ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

30.000 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!


Make your own Bubbles Message
Όταν πριν 3 χρόνια ξεκίνησα να κατασκευάζω αυτό το blog, απλά έκανα ένα πείραμα, δοκίμαζα τις δυνατότητές μου.
Στην πορεία διαπίστωσα τις δυνατότητες επικοινωνίας που μου προσέφερε, το γεγονός ότι μπορούσα να καταγράφω τις σκέψεις μου και να μπορεί, έστω και ένας άλλος να τις διαβάσει.
Συνέχισα, διαπιστώνοντας την ανταπόκριση που έβρισκα και έτσι έφτασα στην σημερινή μέρα που καταγράφηκαν 30.000 αναγνώστες.
Ευχαριστώ τον καθένα προσωπικά που μπήκε στον κόπο να περιηγηθεί στο blog μου.
Η συμμετοχή τους ήταν στήριξη για μένα να συνεχίσω.
Θα συνεχίσω, λοιπόν, χωρίς συμβιβασμούς να διατυπώνων διατυπώνω την γνώμη μου.
Γιατί τούτο το blog δεν φιλοδοξεί να γίνει ειδησεογραφικό. Ήταν, είναι και θα παραμείνει BLOG ΓΝΩΜΗΣ.
Γιώργος Κόλλιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")