Μόνο που τώρα άρχισε να μπαίνει και η "μικροπαραταξιακή παράμετρος".
Ο κ. Πρόεδρος αμυνόμενος απέναντι στις διαμαρτυρίες των δημοτών και την αδράνειά του "ανακάλυψε" έγγραφο που είχαν αποστείλει τα ΕΛ.ΤΑ. στην Κοινότητα το 2004 (Πρόεδρος Γ. Κόλλιας) με το οποίο επεσήμεναν την έλλειψη πινακίδων οδών και αριθμών και την απάντηση του τότε Προέδρου και άρχισε να το μοιράζει ως φεϊγβολάν. Από κοντά και ο τρίτος συνδυασμός που νόμισε ότι βρήκε την "χρυσή ευκαιρία" να χτυπήσει τον τότε Πρόεδρο πολιτικά.
Χωρίς και ο ένας και οι άλλοι να έχουν κάνει τίποτα για την αντιμετώπιση του προβλήματος ανήγαγαν και αυτό το θέμα στην μικροπαραταξιακή λογική.
Παραβλέποντας το γεγονός ότι από τότε μέχρι και πριν λίγους μήνες Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Κι όχι μόνο αυτό αλλά ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ τότε μπήκαν Ταχυδρομικές Θυρίδες για τους εκτός οικισμού κατοίκους.
Δεν περιμέναμε βέβαια, κινούμενοι μ΄ αυτήν την λογική, να αντιληφθούν την ΟΥΣΙΑ του προβλήματος. Το γεγονός δηλαδή ότι όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια της ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛ.ΤΑ. στα ιδιωτικά συμφέροντα.
Σε απάντηση αυτών των "κατηγοριών" κυκλοφόρησε η πιο κάτω ανακοίνωση:
Χωρίς και ο ένας και οι άλλοι να έχουν κάνει τίποτα για την αντιμετώπιση του προβλήματος ανήγαγαν και αυτό το θέμα στην μικροπαραταξιακή λογική.
Παραβλέποντας το γεγονός ότι από τότε μέχρι και πριν λίγους μήνες Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Κι όχι μόνο αυτό αλλά ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ τότε μπήκαν Ταχυδρομικές Θυρίδες για τους εκτός οικισμού κατοίκους.
Δεν περιμέναμε βέβαια, κινούμενοι μ΄ αυτήν την λογική, να αντιληφθούν την ΟΥΣΙΑ του προβλήματος. Το γεγονός δηλαδή ότι όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια της ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛ.ΤΑ. στα ιδιωτικά συμφέροντα.
Σε απάντηση αυτών των "κατηγοριών" κυκλοφόρησε η πιο κάτω ανακοίνωση:
(κλικ στο έγγραφο για μεγέθυνση)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου