ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ...ΚΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ...

  • γράφει ο "αγανακτισμένος"
ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΛΗΓΜΕΝΑ;
Δεν μπορεί κάτι φταίει...
Μήπως φταίει η ζέστη που παρατράβηξε φέτος;
Μήπως οι ηλιακές κηλίδες;
Μήπως φταίνε τα φεγγάρια;
Μήπως παίρνουν ληγμένα;
Πάντως φυσιολογικοί άνθρωποι δεν μπορεί να το σκέφτηκαν αυτό.
Για το χαράτσι στην κατοικία μιλάω και τον περιβόητο "συντελεστή νεότητας"!

Στην αρχή νόμισα ότι διατελούν σε σύγχυση
Είπα, δεν μπορεί, τέτοια αθλιότητα είναι αδύνατον να την σκέφτηκαν στα σοβαρά.
Όταν, όμως, αμέσως μετά άρχισαν να την υποστηρίζουν, τότε κατάλαβα ότι απλά έχουν αυτοκτονικές τάσεις.
Κύριοι (τρόπος του λέγειν) τέτοιες καταστάσεις αντιμετωπίζονται πλέον ιατρικά.
Και για να ξηγούμαστε. Αν εσείς σκοπεύετε ν΄ αυτοκτονήσετε, εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση να κάνουμε το ίδιο.
Άλλωστε υπάρχουν πιο απλές λύσεις. Παραδείγματος χάριν πηδάτε ένας – ένας από το Μαξίμου. Αφού δεν μπορείτε να προσφέρετε «άρτον», τουλάχιστον να προσφέρετε «θέαμα» στον λαό.
Άκου «συντελεστή νεότητας»!
Μετά μου φαίνεται ότι έχουν ένα πρόβλημα με τα μαθηματικά.
Ναι, ναι, δεν ξέρουν πρόσθεση και αφαίρεση!
Παίρνω μισθό καθαρό 1.400 € και η γυναίκα μου 1.600 €, σύνολο 3.000 €. Σωστό; Σωστό!
Πρέπει να πληρώσω, μέσα στον Σεπτέμβριο,  για τα δάνειά μου 900 €. Μου μένουν  2.100 €. Σωστό; Σωστό!
Πρέπει να πληρώσω, μέσα στον ίδιο μήνα, 100 € «αύξηση εισφορών». Μένουν 2.000 €. Σωστό; Σωστό!
Πρέπει να πληρώσω,  μέσα στον ίδιο μήνα, 1.400 € «κεφαλικό φόρο». Μου μένουν 600 €. Σωστό; Σωστό!
Πρέπει να πληρώσω,  μέσα στον ίδιο μήνα, 200 € Δ.Ε.Η.. Μου μένουν 400 €. Σωστό; Σωστό!
Πρέπει να πληρώσω,  μέσα στον ίδιο μήνα, 300 €  «χαράτσι ακινήτων». ΜΟΥ ΜΕΝΟΥΝ   100 €. Σωστό; Σωστό!
Κι αυτά υπό την προϋπόθεση:
ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ
ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΩ, ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΨΩ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ
ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ, ΚΑΦΕ Κ.Λ.Π. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ.
Ναι, ρε άθλιοι, αλλά αν δεν μετακινηθούμε, δεν θα πάμε στην δουλειά μας και δεν θα πάρουμε, εγώ και η γυναίκα μου, τα 2.000 € και δεν θα υπάρχει φράγκο για καμία πληρωμή. Αν δεν φάμε, θα τα τινάξουμε τα πέταλα και άντε να μας βρείτε να μας τα πάρετε. Αν δεν καπνίσουμε κανένα τσιγάρο δεν πρόκειται να ηρεμίσουμε και θα σας πάρουμε με τις πέτρες.
Ας μου απαντήσουν οι (πειραγμένοι) εγκέφαλοι.
Πρακτικά πως μπορώ να σας πληρώσω; Πως θα μπορέσω το παραπάνω πρόβλημα να το λύσω με διαφορετικό αποτέλεσμα;
Γι΄ αυτό σας λέω ή παίρνουν ληγμένα, ή έχουν λαλήσει τελείως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")