ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΔΙΕΞΟΔΟΙ ΔΡΟΜΟΙ

Απόψε με έπιασε μια νοσταλγία. Κάθομαι και κοιτάζω το "βιβλίο" με τα ποιήματα της νιότης μου. Σίγουρα δεν αποτελούν  "καλλιτεχνήματα", αλλά, για μένα, είναι κατάθεση ψυχής.
Γράφτηκαν τον καιρό της αθωότητας και παράλληλα της "εξέγερσης" των συναισθημάτων.
Αποτελούν κομμάτι της τότε ζωής μου, αλλά - παράλληλα- κατά παράξενο τρόπο και σημερινές σκέψεις.
Να ένα δείγμα:


Εθνική Οδός.
Χιλιόμετρα αμέτρητα ένστασης.
Ψάχνω για προορισμό 
κινούμενος σε σταθερή τροχιά 
που δεν οδηγεί πουθενά.
Τα πόδια μου κουράστηκαν 
μα οι ρυθμοί γίνονται πιο έντονοι.
Με προσπερνά το χτές.
Το νοιώθω, γίνομαι χτές.
Νοιώθω στο πρόσωπό μου 
την ανάσα της Άνοιξης.
Τα λουλούδια κάτι μου θυμίζουν.
Αναγνωρίζω πρόσωπα που με κοιτούν.
Γελούν.
Ακούω το γέλιο τους.
Βρίζω.
Κανείς δεν μ΄ ακούει.
Κάποιες σκέψεις 
που σαν σύννεφα καπνού 
χωρίς αιτία με κυκλώνουν 
ουρλιάζουν.
Στα βενζινάδικα 
πουλάνε συνειδήσεις 
σε τιμή ευκαιρίας.
Δεν σταματάω.
Γιατί εγώ ξέρω.
Ξέρω ότι 
παρ΄ όλα αυτά θα φτάσω.
Δεν έχει σημασία που.
Αλλά εγώ θα φτάσω.
(Από το βιβλίο μου "ΑΔΙΕΞΟΔΟΙ ΔΡΟΜΟΙ")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")