ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΑΓΑΠΗ..... ΠΕΦΤΕΙ

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
Πάνε πολλά χρόνια από τότε. 
Ήταν μια από τις πρώτες Μεγάλες Αγάπες μου. Μια Αγάπη που δεν την είχα δει από κοντά, αλλά  υπήρχε στο μυαλό μου συνεχώς. Ονειρευόμουν την ώρα που θα πήγαινα κοντά της και θα την παρακολουθούσα με θαυμασμό!
Μιλώ για τότε που 15χρονο παιδί έγινα οπαδός της Α.Ε.Κ. Τότε που στο χωριό οι ΑΕΚτζήδες ήμασταν μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Τότε οι δύο μεγάλες ομάδες ήσαν οι Ολυμπιακοί και οι Παναθηναϊκοί.
Θυμάμαι κάποια στιγμή στην Πλατεία του σχολείου είχε έρθει ένα συνεργείο της ΔΕΗ και ένας από τους τεχνικούς είχε ρωτήσει «ποιος είναι ΑΕΚ» κι είχα απαντήσει με περηφάνια «εγώ!». Και μου έδωσε ένα χάρτινο καπέλο με το σήμα και τα χρώματα της ΑΕΚ. Με τι καμάρι το φορούσα! Μέχρι που ζηλόφθονοι φίλοι μου το έσκισαν!
Και κάποια στιγμή η μεγάλη στιγμή ήρθε. Ο νονός μου, φανατικός ΑΕΚτζης, με πήγε στην Ν. Φιλαδέλφεια, σε αγώνα της ΑΕΚ με μια Ευρωπαϊκή Ομάδα, δεν θυμούμαι ποια.
Βέβαια ούτε την ΑΕΚ θυμούμαι γιατί αντί να κοιτώ τον αγώνα, εγώ κοιτούσα εντυπωσιασμένος τις κερκίδες, τον κόσμο που φώναζε με χρωματιστά κασκόλ και ρυθμικές κινήσεις.
Πήγα κι άλλες φορές στο γήπεδό τα επόμενα χρόνια. Τώρα πια έβλεπα το ματς, είχα μάθει τα ονόματα των ποδοσφαιριστών της ομάδας μου, παρακολουθούσα την πορεία της, άκουγα τα ματς στο ραδιόφωνο.
Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια. Η ζωή μου άλλαξε, οι ασχολίες μου ήταν άλλες, έπαψε να με ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο. Όμως πάντα κρυμμένη μέσα μου ήταν η αγάπη για την ΑΕΚ. Χαιρόμουν όταν νικούσε, στεναχωριόμουν όταν έχανε κι ας μην το ομολογούσα.
Και σήμερα;
Σήμερα η ιστορική αυτή ομάδα οδηγείται στην Β΄ Εθνική (ποτέ δεν μου άρεσαν οι όροι  super league,  ή football league). Οι ευθύνες πολλές και πολλών. Οι ανύπαρκτες διοικήσεις, οι ανεγκέφαλοι «φίλαθλοι» και πολλά άλλα. Ασχέτως αυτών, όμως, η πίκρα γι μας τους αγνούς φιλάθλους της ομάδας  είναι μεγάλη.
Και θα είμαστε κοντά της σε όποια κατηγορία κι αν παίζει.
Δεν θα πω τα κοινότυπα «η ΑΕΚ είναι ιδέα» και άλλα τέτοια. Θα πω μόνο ότι ήταν η πρώτη μου Μεγάλη Αγάπη. Κι αυτό φτάνει.
Υ.Γ. Άντε μίλησα και μια φορά για ποδόσφαιρο, κάτι που δεν συνηθίζω, αλλά να, το είχα ανάγκη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

sac pliage longchamp Boats above 44feet in length will require much more registration and paperwork than a smaller one. longchamp soldes

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")