ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

''ΚΑΡΑΒΙΑ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Αγαπητό μου ημερολόγιο,
   Πάνε περίπου είκοσι μέρες από τότε που άνοιξαν τα σχολεία κι εγώ δε λέω να το χωνέψω. Με 35 βαθμούς θερμοκρασία άντε να συγκεντρωθώ. Όλο τη θάλασσα σκέφτομαι που με πήγε ο μπαμπάς το καλοκαίρι μερικές φορές για μπάνιο. Αλλά η μαμά λέει πως δεν είναι σωστό, φέτος που πήραμε βιβλία να μην διαβάζω κι ας μην το λένε τα κανάλια πόσο καλοί κύριοι είναι αυτοί που φέτος μας έδωσαν βιβλία κανονικά αλλά δεν το διαφημίζουνε... 
Ευτυχώς που στην τάξη έχει λίγη δροσιά γιατί κάνει ρεύμα από ένα σπασμένο τζάμι. Αλλά η δασκάλα λέει πως τώρα είναι καλά, αλλά τον χειμώνα θα μπάζει πολύ από εκεί και θα ξεπαγιάσουμε. Γιατί για καλοριφέρ ούτε λόγος. Δεν υπάρχει πετρέλαιο. Πάλι με μια σόμπα θα περάσουμε και μαζί με τα βιβλία θα κουβαλάω κάθε μέρα κι ένα ξύλο όπως και όλα τ' άλλα παιδιά. 
Εγώ σόμπα πρώτη φορά είδα στη ζωή μου τον περσινό χειμώνα, τότε που ο μπαμπάς αγόρασε μια και πήγαμε μαζί κι αγοράσαμε και ξύλα. Αλλά ο μπαμπάς είπε πως τώρα με την χρεωκοπία, που λεφτά για πετρέλαιο, μόνο σόμπα θα ανάβουμε πια. Κι εγώ αναρωτήθηκα ποια είναι αυτή ''η χρεωκοπία'' που μας άφησε χωρίς φράγκο για πετρέλαιο και ποιος της έδωσε αυτό το δικαίωμα στην τελική. 
Πάντως τα πράγματα στο σπίτι δεν πάνε καθόλου καλά. Κι η μαμά όλο μες τα νεύρα είναι. Κι ας με ρώτησε την Κυριακή τι φαγητό θέλω να μου μαγειρέψει. Τι ήταν να της πω για το αγαπημένο μου παστίτσιο, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε! ''Χιούμορ κάνεις του λόγου σου;'' μου είπε φωνάζοντας κι εγώ έμεινα να αναρωτιέμαι από πότε τα μακαρόνια με τον κιμά και τη μπεσαμέλ είναι αστεία υπόθεση! Κι αναγκάστηκα να φάω μουσακά εκείνη την ημέρα για να μην πάει χαμένος ο κιμάς κι έβγαζα κρυφά τις μελιτζάνες γιατί πολύ τις συχαίνομαι.
 Αλλά η μαμά είπε πως αυτήν την λέξη -παστίτσιο- δεν θέλει να την ξανακούσει ποτέ γιατί είναι βλασφημία κι ο μπαμπάς που όλο κόντρα τής πάει της είπε ''ναι μωρέ θεούσα εσύ! Πρόσεχε γιατί σου θίξαμε τα Θεία. Όταν πήγες και μου ψήφισες χρυσή αυγή, τα Θεία τα σκέφτηκες; Και καλά με τις αγιοσύνες σου, εμάς πως μας καταδίκασες έτσι, ελαφρά την καρδία;'' Εννοείται πως δεν διανοήθηκα να ρωτήσω τι σχέση έχει το παστίτσιο με τα...Θεία. Το φαντάζεσαι τώρα να το είχα διδαχτεί αυτό κάποια μέρα στα Θρησκευτικά και να μην το θυμόμουν; Μαύρο φίδι που με έφαγε!... Η μαμά έξαλλη του φώναξε πως ήτανε χρέος της να ψηφίσει χρυσή αυγή γιατί αυτοί οι...χρυσοί άνθρωποι πάνε τη μάνα της κάθε μήνα στην τράπεζα να πάρει την σύνταξη χωρίς να φοβάται ότι θα την κλέψει κανάς σκούρος (αυτό καθόλου δεν το κατάλαβα!) άσε που έχουν κι αυτό το ωραίο το παλληκάρι τον Κασιδιάρη και τότε ο μπαμπάς είπε ''σιγά μην την κλέψει κανάς σκούρος! Άφησαν κανέναν ζωντανό ''οι δικοί σου''; στο γόνατο τους σφάζουνε όλους! Και θα μου πεις ωραίο τον Κασιδιάρη τον κομπλεξικό τραμπούκο;;;'' κι εγώ προβληματίστηκα πως σφάζεται κάποιος στο γόνατο και πως γίνεται να είναι όμορφος ένας κασιδιάρης, αλλά δεν τόλμησα να ρωτήσω. 
Κι η μαμά τσαντισμένη του είπε ''ναι ρε επαναστάτη της δεκάρας! Τόσα χρόνια μου γυρνούσες με μια πράσινη σημαία παραμάσχαλα και ξαφνικά στις τελευταίες εκλογές θυμήθηκες να μου ψηφίσεις τον Αλέξη που δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του! Και που είναι ο Αλέξης ''σου'' αυτόν τον καιρό ε; Το αμίλητο νερό ήπιε;'' Κι εγώ σημείωσα να ρωτήσω αύριο τον μπροστινό μου τον Αλέξη στο διάλειμμα, αν τον έχει παρατήσει η μάνα του κι αν ξέρει ότι ο μπαμπάς μου τον ψήφισε. Κι ο μπαμπάς παρεξηγήθηκε γιατί είδε λέει τον Αλέξη προχθές από μακριά στο συλλαλητήριο κι άμα ήτανε καμμιά κότα δεν θα πήγαινε. Και να κοιτάζει τα δικά της που τόσα χρόνια έτρεχε πίσω από τον εξαφανισμένο τον Καραμανλή και τη σιγανοπαπαδιά τη Ντόρα (ή τη σιγανοπαπαδιά τον Καραμανλή και την εξαφανισμένη τη Ντόρα; κάπως έτσι τελοσπάντων!)...κι έβαζε ''σταυρό'' στον Μεϊμαράκη που κάνει τώρα τον ψόφιο κοριό κι ότι δεν καταλαβαίνει -ναι! απ'αυτούς είναι!- αλλά ο τσαμπουκάς, τσαμπουκάς -βάζει κοστούμια, βγάζει κοστούμια!-και ποιος ξέρει με τι κουμάσια είχε κι αυτός μπερδευτεί. Κι η μαμά του είπε ''εμ βέβαια, όλοι όταν είναι στην αντιπολίτευση έτσι τρέχουνε στις διαδηλώσεις κι όταν κυβερνήσουν εξαφανίζονται!'' Για τον Μεϊμαράκη κουβέντα. Και μετά ο μπαμπάς άνοιξε την  τηλεόραση να δει τις ειδήσεις και συνέχισε να βρίζει γιατί λέει ''ο επίδοξος'' τα έκανε πλακάκια με τον χοντρό και τον άλλον-τον ''αριστερό''-τον-αρχιρεζίλη-τον-ξεπουλημένο κι ετοιμάζονται -''η τρόικα εσωτερικού''- πάλι να μας τα πάρουνε τα μέτρα κι εγώ θυμήθηκα ότι αυτό το είχα ξανακούσει όταν πέθανε ο παππούς κι έπρεπε να πάει η μαμά να του διαλέξει φέρετρο. Χώρια που συνέχισε να λέει ''βρε ποια μέτρα που κακό χρόνο να' χουν; μας δουλεύουμε; εδώ ετοιμάζονται να μας ξανακουρέψουν'' κι εγώ ούτε αυτό το κατάλαβα γιατί ο μπαμπάς είναι καραφλός κι η μαμά μόλις προχθές πετάχτηκε απέναντι στην κυρά-Σούλα την κομμώτρια να τις τα πάρει λίγο. 
Κι εκεί πάνω που νόμιζα πως με είχανε ξεχάσει κι είχα βρει την ησυχία μου, η μαμά άρχισε πάλι το ίδιο τροπάρι γιατί δεν ανοίγω τα μάτια μου να ξεστραβωθώ μπας και γίνω κάποια μέρα επιστήμονας κι ο μπαμπάς της είπε πως στην χρεωκοπία δεν χρειάζονται τα πτυχία, όλοι για κάδρα τα κρεμάνε στον τοίχο και μετά εγώ σκέφτηκα πως να' την πάλι μπροστά μας αυτή ''η χρεωκοπία'' και γιατί τόση φασαρία για ένα κάδρο ακόμα, αφού έχουμε τόσα μέσα στο σαλόνι. Η μαμά αποφάσισε οριστικά εκείνο βράδυ να αποτελειώσει τα νεύρα του μπαμπά, επειδή ο μπαμπάς έβλεπε ειδήσεις κι εκείνη έχανε εξαιτίας του τον ''Σουλεϊμάν τον μεγαλοπρεπή'' και για να του την σπάσει έβαλε ένα cd του Νταλάρα -που ο μπαμπάς τον λέει ''δήθεν''- αλλά η μαμά ξετρελαίνεται μ' αυτό το τραγούδι που ταιριάζει λέει με την εποχή μας, μιας και όλα έχουν έρθει τα πάνω-κάτω και τίποτα πια δεν είναι φυσιολογικό. ''Καράβια βγήκαν στη στεριά και πιάσανε τα όρη...'' 
Δεν ξέρω για τα καράβια, αλλά μετά κι απ' αυτό...ο μπαμπάς πήρε τα όρη και τα βουνά. 

8 σχόλια:

Διαχειριστής είπε...

Τι ζούμε Θεέ μου; Χαχα!

http://www.youtube.com/watch?v=yRIMlBoMJXE

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

''κ.κ'', όλα τα λεφτά είναι το βιντεάκι σου! ''ΩΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ!'' Αυλωνίτης-Θεός!

Μαζεστίξ είπε...

Το ημερολόγιο της τρέλας!
Λίγο ακόμα και αυτά που θα θέλουμε να περιγράψουμε, δε θα χουν λέξεις και θα κάνουμε απλά μια ζωγραφιά αφηρημένης τέχνης.

Αυτό το παιδί θα γίνει ποιητής όταν μεγαλώσει, μ όλα αυτά που ακούει

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Μαζεστίξ, ''αυτό'' το παιδί πρέπει να φύγει μακριά όταν μεγαλώσει, αλλά ''αυτοί'' οι γονείς δεν θα καταλάβουν ποτέ το ''γιατί''...

airis είπε...

Σε βρήκα πιστέ φίλε του σκύλου από χθες! Και μου άρεσε το κείμενο που διάβασα!
Απίστευτη γραφή με χιούμορ! :))
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

airis, καλωσόρισες στο blog που με φιλοξενεί με αγάπη και σ' ευχαριστώ πολύ για όλα! Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία, ''ασημένιο τάλιρο'' όπως έγραψες κι εσύ! Καλή σου εβδομάδα και καλό μας μήνα!

Λωτοφάγος είπε...

Πολύ θά'θελα να γνωρίσω αυτό το παιδάκι με τις πολλές απορίες. Όχι για να του τις λύσω, φυσικά, αλλά για να του παραθέσω και τις δικές μου.
Πιστέ φίλε του σκύλου, εξαιρετικό το κειμενάκι σου. Συνέχισε, με τις ευλογίες μου. Είσαι σε πολύ καλό δρόμο. :))

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Λωτοφάγε, καλωσόρισες στην γειτονιά μας! ''Αυτό'' το παιδάκι είναι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα για το τι ακούνε -και ζούνε- σήμερα τα καημένα τα παιδάκια. Αμαρτίες γονέων κοινώς... Καλό σου βράδυ και σ' ευχαριστώ πολύ!

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")