ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ......


Αγαπητέ  Άγιε Βασίλη
Πάνε πάρα πολλά χρόνια που ζήτησα κάτι από σένα και –φυσικά- δεν το πήρα ποτέ. Ήτανε και τότε «δύσκολοι καιροί» και, φαίνεται, δεν είχες την οικονομική δυνατότητα. Ας είναι, δεν πειράζει.
Τούτη την Πρωτοχρονιά αισθάνθηκα την ανάγκη να ζητήσω και πάλι μερικά πράγματα από σένα. Ναι ξέρω, είναι «δύσκολοι καιροί» και –κατά πάσα βεβαιότητα- ούτε και τώρα θα μπορέσεις να ανταποκριθείς. Παρ΄ όλα αυτά εγώ επιμένω να ζητάω.
Ξέρεις αυτά που θα σου ζητήσω δεν έχουν κόστος, αλλά έχουν αξία.
Θέλω να μου φέρεις έναν καινούργιο πρωθυπουργό. Αυτός που έχω έχει παλιώσει πλέον και δεν δουλεύει. Άλλα λέει κι άλλα κάνει. Χαμογελάει συνέχεια, αντί να κλαίει. Μιλάει εδώ και είναι αλλού.
Α, και που  ΄σαι. Αν σου βρίσκονται πρόχειροι στείλε μου και μερικούς πολιτικούς. Όχι σαν τους παλιούς, αυτοί έχουν χαλάσει. Καινούργιους θέλω, που να είναι σταθεροί, γιατί οι παλιοί πάνε πέρα δώθε και με ζαλίζουν. Να μην τρώνε λεφτά, γιατί οι παλιοί μου τα έφαγαν όλα και δεν έχω άλλα.
Θα το εκτιμούσα αν μπορούσες να μου φέρεις και λίγους δικαστές που να αποδίδουν δικαιοσύνη. Θα μου πεις οι δικαστές γι΄ αυτό είναι. Ναι αλλά τα παλιά μοντέλα έχουν απορρυθμιστεί και δεν μπορούν να παίξουν τον ρόλο τους. Ίσως τα νέα μοντέλα να είναι πιο καλά.
 Αν σου είναι εύκολο θα ήθελα και λίγους συνδικαλιστές. Χρειαζούμενοι είναι, φτάνει να έχουν σωστό προσανατολισμό. Γιατί αυτοί που έχω τώρα, παρ΄ όλο που τους πλήρωσα ακριβά, μάλλον έχουν κάψει τον εγκέφαλο και είναι με τους άλλους, αντί να είναι μ΄ εμένα.
Τέλος, δεν θέλω να σε φορτώνω, αλλά να αν περισσεύουν και μερικοί δημοσιογράφοι, στείλε μου καμπόσους. Τούτοι που έχω έχουν βραχυκυκλώσει και δεν φτάνει που δεν μιλάνε όταν πρέπει, αλλά τις πιο πολλές φορές παπαγαλίζουν αυτά που άλλοι τους λένε. Τι να τους κάνω. Ίσως οι καινούργιοι να λειτουργούν όπως πρέπει.
Ξέρω ότι ζητάω πολλά, ίσως πράγματα αδύνατα.
Αλλά αν κι εσύ δεν μπορείς να μου τα φέρεις, τότε ποιος μπορεί;
Μην μου πεις κι εσύ «ο λαός».
Γιατί τότε μάλλον πρέπει να σου ζητήσω κι έναν λαό που να ξέρει τι πρέπει να κάνει.
                                                                                              Με εκτίμηση
Γιώργος Κόλλιας

1 σχόλιο:

Διαχειριστής είπε...

Κι εγώ το ίδιο θα ζητήσω από τον ΆγιοΒασίλη!

Χρόνια Πολλά και ότι επιθυμείς αγαπητέ Γιώργο!

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")