ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Στην ανάρτηση "ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ" (βλέπε ΕΔΩ) αναγνώστης έκανε το παρακάτω σχόλιο:
Αγαπητέ κύριε Κόλλια
Είμαι από αυτούς που είχαν δυσαρεστηθεί με την υποψηφιότητά σας στην Περιφέρεια Αττικής.
Θεωρούσα ότι ένας αγωνιστής σαν κι εσάς δεν είχε καμία δουλειά με τον Σγουρό και την παρέα του. Κι όχι τόσο για τον Σγουρό αλλά για τα καλόπαιδα που ήσαν υποψήφιοι (γνωστοί και ... εξαιρετέοι).
Διαβάζω το μπολκ σας ανελιπώς και σε πολλά που γράφετε συμφωνώ και σε άλλα διαφωνώ. Όμως σας τιμά το θάρρος σας να τα λέτε έξω από τα δόντια.
Διαβάζοντας αυτό το κείμενο σας δίνω συγχαρητήρια για την ανεξαρτησία σας και την πολιτική σας εντιμότητα.
Μια απορία μου έμεινε μόνο.
Κάποια άλλα μπλογκ "επαναστατικά" και "μαχητικά" που αναδημοσιεύουν σχεδόν τα πάντα (και κάποια δικά σας κατά καιρούς) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ;
Μήπως ο Περιφερειάρχης και η Αντιπεριφερειάρχης απολαμβάνουν κάποιας "προστασίας"; Κι αν ναι με τι αντάλλαγμα άραγε;
ΣΠΥΡΟΥ - ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΛΛΙΑ
Αγαπητέ φίλε
Όπως κατά καιρούς έχω αναλύσει κατέβηκα στις Περιφερειακές Εκλογές με στόχο να υπάρξει μια διαφορετική φωνή στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Ο στόχος δεν επετεύχθη, αλλά η πρόθεση αυτή ήταν.
Η ανεξαρτησία της γνώμης ήταν και είναι πάγια αρχή μου κι έτσι θα συνεχίσω.
Πράγματι Η ΜΟΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ BLOG ΗΤΑΝ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ. 
Και σε μένα έκανε μεγάλη εντύπωση.
Blogs που θα την θεωρούσαν "βούτυρο στο ψωμί" τους, την αγνόησαν. Δεν θέλω να πιστέψω ότι υπάρχει κάποιο αντάλλαγμα, ή ότι υπάρχουν υπόγειες διασυνδέσεις. Θεωρώ ότι μάλλον δεν την πρόσεξαν. Ή ότι δεν την έκριναν σημαντική.
Εγώ θα συνεχίσω να ασκώ κριτική, χωρίς κραυγές και ακρότητες, αλλά με νηφαλιότητα και πάντα πάνω σε πραγματικές καταστάσεις.
ΣΧΟΛΙΟ ΣΠΥΡΟΥ
Στο email μου έλαβα σχόλιο του φίλου Σπύρου:
Κύριε Κόλλια
Εσείς μπορεί να είστε μετριοπαθής και συγκαταβατικόε, αλλά εγώ όχι.
Λοιπόν. ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ. Και στην σημερινή εποχή δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό γίνεται χωρίς "λόγο". Τέλος!
ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΛΛΙΑ
Φίλε μου, ακόμη κι αν είναι όπως τα λες, εμένα μου είναι αδιάφορο.
Ο καθένας κρίνεται από την πορεία του και το έργο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")