ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

''ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ, ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Εκατομμύρια αόρατες πένες διασταυρώνονται καθημερινά, μέσα σ' έναν πλανήτη -αόρατο επίσης- από ανθρώπου μάτι, αλλά που αποκαλύπτει -κι άλλοτε υποκρύπτει- εκατομμύρια εσώψυχα... Θαρρείς κι ολόκληρος λαός έχει ξαμολυθεί και γράφει, αντιγράφει, διαβάζει, σχολιάζει, μετά μανίας, σαν να μην υπάρχει τίποτα άλλο να κάνει πια σ' αυτόν τον κόσμο.
Βάλε με το νου σου φίλε μου, είμαστε τόσοι πολλοί, που θα μπορούσαμε να επιφέρουμε χιλιάδες αλλαγές, αν δεν υπήρχε ένα τόσο δα μικρούλι θεματάκι: λέει ο καθένας ότι θέλει και σπανίως ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ αυτά που λέει ένας άλλος! Σπανίως επίσης -πράγμα ζηλευτό- συμβαίνουν και κάποια μικρά θαύματα, σύγκλησης απόψεων και ανταλλαγής αυτών. ''Ε! και τι; Δεν χαίρεσαι;'' Θα με ρωτήσει κάποιος. Μωρέ, μια χαρά το χαίρομαι αυτό, μέχρι όμως στο σημείο που συνειδητοποιώ ότι απέναντι μου έχω μια οθόνη που υποτίθεται πως κρύβει ανθρώπους. 
Ε, ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ;;; Μήπως είναι αποκυήματα της φαντασίας μου ή μήπως είμαι εγώ ένα αποκύημα της δικής τους φαντασίας; Κι ούτε ''δωρεάν'' ψυχοθεραπεία, ούτε τίποτα! Διαβάζω, συνομιλώ, ανταλλάσω απόψεις και στο τέλος της ημέρας δεν υπάρχει κανείς απέναντι μου... Πραγματικά ''τράτζικ''!...
Εντάξει τώρα. Πάμε στα ευχάριστα: το τι πληροφορία λαμβάνει ο εγκέφαλος μου είναι απίστευτο! Αν υποθέσουμε ότι μια ολόκληρη μέρα ασχοληθεί κάποιος με ''γενικές πληροφορίες'' μέσω διαδικτύου, μέχρι το βράδυ -αν δεν έχει κάψει εγκέφαλο!- ένα ''μαστεράκι'' θα το' χει στην τσέπη! Και μετά σου λέει, βρε εγώ έγινα ειδήμων, δεν αναπτύσσω κι εγώ τις δικές μου θεωρίες; Και πάει λέγοντας!
Να μην ξεχάσω βέβαια την αναφορά στην ειδησεογραφική πλευρά του πράγματος, που εκεί πια γίνεται πατείς με πατώ σε! Γιατί έρχεται και μπερδεύεται...γλυκά η είδηση με την προσωπική πινελιά του αρθρογράφου και δημιουργείται το αδιαχώρητο! 
Ή πάλι, κάτι ανεπανάληπτες προεκλογικές εποχές, που στην περίοδο των...απαγορευμένων δημοσκοπήσεων, ανεβοκατεβαίνουν 2-3 κυβερνήσεις, με ταχύτητα φωτός!
Αμ, το άλλο; Που σου πετάνε ύπουλα-ύπουλα μια ωραιότατη ''μαγειρεμένη'' δημοσκόπηση κι έρχονται και σε παίρνουν με το...μέρος τους, μέχρι να πεις κύμινο; Μαγεία!
Όπως και να' χει το πράγμα παιδιά, ήμασταν που ήμασταν ψιλοκολλημένος λαός σε διάφορες ΜΟΔΕΣ, τώρα απογίναμε με τα ιντερνέτια! Και που να ανοίξω και το κεφάλαιο ''facebook'' δηλαδή και δεν συμμαζεύεται! Εκεί πια, έχει όντως ξεφύγει παντελώς η κατάσταση! Έχουμε γίνει ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ χωρίς κοινωνία! 
Για να βλέπω καμιά αποστασιοποίηση να σας χαρώ! Για να μαζευτούμε λιγάκι και να σοβαρευτούμε, μπας και συναντήσουμε κανάν άνθρωπο ΑΛΗΘΙΝΟ και ξεκολλήσει ο εγκέφαλος μας από τον διαδικτυακό...φούρνο!
Άσχημα θα ήταν δηλαδή, να υπήρχε η δυνατότητα -αλλά και η θέληση!- να ανταμώνουμε με τους διαδικτυακούς μας φίλους; Και να ανακαλύψουμε ξαφνικά ότι όλοι έχουμε σάρκα και οστά;;;; Για ξανασκεφτείτε το ρε παιδιά το πράγμα και τα ξαναλέμε!
Ως τότε, καταθέτω ένα μουσικό κομμάτι της ψυχής μου, σε όποιον -καμμένο!- είναι τώρα εδώ, μπροστά στην οθόνη του και διαβάζει όλες αυτές τις λέξεις!...
 Hellooo! Υπάρχω; Υπάρχεις; Υπάρχει; Υπάρχουμε; Υπάρχετε; Υπάρχουν;...

4 σχόλια:

Διαχειριστής είπε...

Πράγματα που έχω σκεφτεί και εγώ, ίσως και άλλοι, αλλά τα έγραψες τόσο όμορφα!

Το βίντεο συγκινητικό!

Θα προτείνω την ανάρτηση από μένα

Ευτυχώς δεν ασχολούμαι και με το facebook γιατί δεν θα έπρεπε να κάνω τίποτ' άλλο στη ζωή μου!

Καλημέρα

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

''κ.κ'', σ' ευχαριστώ πολύ για όλα! Και για την πρόταση σου για το κείμενο μου! Αυτά είναι τα καλά της ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ!...

Anti-Christos είπε...

Πάντως, όση χημεία και να έχεις με κάποιον, άμα τον γνωρίσεις από κοντά αλλάζει η δυναμική της σχέσης.

Εγώ όσους μπλόγγερς γνώρισα από κοντά, είτε τους απομυθοποίησα και αραιώσαμε, είτε γίναμε τόσο καλοί φίλοι που έληξε και η διαδικτυακή μας σχέση.

Σε κάθε περίπτωση αλλάζει το πράμα και το σίγουρο είναι ότι αποφασίζοντας να γνωρίσεις κάποιον από κοντά, ξέρεις ότι δεν θα είναι τίποτε ξανά το ίδιο πίσω από την οθόνη!

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Αντίχριστε, όλα είναι σχετικά έτσι κι αλλιώς, κι όλα αυτά ισχύουν άλλωστε για όλες τις σχέσεις. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι, που και χωρίς να τους ξέρεις ταιριάζουν τα χνώτα σας κι ο τρόπος σκέψης. Σημαντικό. Η ζωή θα δείξει τα παρακάτω...

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")