ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

''ΒΡΕΧΕΙ'' ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ...

  • ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' σχολιάζει
 Ο ανταποκριτής μας απο την κεντρική πλατεία, μεταδίδει: ''κυρίες και κύριοι, βρίσκομαι ανάμεσα σ ενα ποταμό απο χιλιάδες κόσμου, χιλιάδες φωνές, αλλά οσο κι αν φαίνεται απίθανο, είναι αληθινό! χιλιάδες ''αγανακτισμένες'' ΣΚΕΨΕΙΣ αναδύονται και καλύπτουν τον ουρανό του Συντάγματος! για την ακρίβεια, ''ΒΡΕΧΕΙ'' ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ κυρίες και κύριοι! Και τις διακρίνω, μπορώ να τις δω και σας διαβάζω όσες περισσότερες μπορώ!'' 
1)Επαναστάτης "αμ, ξυπνήσαν οι σκλάβοι Γιωργάκη''!
2)Άστεγος ''επιτέλους απόψε θα κοιμηθώ δίχως φόβο''...
3)Αργόσχολος ''Είμαι περίεργος πόσο κόσμο θα χει!''
4)Αγωνιστής ''σ αυτήν την επανάσταση ήμουν κι εγώ εκεί'!!'
5)Νομοταγής ''Αγανάκτησα με τα λαμόγια του κερατά...''
6)Δεξιός ''Τα λεγε ο Σαμαράς αλλά ποιός τον άκουγε!''
7)Συριζαίος ''Α! ρε Τσίπρα μεγάλε προφήτη!''
8)Πασόκος βαμμένος ''κι εσύ εδω ρε Τάκη'';;;
9)Πασόκος προδομένος ''σήκω Αντρέα για να δεις''...
10)Πασόκος αδιόριστος ''ας προσέχατε μα...ες''
11)Μικροπωλητής ''ρε συ ανάρπαστα τα κινέζικα λέιζερ''
12)Τζαμπατζής ''Ρέππα τα κρουασάν είναι δωρεάν''!
13)Νεολαίος ''θα τον αλλάξουμε τον κόσμο σίγουρα ναι''!!
14)Πολιτικάντης ''έχει ζουμί εδω η υπόθεση''...
15)Ρουφιάνος ''σκουλήκια, μου θέλετε επανάσταση, ε;''
16)Περιπτεράς ''απίστευτο ρε συ! χέ....α στο τάληρο''!
17)Τυχαίος ''κι αυτή η τηλεόραση δεν είχε τίποτα''!
18)Ψώνιο ''λες να με δείξει η τηλεόραση'';;;
19)Ανεγκέφαλος ''λες να ρθουν Μενεγάκη-Ματέο'';...
20)''Διάσημος'' ''hallooo, είμαι κι εγώ εδώ''!!
21)Άνεργος ''κι άμα τα πάρω και πάρω φόρα''...
22)Πορτοφολάκιας ''λες να μαι ...τυχερός και να...παραπέσει τίποτα'';;;
23)Μυστική αστυνομία  ''είχατε και στο χωριό σας επανάσταση ρε καθήκια'';;;
24)Τρομοκρα-τούλης ''όποιος κουνηθεί, του την άναψα''!!!
25)Περαστικός ''μου χει πει ο γιατρός να περπατάω''
26)Πρεζονάκι ''ω! ρε φίλε! χαλάστηκα! βλέπω χιλιάδες σκιές γύρω μου''...
27)Golden boy ''δε θα μου το πάρεις το καγιέν, Ολι Ρεν-Ολι Ρεν''...
28)Μετανάστης ''τέτοια είχα και σπίτι μου γαμώτο''.....
29)Λαθρομετανάστης ''η πιο...σίγουρη κρυψώνα''!
30)Καπνιστής ''επιτέλους, καπνίζω σαν τον άνθρωπο''!!
31)Χαβαλές ''ω ρε πού...η μου, κάτι γκομενάκια''!
32)Καρατζαφερικός ''35 πακιστανοί, 49 αφγανοί, 24 γεωργιανοί, 312 αλβανοί''.....!
33)Ιδεολόγος ''ενα το χελιδόοοονι κι η άνοιξη ακριβή''!
34)Συνδικαλιστής ''άμα το διοργάνωνα εγώ, να βλεπες κόσμο''!...
35)Αγοραφοβικός ''ωχ! πως βγαίνουμε απο δω μέσα τώρα'';;;
36)Συνταξιούχος ''για τα εγγόνια μου ρε γαμώτο''!!
37)Επίδοξος υποψήφιος ''Λαέ της Αθήνας, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω''!!!
38)Αναρχικός ''που είστε κρυμμένοι, μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι'';;;
39)Ταπεινός υπαλληλάκος ''αει χχχάσου παλιοτρόικα''...
40)Περιστέρια ''πω ρε μάνα μου, χιλιάδες πασατέμποι''!!!
41)Αγανακτισμένο ανθρωπάκι ''δε με νοιάζει για τα δαχτυλίδια, μόνο που κοιμάμαι, κοιμάμαι στα σανίδια''
42)Σκεπτόμενος πολίτης ''για να μας...σιγοντάρουν τα κανάλια, αρχίζω κι ανησυχώ''...
43)Ψυλλιασμένος Έλληνας ''ρε συ, πολύ καιρό δεν μας αφήνουν να διαδηλώνουμε ειρηνικά;  ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ'';;;........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")