ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ. ΑΔΙΚΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ

Είχα μέχρι τώρα την εντύπωση πως δεν είμαι τίποτα σπουδαίο, αλλά ένας απλός πολίτης που κάνει το αυτονόητο. Εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του και αγωνίζεται για τον τόπο του, για την ποιότητα της ζωής του, για το μέλλον των παιδιών του. Τόσο απλά.
Κάποιος (ή κάποιοι) τις τελευταίες ώρες προσπαθούν να με πείσουν ότι είμαι κάτι πολύ σπουδαίο γι΄ αυτούς. Γιατί τι άλλο νόημα θα μπορούσε να δώσει κανείς στις ανώνυμες τηλεφωνικές απειλές εναντίον μου.
Δεν θα σχολιάσω τίποτα περισσότερο.
Θα πω μόνο στον ανώνυμο "τρομοκράτη" ότι:
Πρώτον δεν τρομοκρατούμαι. Όχι γιατί είμαι "παλικάρι", αλλά γιατί δεν θεωρώ τους θρασύδειλους ως απειλή.
Δεύτερον δεν θα σταματήσω να γράφω αυτά που γράφω, να λέω αυτά που λέω, να κάνω αυτά που κάνω. Όχι γιατί είμαι "παλικάρι", αλλά γιατί αυτό έκανα σε όλη μου την μέχρι τώρα ζωή και δεν σκοπεύω να το αλλάξω τώρα.
Τρίτον τον ευχαριστώ που, έστω και χωρίς να το θέλει, μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω.
Αυτά προς το παρόν και....εδώ είμαστε.....
Υ.Γ. Η φωτογραφία δείχνει αυτό που θέλει  ο ανώνυμος , ή οι εντολείς του και ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")