ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2014


Οι εκπτώσεις που έρχονται και ξεκινούν στις 13 Ιανουαρίου, αναµένεται να τονώσουν την αγορά αλλά και να δώσουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές - µε διαθέσιµο για την πραγµατοποίηση αγορών εισόδηµα - να αποκτήσουν προϊόντα που ενδεχοµένως δεν µπορούσαν να αποκτήσουν στην αρχική τους τιµή. Για το λόγο αυτό, παραθέτουμε ορισμένες χρήσιµες συμβουλές προκειμένου να µην παρασύρεται ο καταναλωτής σε περιττές αγορές από τα υψηλά ποσοστά εκπτώσεων. Ειδικά, στις σημερινές συνθήκες, ο οικογενειακός προϋπολογισμός, η εκτίµηση των οικονομικών µας δυνατοτήτων και η ορθή ιεράρχηση των αναγκών µας, πρέπει να προηγούνται κάθε αγοράς.
Για υπεύθυνες αγορές πρέπει να προσέξουμε τα εξής:
-    Οριοθετούμε τις ανάγκες µας και προγραμματίζουμε πάντα µε λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουµε αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες
-         ∆εν παραλείπουµε να κάνουµε έρευνα αγοράς και να ελέγχουμε όχι µόνο τις τιµές αλλά και την ποιότητα των προϊόντων
-   Ενημερωνόμαστε για την προέλευση και την ποιότητα των προϊόντων. Ο πωλητής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή κάθε πληροφορία σχετική µε το προϊόν σύµφωνα µε το άρθρο 1 του ν. 2251/94 πριν ο τελευταίος προβεί σε αγορά.
-   Αποφεύγουµε αγορές από πλανόδιους πωλητές τόσο για την αποφυγή αγοράς µη ασφαλών και µη πιστοποιηµένων προϊόντων όσο και για την πάταξη του παραεµπορίου και την µείωση της ανεργίας
-      Ενημερωνόμαστε για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής µας όταν αγοράζουμε προϊόντα µε δόσεις
-         Πριν προβούμε σε αγορές µε πιστωτική κάρτα, είµαστε πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
-   Ενημερωνόμαστε από τα καταστήματα για την πολιτική που ακολουθούν σχετικά µε τα ελαττωματικά προϊόντα αλλά και τις επιστροφές
-  ∆εν πρέπει να γίνεται σύγχυση, µεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σαιζόν ενώ οι προσφορές, όπου η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αφορούν συνήθως είδη παρωχηµένης εποχής. Προσοχή! Ο καταναλωτής πρέπει να ελέγχει πάντοτε αν το προϊόν ανήκει στην τρέχουσα σαιζόν ή σε παλαιότερη, διότι έχει παρατηρηθεί συχνά το φαινόµενο, τα καταστήματα να βάζουν σε τιµή έκπτωσης παρωχηµένα προϊόντα (stock) στην ίδια τιµή έκπτωσης µε τα προϊόντα της τρέχουσας σαιζόν.
-    Στην περίπτωση προσφορών, θα πρέπει να υπάρχει αναρτηµένη πινακίδα που να αναφέρει ότι γίνονται προσφορές. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιµή και την τιµή προσφοράς (όχι υποχρεωτικά το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν µετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
-         ∆είξτε ιδιαίτερη προσοχή σε καταστήματα που διαφηµίζουν µεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σηµαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα σε σχέση µε αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.
-   ∆εν παραλείπουµε να ζητάµε την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουµε αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουμε να το επιστρέψουμε ή να το αλλάξουμε, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη. ∆εν πρέπει επίσης, να ξεχνάμε να ζητάµε από το κατάστηµα να σφραγίσει το πίσω µέρος της απόδειξης
-  Καλό θα ήταν να προτιμούμε τα προϊόντα των καταστημάτων που αναγράφουν και την παλαιά και τη νέα τιµή καθώς και το ποσοστό έκπτωσης, κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

Πριν προβούμε σε οποιαδήποτε αγορά:
Ελέγχουµε - Σκεφτόμαστε -Αποφασίζουμε

Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")