ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Green Aim: Φάτε μεταλλαγμένα, για να μη χάσετε τις δουλειές σας!

Η Green Aim, με ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα, τάσσεται κατά του Οδηγού Καταναλωτών, που δημοσιεύει η Greenpeace, (και εξαιτίας του οποίου βρίσκεται στα δικαστήρια με την εταιρεία ΔΕΛΤΑ), χρησιμοποιώντας ως δικαιολογία την οικονομική κρίση! 
Επί της ουσίας, o καινοτόμος οργανισμός περιβάλλοντος - όπως αυτοχαρακτηρίζεται - λέει στους καταναλωτές να αγοράζουν μεταλλαγμένα προϊόντα από τις εταιρείες που τα παράγουν, γιατί, αν δεν το κάνουν, θα τις οδηγήσουν σε κλείσιμο και έτσι οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε αυτές θα χάσουν τη δουλειά τους! 
Εύλογα ο καταναλωτής που θα διαβάσει την ανακοίνωση της Green Aim θα αναρωτηθεί αν κοινό συμφέρον είναι να μην υποστούν οικονομική ζημιά οι εταιρείες, που για λόγους ευκολίας χρησιμοποιούν μεταλλαγμένα προϊόντα, και δεν είναι η προστασία της δημόσιας υγείας. 
Η ανακοίνωση της Green Aim είναι η εξής:

«Σεβόμαστε την επιστημονική έρευνα της Greenpeace για τη διεξαγωγή του οδηγού καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα στα ζωικά προϊόντα αλλά θεωρούμε ότι στην παρούσα κοινωνικοοικονομική συγκυρία δεν είναι ορθό να χτυπάμε τις ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων και ταυτόχρονα την οικονομία της χώρας η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο της καταιγίδας.
Αν ο Έλληνας καταναλωτής αφουγκραστεί τον οδηγό της Greenpeace, θα έχουμε ως συνέπεια την οικονομική κατάρρευση των “κόκκινων” εταιρειών σύμφωνα με την έρευνα, οι οποίες ως γνωστόν απασχολούν χιλιάδες εργαζομένους και δίνουν ψωμί σε εκατοντάδες νοικοκυριά της χώρας.
Άρα συμπεραίνουμε ότι καλό είναι να υπάρχει έρευνα, μελέτη και συμπεράσματα, αρκεί όμως να είναι εφαρμόσιμα και  να μην βλάπτουν το κοινό συμφέρον.
Σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητούμε την έρευνα της Greenpeace, αλλά πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη ενημέρωση θα μπορούσε να γίνει χωρίς να αναφέρονται ονομαστικά οι εταιρείες. Σκοπός μας δεν είναι να δώσουμε στον Έλληνα καταναλωτή έτοιμη μασημένη τροφή.
Ο δικός μας τρόπος για πρόληψη είναι η ολοκληρωμένη και στοχευμένη ενημέρωση του κοινού, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί αυτόβουλα».
ΠΗΓΗ:www.zougla.gr

ΣΧΟΛΙΟ
Μα καλά τι λένε οι άνθρωποι!
Να μην "δώσουμε στον Έλληνα Καταναλωτή μασημένη τροφή"! Να μην "αναφέρονται ονομαστικά οι εταιρίες"! Να μην "χτυπάμε τις Ελληνικές Εταιρίες τροφίμων"!
Δηλαδή αγαπητοί της Green Aim για να μην "κλείσουν" οι εταιρίες τροφίμων να αφήσουμε τον καταναλωτή να τρώει μεταλλαγμένα και επικίνδυνα τρόφιμα, ενώ το ξέρουμε;
Να αφήσουμε τον καταναλωτή να "ψάχνει μόνος του" τους κινδύνους, ενώ τους γνωρίζουμε;
Μα και ο νόμος τιμωρεί την "απόκρυψη εγκληματία"!
Οι καταναλωτές στηρίζουμε την δουλειά της Greenpeace και την καλούμε να συνεχίσει την προσπάθειά της για την ουσιαστική ενημέρωση των καταναλωτών, όπως και τις υπόλοιπες παρεμβάσεις της για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής.
Κι αφήνουμε του απολογητές των εταιριών και των συμφερόντων, όπως την Green Aim, στον θλιβερό δρόμο που επέλεξαν.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
Σύμφωνα με τη χθεσινή προσωρινή διαταγή του δικαστηρίου, ο Οδηγός Καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα στα ζωικά προϊόντα δεν αποσύρεται, όμως το όνομα της ΔΕΛΤΑ προσωρινά παραλείπεται από τον Οδηγό στην ιστοσελίδα της Greenpeace μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης που ορίστηκε για τις 11 Μαρτίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")