ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΜΑ. Η ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΔΑ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
Την Άννα Μπουρμά την γνώρισα ως συμπολίτισσα. Ένας ευχάριστος άνθρωπος, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη. Την εκτίμησα για την ποιότητα του χαρακτήρα της.
Δεν την ήξερα σαν καλλιτέχνη. 
Μέχρι που πήρα μια πρόσκληση για την επίσημη παρουσίαση της καινούργιας της δουλειάς "ΤΑ ΡΟΔΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ".
Για να είμαι ειλικρινής πήγα απλά ως φίλος.
Αυτό το βράδυ, όμως, διαπίστωσα ότι επρόκειτο για μια σπουδαία καλλιτέχνιδα.
Τι να πρωτοπώ;
Για την θαυμάσια φωνή της; Για την σκηνική παρουσία της; Για τα ποιοτικά τραγούδια της;
Είμαι πλέον βέβαιος ότι το μέλλον της ανήκει. 
Θεωρώ ότι ανήκει σ΄ αυτήν την νέα γενιά καλλιτεχνών που, έξω από τα κυκλώματα, δίνουν τίμια τον αγώνα της καθιέρωσης, βασιζόμενοι μόνο στο ταλέντο τους και την αγάπη του κόσμου.
Αυτούς τους καλλιτέχνες, ανάμεσά τους και την Άννα Μπουρμά, οφείλουμε να στηρίξουμε, αν θέλουμε το ποιοτικό τραγούδι να επιβληθεί, εξαφανίζοντας τα εκατοντάδες "σκουπίδια" που ρυπαίνουν την αισθητική μας και κατεβάζουν το επίπεδο.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Άννα Μπουρμά γεννήθηκε στην Αθήνα σπούδασε κλασσικό πιάνο στο ωδείο Ν. Σμύρνης και θεωρητικά της μουσικής.
Την πρώτη συμμετοχή σε δίσκο την έκανε 14 ετών στον δίσκο "ΚΗΠΟ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ" του Τάκη Μπουρμά τραγουδώντας το ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ .
Στην συνεχεία έκανε πολλές συμμετοχές σε δίσκους του Γ. Ζήκα, Μ. Λυδάκη , Ν. Ζούδιαρη και Γ. Νταλαρα.
Την έχουμε ακούσει σε μουσικές σκηνές όπως ΜΕΤΡΟ, ΧΑΜΑΜ, ΤΣΑΙ ΣΤΗΝ ΣΑΧΑΡΑ και ΖΥΓΟ.
Έγινε γνωστή μέσα από τραγούδι του Τάκη Μπουρμά "ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ" και το τραγούδι του Νίκου Ζούδιαρη "ΦΥΣΑΛΙΔΑ".

ΕΙΠΕ....
"από συνένετυξή της στον Atlantis FM"

Atlantis: Πολλές φορές αναγκαζόμαστε να αφήσουμε αυτά που αγαπάμε. Είναι αλήθεια ότι είχες διακόψει από τη μουσική για κάποια χρόνια;
Άννα Μπουρμά: 9 χρόνια είχα διακόψει. Ο λόγος ήταν ότι δεν είχα την δυνατότητα να βγάλω τη δουλειά όπως ακριβώς την ήθελα εγώ, αυτό δηλαδή που ακούμε σήμερα, είχαν εκείνοι τα δίκια τους, είχα όμως κι εγώ τα δικά μου… Ήθελαν να κάνω κάτι πιο «εμπορικό», κάτι πιο «πιασάρικο», τέλος πάντων εγώ αυτές τις έννοιες στη μουσική τις σιχαίνομαι, σαφώς βέβαια δεν ήμουν κάτι τέτοιο, ήθελα να δώσω τον εαυτό μου και την αλήθεια μου. Η αλήθεια μου είναι αυτή που ακούτε στα «ρόδα της αυλής». Είπα λοιπόν τότε ότι θα κάνω υπομονή -αυτό ήταν το δώρο που μου έδωσε ο πατέρας μου- μέχρι να έρθει η κατάλληλη στιγμή να βγει ο δίσκος…


ΜΕΡΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")