ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

''ΚΙ ΟΜΩΣ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' 

Κι όμως...υπάρχει κάποιος blogger που του αξίζει μια πραγματική ευκαιρία χωρίς προκατάληψη. Είναι ο φίλος Γιώργος Κόλλιας. Δεν εγκαταλείπει ποτέ τα όνειρά του και γι' αυτό τολμάει και τα κάνει βιβλίο...
Κι όμως...υπάρχει κάποια φίλη που της αξίζει πολύτιμος χρόνος χωρίς προκατάληψη. Είναι ''το καμάρι μου''. Δεν φοβάται να εναλλάσσει το γέλιο με το δάκρυ και γι΄αυτό δεν θα χαθεί ποτέ μια αφέγγαρη νύχτα στη λεωφόρο Αθηνών...
Κι όμως...υπάρχει ένα αγόρι που του αξίζουν όλα τα ξενύχτια της ζωής μου χωρίς προκατάληψη... ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ. Δεν με έκανε στιγμή να αμφιβάλλω οτι θα βρίσκει πάντα το δρόμο του να φτάνει στον προορισμό του...
Κι όμως...υπάρχει ένα πλάσμα που του αξίζει να ταξιδεύει η έννοια μου κάθε λεπτό ως την άλλη άκρη της Ευρώπης χωρίς προκατάληψη... ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΗΨΙΑ ΜΟΥ. Δεν χάνει ποτέ την ευκολία της να κρύβει στη μιά τσέπη της την λύπη της κι απ' την άλλη τσέπη να βγάζει τη χαρά της...
Κι όμως...υπάρχουν δυό άστρα που μου φέγγουν να περπατώ μιά ολόκληρη ζωή χωρίς προκατάληψη... ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ. Δεν σταμάτησαν ποτέ να με λατρεύουν και να καρδιοχτυπούν αγωνιώντας μες την καρτερική σιωπή τους...
ΚΙ ΟΜΩΣ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΠΡΙΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")