελπίδα κι ας λένε ότι πεθαίνει πάντα τελευταία.
Ξέρανε πολλοί -το είχανε κατά νου- πως το καλοκαίρι, θέλεις δεν θέλεις, κάπως χαλαρώνεις. Θες που το θερμόμετρο καταγράφει καθημερινά πλέον 37αρια, θες που έχει συσσωρευτεί όλη η χειμερινή πίεση κι άλλο δεν αντέχεις, πάντως το βιολογικό ρολόι ένα διάλλειμα το αποζητά.
Αλλά υπάρχουν ρε φίλε κάτι πράγματα που σε κρατάνε σε εγρήγορση, αντανακλαστικά και μόνο. Δεν αναρωτιέσαι ας πούμε που...εξαφανίστηκε η Ντόρα; ''Η εξαφάνιση του Τζων Αυλακιώτη''. Ύστερα από τέτοιες τυμπανοκρουσίες και ξέφρενους πανηγυρισμούς για την Μεγάλη Επιστροφή, τώρα τι έγινε και χάθηκε από προσώπου γης; Μου το λες σε παρακαλώ; Δεν είναι μόνο κάτι ''υπόγειες'' πληροφορίες που διοχετεύονται από δω κι από κει για το τι...ενδεχομένως συμβαίνει, είναι ότι από μόνος σου δεν καταπίνεις αμάσητο το γεγονός ότι μια Ντόρα, κόρη Μητσοτάκη, το γένος ''Μηχανορραφία'', κατέκτησε τον...ταπεινό της στόχο να ξανά γίνει μια απλή βουλευτίνα και that's all... Που τα πουλάς αυτά ρε κοπελιά και θες και να τα πιστέψουμε κιόλας! Σιγά το δύσκολο, θα μου πεις από την άλλη!
 Εδώ κοτζάμ λαός και ξανάπεσε στο λούκι πως -αδέρφια πιστέψτε μας!- ''υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και την θέλουμε''! Αλλά που να τη βρούμε, συμπληρώνω εγώ ο αντιδραστικός φίλος σκύλου... Κι έτσι συνεχίζω ωραία-ωραία την καχυποψία μου, πως με το Ντοράκι κάτι συμβαίνει παιδιά και δεν είναι καθόλου μα καθόλου κάτι...αθώο. Πιθανολογώ όμως πως στην...Ζιμπάμπουε του Νότου, να δεις φίλε μου που και να σκάσει μες τη μούρη μας καμμιά ''βόμβα μεγατόνων'' για την...γνωστή εξαφανισμένη, κανένας δεν θα συνταραχτεί και δεν θα ιδρώσει το αυτί του. Έτσι καταντήσαμε. Παχύδερμα.
Εγώ, καλή ώρα: Ξυπνάω προχθές το πρωί κι ανοίγω την τηλεόραση. ''Κοινωνία ώρα μηδέν'' κι ο Καμπουράκης με τον Οικονομέα έχουν καλεσμένους διάφορους πολιτικούς στο πάνελ, μεταξύ των οποίων ο Γεράσιμος Γιακουμάτος. Το θέμα ''τα βουλευτικά αυτοκίνητα''. Εκεί είμαστε ακόμα. Σαν να έχει δημιουργηθεί μόλις τώρα αυτή η χώρα και τίθενται οι όροι λειτουργίας! Και ξανά-μανά, γιατί να έχετε κρατικά αυτοκίνητα και γιατί να μην έχουμε δηλαδή και πάει λέγοντας. Έχω αρχίσει και δαιμονίζομαι, γιατί στο πάνελ είναι κι ένας πρώην-δημοσιογράφος-μετέπειτα-βουλευτής-και-ξανά-δημοσιογράφος (δεν θυμάμαι ποιος), από τον οποίο τι να έχει να περιμένει κανείς; Θα πάρει το μέρος του πολίτη -σαν πρώην και νυν δημοσιογράφος; (λέμε τώρα!) ή το μέρος του πολιτικού -σαν πρώην βουλευτής; Τελικά πήρε το μέρος μόνο αυτού του ιδίου, κοινώς κοιτούσε την πάρτη του. Αναμενόμενο. Ο Γιακουμάτος πάλι, παλιά καραβάνα, μιλούσε με την γνωστή του άνεση, σαν να ήταν το στούντιο το σαλόνι του σπιτιού του, πως δεν γίνεται να ταξιδεύει ο βουλευτής για την επαρχία με το δικό του αυτοκίνητο! Ο Καμπουράκης  -πιο χαλαρά πεθαίνεις-όπως πάντα κι ο Οικονομέας -επαναστάτης χωρίς αιτία- ανέπτυσσε έναν ψιλο-επαναστατικό λόγο, ότι βρε αδερφέ, και τι τα θέλετε τώρα τα κρατικά αυτοκίνητα; με τα δικά σας δεν βολευόσαστε; Έστω και για τα μάτια του κόσμου, επιχειρηματολογούσε. Οικονομέας: ''Να πάτε με τα δικά σας αυτοκίνητα στην επαρχία, τι θα πάθετε δηλαδή; Τόσοι πολίτες ταξιδεύουν με τα δικά τους''. Γιακουμάτος: ''Μην μου το λες, γιατί θα κλάψω''!
Τι διάβασες ρε φίλε; Τι ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι είπε; Αμ, δεν το...νομίζεις μόνο! Ότι διάβασες -ναι!- αυτό είπε: ''ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΛΑΨΩ''! Και με το γνωστό -ε, ρε θρασύτης!- παραστατικό του ύφος, έκανε και με τα δάχτυλα πως του...τρέχουν τα δάκρυα από τα μάτια! Συνεχίζοντας: ''Να πάνε με το ΚΤΕΛ οι πολίτες''! Τι έγινε ρε φίλε; Πάγωσε το αίμα σου εν μέσω καύσωνα; Γιατί εγώ μια χαρά μες την ψυχραιμία είμαι.
Και για να ξεμπερδεύω με ''ΤΑ ΡΕΤΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ'', ήρθε κι ο...'Αδωνις χθες και συμπλήρωσε το καρεδάκι: ''Δεν θα ξευτιλίσουμε  κιόλας τον Βουλευτή εντελώς!'' (Τον ξευτιλισμένο;)... ''Στην αρχή μας είπατε να κυκλοφορούμε με αμάξι 1400 κυβικά και σε λίγο θα μας πείτε να μπούμε και στο λεωφορείο!''....... 
Αν κατάλαβες καλά φίλε μου, σήμερα ξόδεψα το...μελάνι μου και την φαιά μου ουσία, για να ασχοληθώ με κάθε λογής ΣΥΝΑΦΙΑ... Λέρωσα την σκέψη μου, τα πήρα στο κρανίο κι έκλεισα την τηλεόραση, μια στιγμή πριν πάρω μια πέτρα και την διαλύσω. Αλλά η πέτρα είναι για το κεφάλι μου, για το κεφάλι σου, για το κεφάλι τού παραπέρα. Οι βουλευτές-''πρότυπα'' τι σου φταίνε, σαν δε ντρέπεσαι;;;; ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΩΝΙΩΣ...  
Στο χωριό μου λένε ''ότι πληρώνεις παίρνεις'', οπότε μην ακούσω κιχ! Αυτούς θέλαμε, αυτούς γουστάραμε, αυτούς ψηφίσαμε, ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ... Κιχ, λοιπόν. Ας χαλαρώσουμε εμείς τα ''ζωντανά'' σε καμιά δημόσια παραλία με φραπεδιά+freddo=16 ευρώ και ομπρέλα+ξαπλώστρα=20 ευρώ (τρομάρα μας!) ΚΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ''ΙΚΑΝΩΝ'' ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ -ΚΙ ΕΚΛΕΚΤΩΝ...- ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ! 'Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ...ΣΚΕΤΟ!... ΚΑΛΟ ΜΠΑΝΑΚΙ ΒΡΕ...


5 σχόλια:

Μαζεστίξ είπε...

Είπα τέτοια πράγματα ο Γιακουματος;;;
χαχαχαχα
Συγνώμη, αλλά περισσότερο γέλιο μου προκαλούν τέτοιες γελοιότητες παρά θυμό.

Ή είναι τελείως βλάκες ή παίζουν πολύ βρώμικο παιχνίδι.
Ή μάλλον και τα δύο...

Μα δνε είναι δυνατόν!
Φνατάζομαι τη σκηνή με το Γιακουμάτο να λέει "μη μου το λες γιατί θα κλάψω!" με το γνωστό του υφάκι "Μίμης Φωτόπουλος" εις το γραφικότερον και γελάω μόνος μου!


Πάντως στα σοβαρά τώρα, οι γραφικότητες και οι γελοιότητες των προσώπων δεν πρέπει να μας παρασύρουν στην κατάργηση των θεσμών.
Ας καταργήσουμε τα πρόσωπα. σύμφωνοι 1000%.
Αλλά ώσπου να ακταργήσουμε και τους θεσμούς για να φτιάξουμε δικούς μας καινούριους, τουλάχιστον ας προφυλάξουμε τους σοβαρούς και ανιδιοτελείς βουλευτές που σίγουρα είναι κάποιο ποσοστό εμς στη Βουλή καισ τόχος μας θα πρέπει να είναι να αυξηθούν.

Και κάποια πράγματα είναι απαραίτητα για να κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει οι καλοί.
Οι ακκοί, ό,τι κι αν κάνεις, τα ίδια σκατα θα είναι.

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Μαζεστίξ, τα πρόσωπα -Γιακουμάτοι και Σια- είναι φαιδρά κι όχι απλά γελοία. Ο Γιακουμάτος -σε ενημερώνω- έχει κόψει το μουστάκι, οπότε δεν είναι και τόσο...Φωτόπουλος. Άλλωστε ο Φωτόπουλος ήταν ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ενώ ο Γιακουμάτος (και Σια) ''θεατρινίζει'' εις βάρος μας κι αυτό είναι πολύ χυδαίο...

Διαχειριστής είπε...

Γεια σου πιστέ φίλε του σκύλου - πολύ καλό νικ!

Δες τη σημερινή μου ανάρτηση - όχι για διαφήμιση! - που λέω σχετικά με τα μπάνια, το φραπέξαπλώστρα16ευρώ, όπως γράφεις.

Να μου πεις γνώμη

Μου άρεσε το κείμενο σου.Για Γιακουμάτο - πιο καραγκιόζης πεθαίνεις - συμφωνώ!!!

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Κ.Κ, σ' ευχαριστώ, σε διαβάζω ήδη και σου απάντησα! Δεν είναι διαφήμιση, είναι αλληλεγγύη κι ανταλλαγή απόψεων. Είναι πολιτισμός και πολύ χαίρομαι!

Anti-Christos είπε...

'Η εξαφάνιση του Τζων Αυλακιώτη''

χαχαχαχαχα!!!

Καλή είσαι!
(Δεν εξαφανίστηκα, απλά δεν έχω νέα. Θα επανέλθω ελπίζω σύντομα!) χχ

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")