ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

''ΣΕ ΚΩΜΑ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

Καλά, δεν καταλαβαίνω Χριστό!
Είναι όλα τόσο συγκεχυμένα γύρω μου. ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ; Ας μου πει κάποιος! Και ποιοι είναι ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ που μπαινοβγαίνουν εδώ μέσα; Μαζεύονται και με κοιτάνε σαν χάνοι, όλο μιλάνε κι όλο αναλύουν κι όλο πειραματίζονται... Έχω ακούσει τόσες αναλύσεις επί αναλύσεων, που κοντεύω να γίνω φυτό! 
Εγώ πάλι -μη φανταστείς- δεν κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια, έρχονται στιγμές που δεν τους αντέχω κι εκνευρίζομαι και τότε αρχίζω να τους φωνάζω και ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΩ, αλλά μάταια... ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ... Άντε, καμμιά φορά χαλαρώνω λιγάκι ή τα παίζω από την κούραση και κάποιες στιγμές καταφέρνω ακόμα και να κοιμηθώ λίγο, έναν ύπνο δίχως όνειρα... ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΚΕΙ! 'Ολα τα θέματά τους εδώ μέσα θα τα λύσουνε; Πάνω από το κεφάλι μου;
Αρχίζω να ανησυχώ... ''Μήπως είμαι αλλού στη μεγάλη μου πλάνη και νομίζω πως ζω, αλλά έχω πεθάνει;'' Τις προάλλες ξύπνησα από τα μουρμουρητά τους. Πάνω στην ώρα! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ! ''Τι θα κάνουμε ρε τώρα μ΄αυτόν εδώ που είναι σε ΚΟΜΜΑ;;'' --''Ώπα! σταθείτε παιδιά! Ναι ρε! εγώ είμαι και ναι, είμαι σε κόμμα, ο πρώτος είμαι ή ο τελευταίος;;; Είμαι σ΄ ένα κόμμα και μάλιστα στο κυβερνών! και λοιπόν τι έγινε; τραβάτε κανά ζόρι;;; πέστε μου ποιοί είσαστε εσείς και τι σας απασχολεί ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΟΥ;''.. Α! ρε, κοίτα τώρα τι θυμήθηκα! Ένα βράδυ είχα πάει στο Κόμμα κι όλο κάτι αντιρρήσεις έφερνα κι όλο ψιλοδιαφωνούσα, ε! γιατί ο κόμπος έφτασε στο χτένι! Δε μιλάω, δε μιλάω, νισάφι πια! Ρε λες να με έχουν απαγάγει ως ''διαφωνούντα''; Μάλλον θα το παρατράβηξα εκείνο το βράδυ κι είδαν κι απόειδαν κι αυτοί... Ε! και; Καλά, ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ! Και δηλαδή ΜΕ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΜΗΡΟ ΤΩΡΑ;;; ''Και πόσο σκοπεύετε να με κρατάτε φυλακισμένο ΡΕΕΕ;;;'' Τίποτα! Φωνή βοώντος εν τη ερήμω... 
Ένα πρωί άρχισα τα παρακάλια: ''Αφήστε με ρε ελεύθερο κι απο μένα ο,τι θέλετε! Ας κάνω μια θυσία, θέλετε ένα μηνιάτικο απο μένα δώρο;;; Πάρτε το! Να σας δώσω καλύτερα το δώρο του Πάσχα; Ορίστε! Κάτι ψιλά που έχω στην άκρη να μου βρίσκονται για κανά νοσοκομείο, έξω και μακριά;;;'' ΤΙΠΟΤΑ! Συνεχίζω εγώ απτόητος! ''Το εξοχικό που αγόρασα μισό-μισό με τη γυναίκα μου και θα το ξεπληρώνω με δόσεις μέχρι τα βαθιά γεράματα;'' ΜΙΛΙΑ! ''Άντε! στην ανάγκη, χαλάλι σας και το δώρο των Χριστουγέννων, μη σας πω και το καλοκαιρινό επίδομα, αν και το χα σκοπό, αυτό το καλοκαίρι να πάω για κανά μπανάκι, αλλά δε βαριέσαι, ας μείνω στην πόλη φέτος και του χρόνου έχει ο Θεός, άμα είναι να λευτερωθώ...'' Μετά άρχισα να περνάω σε πιο...δραστικές...θυσίες...''Τι θα λέγατε για εκείνο το οικοπεδάκι στο χωριό, άρτιο και οικοδομήσιμο, με θέα θάλασσα;;; η αλήθεια είναι ότι το φυλάω για την κόρη, αλλά χαλάλι σας... Α! το αμάξι είναι καινούργιο, με 65 δόσεις το πήρα μόνο, ήμουνα νιος και γέρασα-πότε θα ξεχρεώσω;... Να! πάρτε την πιστωτική μου κάρτα ρε παιδιά, έτσι κι αλλιώς φεσωμένη είναι, λίγο ακόμα δεν πειράζει, να πάτε για ψώνια ο,τι τραβάει η ψυχούλα σας... Ρε σεις έλεος! μέχρι και το φροντιστήριο του μικρού άμα είναι να θυσιάσω, αρκεί να μου δώσετε ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ!!'' ουρλιάζοντας πια... 
Το χαβά τους εκείνοι και τις αναλύσεις τους... Κοντεύω πια να βγω από τα ρούχα μου!! ''Καλά, άμα βγει αυτός ποτέ από το ΚΟΜΜΑ, σφυράτε μας!'' ''Ωπα μάγκες! καθείστε καλά, γιατί τηλεφωνώ εδώ και τώρα στο Κόμμα και σας μπουζουριάζουνε στο πι και φι, ε;'' --''Φίλε, σταμάτα να φωνάζεις, μας ξεκούφανες! ΕΜΕΙΣ είμαστε το Κόμμα, αγαπητέ!'' ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΝΕ! ΑΚΟΥΓΟΜΑΙ! ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ! ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ! ''Και τότε ρε παιδιά, όλα καλά ε; Παρεξήγηση! βγάλτε με από δω ρε συντρόφια!'', αναθάρρισα... ''Φίλε, κουφάθηκες;;; εμείς είμαστε το κυβερνών Κόμμα κι εσύ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑ!!''... ---ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΡΧΙΣΑΜΕΕΕ... ''Άρα είμαστε όλοι μαζί ρε παιδιά!! οπότε ρε συντρόφια:::'' --''Οπότε ''σύντροφε'', προφανώς ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ! Τι άλλο θέλεις πια, να στο ζωγραφίσουμε;;;'' 
Εκνευρισμένος ένας από αυτούς, παίρνει χαρτί και μολύβι: ''Φίλε, είσαι ΣΕ Κ-Ω-Μ-Α, εμείς ετοιμαζόμαστε να σου κάνουμε το τρίτο ηλεκτροσόκ, εσύ όσο πας κι αντιδράς λιγότερο, οπότε τελειώνουν τα ψωμιά σου, ''φίλε''... Καλοδεχούμενα λοιπόν όλα τα προηγούμενα, αλλά ξέχασες να μας πεις, αυτό το δυαράκι εκεί στα δυτικά προάστια, που ακριβώς είπαμε ότι το έχεις;;;''...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")