ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

''ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΜΕ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑΞΙΤΖΗ''...

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
 Σημειώνω εξ αρχής οτι θεωρώ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ. Είμαι κι εγώ εργαζόμενος (ευτυχώς, γιατί έτσι όπως καταντήσαμε...) 
Αλλά από δω και πέρα είναι -κατ' εμέ- το ''ΡΕΖΟΥΜΕ'' της υπόθεσης... Ως χώρα, μας βλέπω να πηγαίνουμε ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ , μιας κι έχουμε βαλθεί να...αυτοκαταστραφούμε -ΠΑΣΗ...ΘΥΣΙΑ- κι έχουμε απωλέσει, προ πολλού, ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΠΑΝΤΕΣ... 
Αλλά, αναφέρομαι στα ΤΑΧΙ κι εκφέρω την προσωπική μου άποψη ως πολίτης και ως πελάτης... Ως πολίτης λοιπόν, αναρωτιέμαι: είναι ''Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ'' των ταξιτζήδων ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ;;; ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ;;; ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ;;; Θα μου πεις, απο την άλλη βέβαια, ποιος είσαι εσύ ρε κύριος, που θα μας πεις που να πάμε να αγωνιστούμε;;; ΣΩΣΤΟ κι αυτό! 
Αλλά κι εγώ που δουλεύω σ΄ ένα ρημαδογραφείο, τρεις κι εξήντα-την τύχη μου μέσα, ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝΕ ΟΤΑΝ ΑΠΕΡΓΩ;;;; ΘΑ...ΞΑΠΛΩΣΩ ΚΑΤΑΧΑΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΑΤΣΑ ''ΤΑΧΙ'' ΚΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ...ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΤΩ!... ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΤΖΗ ΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΠΕΙΣΕΙ: ''ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ, ΕΓΩ ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ΚΑΙ ΜΟΥ...ΞΑΠΛΩΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ; ΧΑΝΩ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΚΑΤΕΒΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΧΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ''! ΒΡΕ ΑΜΑΝ! ΤΙΠΟΤΑ ΕΓΩ! ''Δε φεύγω ούτε με...φέρετρο'' κι άλλα τέτοια ΛΑ'Ι'ΚΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!! 
Και ποιός χέ....κε για ''την-πως-τη-λένε-ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ'' ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΙΓΥΡΝΑΕΙ ΣΑΝ...ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ;;; Εμένα πήρε φωτιά ο κώ....ς μου;;; Αυτό ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ... Και ποιός χέ....κε για τον κάθε κατακαημένο ΤΟΥΡΙΣΤΑ, που...ΜΑΣ κυνηγάει με το...δίκαννο, μπας και... μας αφήσει κανά...ρημαδοευρώ; ΕΔΩ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΡΘΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;;; ΤΟΣΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΑΝΕ;;; Και σκοτίστηκα και για  ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ  ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!.... 
Με τούτα και με κείνα, ΚΑΗΚΑΜΕ...Είναι που δεν μάθαμε ΠΟΤΕ να υπερασπίζουμε ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ... 
Τώρα θα μου πεις οτι έχω...μνήμη ψαριού ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ! Απεναντίας!  Ξεχνιούνται -άλλωστε- αυτά;... Απλά,  προστίθεται άλλη μια σταγόνα στο ποτήρι της...αυτοκαταστροφής μας... ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ -Σ-Ο-Υ! Αυτό έχουμε καταντήσει... Κι άντε σου λέω εγώ, καλά κάνει ο κάθε ταξιτζής κι αποκλείει το αεροδρόμιο! σάμπως δεν έχει ξεροσταλιάσει μερόνυχτα ολόκληρα απέξω για να πάρει μια κούρσα;;; ΜΙΑ;... ΜΙΑ;.. είναι σίγουρο;;; είναι σίγουρο ότι έπαιρνε την κούρσα ΜΙΑ-ΜΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΔΙΠΛΗ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΗ;;;... ΓΙΑΤΙ, ΞΥΠΝΗΣΕ ''Ο ΠΕΛΑΤΗΣ'' ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΧΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΝΑ ΣΟΥ ΣΗΚΩΘΕΙ Η ΤΡΙΧΑ...
Έχω μπει σε ΤΑΧΙ απο αεροδρόμιο, κι έχω στριμωχτεί σαν την σαρδέλα, για να...εξυπηρετήσουμε και τον καημένο τον πατριώτη, που μόλις έφτασε κι αυτός ο κακομοίρης! Κι έχουμε κάνει και μια ''μικρή'' παράκαμψη ενός...χιλιομέτρου, για να...εξυπηρετήσουμε και τον άλλον πατριώτη, ένα τσιγάρο δρόμο μωρέ! και ''ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΙ Η ΤΑΡΙΦΑ Η ΡΗΜΑΔΑ, δώσε ό,τι θες ρε φιλαράκο!, αλλά οχι κάτω απο μια... πενηντάρα(!) ευρώπουλα, ε; απο το αεροδρόμιο σε πήρα! δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις''!!! Πως δε σε καταλαβαίνω! 3χ50=150 (ευρώ!), που λέει κι ο Βέγγος!!... 
ΤΟΤΕ, ΟΜΩΣ, ΚΥΡΙΕ ΤΑΞΙΤΖΗ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΣΕ...ΕΠΙΑΝΕ Η ΕΥΘΙΞΙΑ ΚΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ, ΝΑ...ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!!!! ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ!!! ΟΛΑ ''ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ'' ΠΟΥ...ΧΑΝΟΥΜΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΔΕΡΦΕ!... Κι όπως διαβάζω και στο σάιτ VORIA.gr: ''...ΤΩΡΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Δ-Ε-Ν ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ''... Κι αυτό μας πονάει ΟΛΟΥΣ φίλε ΤΑΞΙΤΖΗ!... ''...ΜΑΥΡΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΦΡΙΚΤΕΣ ΠΕΡΝΑΩ''... Αμ! τα χω περάσει εγώ αυτά, ΠΡΙΝ απο σένα κι έχω φάει τέτοια ''περικοπή'' μισθού, που ήταν ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ! Κι εσύ δεν το 'μαθες ΠΟΤΕ, γιατί ο ''κλάδος'' μου, δεν...κάνει εντύπωση και σαματά και δεν ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ...ΕΚΒΙΑΣΜΟ, αλλά ΚΥΡΙΩΣ, ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ κάποιους άλλους, ΚΑΚΟΜΟΙΡΑΙΟΥΣ επίσης, ΚΛΑΔΟΥΣ, που παλεύουν κι αυτοί ''ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ''... 
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")