Διάβασα ένα καταπληκτικό κείμενο για τα
κατορθώματα του γνωστού αυτού Ιεράρχη στον «ΝΑΥΤΙΛΟ» της Ελευθεροτυπίας της 12
Γενάρη 2011 και παραθέτω ένα τμήμα του, με
το οποίο συμφωνώ απόλυτα:
«Ο
καλός αυτός χριστιανός πλήρης ευρυχωρίας κι αγάπης για τον Άλλον, σε δύο
«πράγματα», όπως φαίνεται από τις επαναλαμβανόμενες δηλώσεις του, δείχνει να
κωλώνει: στους Εβραίους και τους ομοφυλόφιλους – ενδεχομένως και τους κομμουνιστάς (αλλά αυτοί οι τελευταίοι
δεν δείχνουν τελευταίως και τόσον επικίνδυνοι). Είναι όμως επικίνδυνοι οι ομοφυλόφιλοι και οι Εβραίοι; για ποιόν; για την
«πατρίδα - θρησκεία - οικογένεια»; για την «Ελλάδα Ελλήνων Χριστιανών»;
Βεβαίως! Είναι τοις πάσι γνωστόν ότι ο Διάβολος
είναι ντιντής και ότι οι Εβραίοι σταύρωσαν τον, κατά λάθος Εβραίο, Χριστό.
Είναι επίσης πασίγνωστο ότι ο γλυκύς
Ναζωραίος κατέβηκε στην Γη για να σώσει τους Δικαστές, και τους Αρχιερείς, τους
Στρατηγούς και τους Αργυραμοιβούς (τραπεζίτες και τοκογλύφους) κι όχι τις πόρνες,
τους τελώνες, τους κουτσούς και όλον τον αδικημένο κατιμά της κοινωνίας.
Πόσο
μισάνθρωπος
μπορεί να είναι ένας παπάς για να μην έχει καταλάβει ότι η Τελική Δίκη είναι η
Τελική Συγχώρεση; Ότι η ηθική δεν είναι θέμα Δέκα Εντολών ενός Τιμωρητικού
Θεού, αλλά της ελεύθερης βούλησης των ανθρώπων; Ότι τις Θερμοπύλες της φυλάς
διότι το επιτάσσει ο Νόμος που ο ίδιος
έχεις ψηφίσει κι όχι επειδή εκτελείς διαταγές ή φοβάσαι την τιμωρία των
τιμητών;……..»
ΣΧΟΛΙΟ 1
Κουραστήκαμε με διάφορους γραφικούς
ρασοφόρους οι οποίοι, ζώντας οι ίδιοι
έξω από την κοινωνία, έχουν άποψη επί παντός επιστητού. Αν και ίσως δεν
είναι απλά γραφικοί, αλλά ουσιαστικά επικίνδυνοι
για την κοινωνία.
Αντιλήψεις που παραπέμπουν στο «κυνήγι μαγισσών» και στην «Ιερά Εξέταση», εν δυνάμει, μπορούν να
δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα σε τμήματα της κοινωνίας που ζουν την
διαφορετικότητά τους.
Αντί οι ρασοφόροι αυτοί να ασχοληθούν με τα
«του οίκου τους» που βρίθουν παρανομιών
(βλέπε «Αλληλεγγύη»), σκανδάλων
(βλέπε υπόθεση Μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα), καθόλου «χριστιανικών» συγκρούσεων (βλέπε αλληλοκατηγορίες), καταπατήσεων (βλέπε Βατοπέδι), εξαπατήσεων (βλέπε «θαύματα») και άλλων
ουκ έτσι αριθμός, κρίνουν, επικρίνουν, κατακρίνουν, παρά την ευαγγελική
προτροπή «μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε».
Ας σωπάσουν λοιπόν και ας πάψουν να προκαλούν
μια δοκιμαζόμενη κοινωνία, γιατί όντας και αυτοί ενταγμένοι στο «σύστημα εξουσίας» και διαπλεκόμενοι με αυτό,
ενδεχόμενα να γίνουν –και αυτοί- αποδέκτες
της λαϊκής οργής.
ΣΧΟΛΙΟ 2
ΣΧΟΛΙΟ 2
Μπορεί να γίνει καμία σύγκριση αυτού του ανθρώπου με τον Νικόλαο, Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, με αυτόν τον φωτισμένο Ιεράρχη, που μπαίνει μπροστά στους αγώνες της κοινωνίας, για μαι καλύτερη ποιότητα ζωής, όπως πρόσφατα στην Κερατέα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου