ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

''ΣΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ''...

  • 'ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' αφηγείται...
 Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια πολύυυυ μακρινή χώρα, γεννήθηκε ''Η ΤΡΑΠΕΖΑ''! 
Η μαμά της ήταν πολύ χαρούμενη που απέκτησε κοριτσάκι και το βάφτισε ΓΚΟΛΝΤΜΑΝΣΑΚΣ (GOLDMAN SACHS)
Μα τι περίεργο όνομα, απορούσαν οι γειτόνοι, τι σημαίνει; ''ΔΥΝΑΜΗ, ΕΞΟΥΣΙΑ, ΥΠΟΤΑΓΗ''!!, απαντούσε η μαμά με καμάρι ''και μια μέρα το κοριτσάκι μου, θα έχει ολο τον κόσμο, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΤΑ ΤΗΣ''!!! 
Αλλά το κοριτσάκι στενοχωρούσε τη μαμά της, γιατί δεν έτρωγε το φαγητό της... 
''Γιατί δεν τρως κοριτσάκι μου να δυναμώσεις''; 
''Ωχ, βρε μαμά, βαρέθηκα κάθε μέρα, τα ίδια και τα ίδια! ΑΜΕΡΙΚΗ μού μαγείρεψες, ΜΕΞΙΚΟ μού μαγείρεψες, ΡΟΥΜΑΝΙΑ μού μαγείρεψες''... 
''Μα, τι άλλο να φτιάξω πια βρε παιδί μου; Να σου τηγανίσω μια ΙΣΠΑΝΙΑ; Μήπως θες μια ΙΡΛΑΝΔΙΑ στο φούρνο με πατατούλες; Να σου ξεπαγώσω μια ΙΣΛΑΝΔΙΑ για αύριο'';;; 
''Βρε μαμά, ξέρεις τι λυγουρεύομαι; ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ''!!! 
''Και δεν το λες τόσο καιρό, κοριτσάκι μου; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΗΡΑΜΑ!! Θα βάλω υπουργούς, πρωθυπουργούς, τραπεζίτες, να την ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ και να την εξοντώσουν, θα πάρω τηλέφωνο τις φίλες μου ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ να της τσακίσουν τα κόκκαλα, θα πω και στις άλλες ''τραπεζούλες'' να την υποτιμήσουν στην κατηγορία ''ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ'' κι ύστερα θα μηνύσω στην φίλη μου την ΓΕΡΜΑΝΙΑ, να της κάνει τον βίο αβίωτο! Τέλος, θα αναλάβει ο φίλος μου ο ΝΤΟΜΙΝΙΚ, να την στριμώξει σε μια γωνία (στα στριμώγματα αυτός είναι μανούλα!) και να της γδάρει το πετσί, μέχρι να πεις κύμινο!! Στο μεταξύ εγώ, ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΣΤΗ ΦΗΜΗ -ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΗΣ!- ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΛΑΩ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!  ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΨΗΣΩ ΕΓΩ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΥ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΑΝΙΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙΣ ΞΑΝΑΦΑΕΙ ΠΟΤΕ! ΘΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΟΥ''!!! 
Έτσι κι έγινεεε...  Ψήθηκε και σιγοκάηκε η καημένη η Ελλαδίτσα και σερβιρίστηκε ...μεγαλοπρεπώς, ΣΤΗΣ ''ΜΑΦΙΑΣ'' ΤΟ ΠΙΑΤΟ... 
Κι απο τότε, η Γκολντμανσακσούλα, κατατρώει τις σάρκες της Ελλάδας κάθε μέρα! Πρωί-βράδυ, μπήγει το μαχαίρι της στα ΙΣΧΝΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και την πετσοκόβει, αργά και βασανιστικά... ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Η ΓΚΟΛΝΤΜΑΝΣΑΚΣΟΥΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΣΤΕΥΕΙ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΑΚΟΜΑ ''ΚΑΛΥΤΕΡΑΑΑΑ''......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")