ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

ΜΗΝ ΜΕ ΣΩΝΕΤΕ ΑΛΛΟ!

  • ο "αγανακτισμένος" λέει:
«Μνημόνιο 2»
Νέα μέτρα «δημοσιονομικής προσαρμογής», που σημαίνει νέοι φόροι, νέες περικοπές, νέες απολύσεις.
Για την σωτηρία μου.
Σιγά ωρέ λεβέντες!
Πριν λίγο καιρό δεν με είχατε σώσει πάλι;
Τι στο διάβολο, δεν σώνομαι με τίποτα και χρειάζομαι κι άλλο σώσιμο;
Και δεν λυπάμαι εμένα.
Λυπάμαι αυτούς τους άμοιρους τους επιχειρηματίες και τους βιομηχάνους. Που προσπαθούν, μήνες τώρα, σε συνθήκες κρίσης, να βγάλουν ένα κομμάτι ψωμί, αλλά κάτι οι εργαζόμενοι με τις υπερβολικές τους απαιτήσεις, κάτι οι καταναλωτές που – για να τους σαμποτάρουν- δεν αγοράζουν τα προϊόντα τους, κάτι που στέρεψε η βρύση του κρατικού κορβανά, μετά βίας επιβιώνουν.
Και τις Τράπεζες.
Που βλέπουν τα κέρδη τους να μειώνονται δραματικά και οι τραπεζίτες έχουν μια ψυχολογία άστα να πάνε.
Μα πιο πολύ λυπάμαι τους φοροφυγάδες. Μα το θεωρείτε λίγο κάθε τόσο να λοιδορούνται και να απειλούνται με διωγμό; Έχει καμία σημασία ότι δεν τους αγγίζουν; Καμία! Σημασία έχει ότι πέφτει η ψυχολογία τους και δεν μπορούν να δημιουργήσουν.
Κι εγώ τι να κάνω; Πως μπορώ να βοηθήσω;
Είναι βλέπετε κι αυτή η κωλονοοτροπία μου, που δεν μπορώ να την αλλάξω, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της Κυβέρνησης.
Επιμένω – άκου, άκου- να απαιτώ να πληρώνομαι για την δουλειά μου. Και το χειρότερο; Απαιτώ να έχω δουλειά.
Μετά δεν θέλω – με τίποτα σου λέω- να αποδεχθώ να κοπούν κάτι υπερβολικές παροχές, όπως να έχω γιατρό, σχολείο για τα παιδιά μου, ελεύθερους δρόμους να μετακινούμαι και άλλα τέτοια.
Και το άκρον άωτον; Θέλω και να διασκεδάζω που και που.
Που πας ωρε Καραμήτρο; Που νομίζεις ότι βρίσκεσαι; Αυτά – ως καλός Χριστιανός- να τα περιμένεις στο Παράδεισο.
Αν και νομίζω με αυτήν την νοοτροπία ούτε εκεί πρόκειται να πάω. Άλλωστε οι θέσεις είναι περιορισμένες και τις έχουν κλείσει κάτι μητροπολιτάδες, κάτι παπάδες και τα μέλη της Κυβέρνησης που τραβάνε τα μαρτύρια του Ιησού Χριστού, για να με σώσουν.
Να που πάλι στο σώσιμο ήρθαμε.
Ρε παλληκάρια, αφού δεν τα καταφέρνετε να με σώσετε, δεν τα παρατάτε;
Δεν θέλω να σας θίξω, αλλά νοιώθω άσχημα που σας έχω φέρει σε τέτοια δύσκολη θέση. Όχι τίποτα άλλο, αλλά αν πάθετε τίποτα από το άγχος σας, θα έχω τύψεις.
Οι παππούδες μου επιβίωσαν από χειρότερες καταστάσεις, από πολέμους, πείνα, εμφύλιο και χωρίς μνημόνια. Μπορεί να τα καταφέρω κι εγώ.
Αλλά κι αν δεν τα καταφέρω, προς Θεού, μην το φέρετε βαρέως. Εσείς ότι μπορέσατε κάνατε. Εγώ και μόνο εγώ θα φταίω.
Με το μυαλό που κουβαλάω, καλά να πάθω.
Εγώ έφτασα το χρέος της Χώρας σε δυσθεώρητα ύψη, εγώ φοροδιέφευγα, εγώ έπαιρνα μίζες, εγώ βόλευα ημετέρους, εγώ προκάλεσα όλη αυτή την καταστροφή.
Και σας παρακαλώ μην ξαναπείτε μαζί τα φάγαμε, γιατί με προσβάλλετε. Καταλαβαίνω ότι θέλετε να πάρετε ένα μέρος της ευθύνης για να νοιώσω καλύτερα, αλλά η αλήθεια είναι μία: Εγώ μόνος μου τα έφαγα. Αν έχετε μια μικρή ευθύνη είναι ότι όταν τα έτρωγα δεν με εμποδίσατε.
Λοιπόν λεβέντες μου συμφωνήσαμε;
Αφήστε με να σωθώ μόνος μου.
Κι αν δεν τα καταφέρω, κοιτάτε τουλάχιστον να σωθείτε εσείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")