ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

''ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΖΗΣΑ''


  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''

ΧΑΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΕΡΩΤΕΣ, μόνο η καρδιά μου το ξέρει γιατί σας προσπερνώ, κάνοντας πως δεν σας βλέπω... Συγγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσω. Αν πρέπει να ζητήσω απο κάποιον συγγνώμη, είναι απο τον ίδιο μου τον εαυτό, που τον βλέπω να χει ΣΚΑΛΩΣΕΙ επικίνδυνα στα ΠΡΕΠΕΙ του και στο όλο και περισσότερο αίσθημα ''αυτοάμυνας'' και ''αυτοπροστασίας''... Θα λεγα οτι μέσα σ΄ αυτά, θα μπορούσα να προσθέσω και μια δόση εγωκεντρισμού με λίγες σταγόνες απο έλλειψη ενθουσιασμού, δυστυχώς...  
Από την άλλη πάλι, σίγουρα παίζουν το ρόλο τους και τα ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ που εισέπραξα κατά καιρούς κι έρχονται τώρα και λειτουργούν σωρρευτικά...Αμ, τα κόμπλεξ και τις ανασφάλειες, που τα βάζετε;;... 
 Περισσότερο  απο όλα όμως, φταίει ''ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ''... Αυτό το κλειδί, που πήρε μαζί του φεύγοντας ''Ο'' ΕΡΩΤΑΣ και ξέχασε την καρδιά μου κλειδωμένη... Κι έτσι, το μόνο που της έχει απομείνει πιά, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΥΧΑΤΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ... Αν έβγαινα λοιπόν απο την φυλακή μου, το πιο πιθανό θα ήταν, να λειτουργούσα σαν το...λιοντάρι που βγήκε απο το κλουβί ή σαν...ταύρος σε υαλοπωλείο...Φοβάμαι πως αυτή η πιθανότητα δεν θα σας...ΓΟΗΤΕΥΕ και πολύ... Ίσα-ίσα, που μπορεί να σας πανικόβαλλε κιόλας... 
Όσο για μένα, επιτρέψτε μου να σας πω, πως ΜΕ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ... Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟ...ΥΑΛΟΠΩΛΕΙΟ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ...  KI H ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ...ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ...ΠΑΤΡΙΔΑ... Δεν θα μάθετε ποτέ πόσα θα μπορούσα να σας δώσω και πόσα θα μπορούσατε να ζήσετε μαζί μου, ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ...ΑΛΛΙΩΣ... Γι αυτό σας λέω, αφήστε το καλύτερα να πάει στο καλό... 
Αλλά, επειδή ΥΠΑΡΧΕΙ μέσα μου κι ο άλλος μου εαυτός, ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ, ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ''ΠΑΛΛΕΤΑΙ'' ΣΑΝ ΜΙΑ...ΡΟΚ ΜΠΑΝΤΑ, ΠΟΥ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ, ΤΟ ΜΠΑΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΡΑΜΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΤΙΝΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ''ΠΙΣΤΑ'' ΟΛΟΚΛΗΡΗ, ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ... 
ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ...ΥΠΟΨΙΑ, ΤΙ...''ΤΑΧΥΤΗΤΑ'' ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΤΡΕΛΛΗ... ΚΟΥΡΣΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΜΕ...ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ... ΘΑ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΣΩ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΜΩΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΩ ΑΛΗΘΙΝΑ;..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")