ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΣΙΓΑ ΡΕ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ) ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ




"Είναι αυτονόητο πως, συνεργάτες του κ. Κατσαρού που τυγχάνουν φίλοι ή μέλη του ΠΑΣΟΚ, είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τις εντολές του Κόμματος και να προσχωρήσουν στον συνδυασμό του Νίκου Ιωνά, ειδάλλως θα υποστούν τις συνέπειες.."

 Εφημερίδα Δημότης, Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010 * Συνέντευξη κάποιου Σιλαμιανού Γραμματέα της Περιφερειακής Επιτροπής Αττικής του ΠΑΣΟΚ
Δηλώνω εξ αρχής ότι πληρώ όλες τις προϋποθέσεις για να υποστώ τις "κυρώσεις" του Σιλαμιανού.
* Είμαι συνεργάτης του Κατσαρού
* Τυγχάνω (!) μέλος του ΠΑΣΟΚ 
* Δεν ακολουθώ τις εντολές.
Συνεπώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο, παρά να αναμένω τις "κυρώσεις".
Αλλά δεν μπορώ να μην πω δύο τρεις κουβέντες σ΄ αυτό το κομματικό παλικάρι, τον Σιλαμιανό.
Κατ΄ αρχήν απορώ πως τα κατάφερε να χωρέσει σε μια και μόνο φράση τόσες ανοησίες.
Τίποτα δεν είναι αυτονόητο αγαπητέ φίλε σήμερα. Γιατί αυτονόητο, ας πούμε, θα ήταν να ερωτηθεί η βάση του Κινήματος με προκριματικές εκλογές, όπως προβλέπει το Καταστατικό. Αυτονόητο θα ήταν να μιλήσουν οι υποψήφιοι στις Οργανώσεις και να κρίνουν τα μέλη με βάση το τι πρεσβεύει ο καθένας και όχι και με το ποιους- υψηλά ιστάμενους- κομματικούς φίλους έχει.
Όχι, ρε λεβέντη δεν "τυγχάνω" μέλος του ΠΑΣΟΚ, δεν είμαι δηλαδή κατά τύχη εκεί. Αποτελεί συνειδητή επιλογή μου και στάση ζωής εδώ και 32 χρόνια, από τότε που εσύ, λόγω ηλικίας, δεν μπορούσες καν να προφέρεις την λέξη "ΠΑΣΟΚ".  Εκτός αν κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
Τώρα το "είναι υποχρεωμένοι" τι το θέλεις και το αναφέρεις; Θυμήσου πόσα ήσουν "υποχρεωμένος" να κάνεις, λόγω της θέσης σου και δεν έκανες, όπως ας πούμε τις προκριματικές εκλογές. Ή αλήθεια πες μας δεν ήσουν "υποχρεωμένος" εσύ και οι υπόλοιποι δικοί σου να μου δώσετε την ευκαιρία να διεκδικήσω την θέση του προτεινόμενου από το ΠΑΣΟΚ υποψηφίου Δημάρχου, από την στιγμή που κάποιοι πολίτες με πρότειναν; Κλήθηκα από κάποιο Όργανο να εκφράσω τις απόψεις μου; Γιατί αγνοήθηκα πλήρως; 
Δεν αισθάνομαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω επιλογές για τις οποίες δεν μου δόθηκε η δυνατότητα να έχω άποψη, αλλά αποτέλεσαν επιλογές μονοπρόσωπου Οργάνου.
Τις "εντολές" πάλι δεν τις κατάλαβα. Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι Α.Ε. στην οποία ο Διευθυντής δίνει εντολές στους υπαλλήλους. Ή τουλάχιστον δεν πρέπει να είναι έτσι. Ο εσωκομματικός διάλογος είναι καταστατικά κατοχυρωμένος, η πολιτική πειθώ αποτελούσε πάντα πρακτική του Κινήματος. Άλλωστε κανένα Όργανο (επιμονή κι εγώ στα Όργανα) δεν με κάλεσε, έστω για να μου δώσει "εντολές". Οι "εντολές" μεταφέρονται πλέον από περιφερόμενους από συνδυασμό σε συνδυασμό υποψηφίους; Ή ανακοινώνονται δια του Τύπου;
Μια απορία έχω. Ή εγώ έχω μείνει πολύ πίσω, ή εσύ και κάποιοι άλλοι είσαστε αλλού. Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι Κόμμα, είναι Κίνημα. Βέβαια θα μου πεις, αφού εσύ και κάποιοι άλλοι έχετε καταφέρει να αφαιρέσετε όλα τα χαρακτηριστικά του Κινήματος, με μια καθεστωτική "δημοσιοϋπαλληλική" νοοτροπία, είναι λογικό το Κίνημα να γίνει Κόμμα, να δίνει εντολές, να απειλεί με τιμωρίες.
Και πάμε στις "κυρώσεις" αν δεν προσχωρήσουμε στον συνδυασμό του Ιωνά. Παλικάρι μου δεν σου έμαθε κανένας ότι οι συνεργασίες δεν γίνονται με εντολές; Ότι υπάρχει και η προσωπική αξιοπρέπεια; Ότι τον συνεργάτη σου τον επιλέγεις και δεν στον επιβάλλει κανένας; Ότι οι συνδυασμοί δεν καταρτίζονται ως "μπουλούκια", αλλά με βάση κοινές αρχές και στόχους; Δεν άκουσες ποτέ ότι η Αυτοδιοίκηση είναι πεδίο προσφοράς με την ελεύθερη βούληση του καθενός κι όχι "διατεταγμένη υπηρεσία";
Όσο για τις "κυρώσεις", αφού αποκλείσουμε την εκτέλεση και την εξορία (τι διάολο!) , μένει η διαγραφή.
 Λυπάμαι λεβέντη μου αλλά δεν μπορείς να με διαγράψεις.
Γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν είναι μαγαζί σου.
Γιατί δεν μπορεί κανένας από εσάς τους golden boys του Κινήματος, τους "ταχέως ανελισσόμενους"  στην κομματική ιεραρχία (άλλη ξεφτίλα λέξη κι αυτή) νέους να διαγράψει την συνείδησή μου, την ιδεολογία μου, τις αρχές μου. Να ξέρεις μόνο ότι εγώ και κάποιοι άλλοι (πάρα πολλοί) παλέψαμε στα δύσκολα χρόνια για κάνουμε το ΠΑΣΟΚ δύναμη εξουσίας, προκειμένου να βελτιωθεί η ζωή του λαού μας κι όχι για να κάθεσαι σήμερα εσύ στην καρέκλα του στελέχους και να δίνεις εντολές. Εμείς δεν ζητήσαμε καρέκλες για την προσφορά μας, αλλά απαιτούμε σεβασμό.
Το ΠΑΣΟΚ φίλε μου υπήρξε πριν από σένα και θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά από σένα. Εσύ κι όμοιοί σου, μια παρένθεση είστε, μια χρονική στιγμή, μια προσωρινή κατάσταση.
Μπορείς να σβήσεις το όνομά μου από τα "χαρτιά". Μόνο αυτό.
Είτε, όμως, είμαι γραμμένος στα "χαρτιά", είτε όχι εγώ θα παραμείνω αυτός που είμαι. Και θα εξακολουθώ να υπηρετώ τις αρχές του ΠΑΣΟΚ, αυτές που μου δίδαξε ο Ανδρέας Παπανδρέου και τις οποίες κάποιοι σαν εσένα, ίσως, ποτέ δεν διδάχθηκαν.
Υ.Γ. 1 Δεν κατεβαίνεις κάπου υποψήφιος, εκτός κομματικών γραφείων, για να δούμε και εμείς την κοινωνική αποδοχή σου;
Υ.Γ. 2 Ελπίζω οι απόψεις σου να είναι μειοψηφικές στο Κίνημα, γιατί θέλω να πιστεύω ότι ο σταλινισμός έχει εκλείψει προ πολλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")