ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

''ΣΕΝΑΡΙΟ-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΦΩΣΚΟΛΟΣ...''

γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Να γελάσω; Να κλάψω; Να πάρω την...6η ''δόση'' μου και να μαστουρώσω για να μη θυμάμαι;... Να πάρω αμπάριζα και να βγω; Όλο λόγια είμαι κι εγώ καημένε κι από πράξεις τίποτα... Ότι δεν είμαι καλά είναι φως-φανάρι, ο λόγος όμως που δεν είμαι καλά είναι ολοφάνερος. 
Ποια τηλεόραση, ποιό σινεμά, ποιό σενάριο και ποιά σκηνοθεσία, ποιος Αλμόδοβαρ και ποιός Φώσκολος;... Εδώ σκίζονται πτυχία και μεταπτυχιακά, έτσι, μέσα σε δυό λεπτά. Εδώ καταργούνται η σάτυρα και το δράμα μαζί, από ''Ράδιο-αρβύλα'' μέχρι Επίδαυρο, όλα φαντάζουν χλωμά! 
''Μεταβατική'' κυβέρνηση κυρίες μου και κύριοι! Η ''λύση'' στην Έβδομη Τέχνη! Η φαντασία του σκηνοθέτη σε όλο της το μεγαλείο! Μ' έχουν απαγάγει ''ΟΙ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ'' ΣΥΣΣΩΜΟΙ, μ' έχουν κλειδαμπαρώσει μέσα σ΄ένα θέατρο του παραλόγου, μου έχουν κολλήσει μια μονωτική ταινία στο στόμα, με έχουν δέσει πισθάγκωνα και παρακολουθώ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΝΑ ΔΡΑΜΑ ΕΡΗΜΗΝ ΜΟΥ να μου μεταλλάσουν τη ζωή μου, έτσι με τσαμπουκά και δεν είναι ούτε καν, διαδραστικό το έργο, έτσι που να έχω κάποιο λόγο κι εγώ ''ο κυρίαρχος'' και να μπορώ αν θελήσω να αλλάξω τη ροή της υπόθεσης ή και να παρέμβω για το τέλος αυτής ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ που ''συμμετέχω'' ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ Ο ΚΕΡΑΤΑΣ ΛΗΣΤΡΙΚΑ ΚΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!!!... 
Κι είχα μια ελπίδα οτι κοιμόμουν κι έβλεπα έναν εφιάλτη κι όλο και παρηγοριόμουν οτι θα ξυπνήσω και θα είναι όλα όπως πριν... Αλλά ποιο ''πριν'', ποιό ''τώρα'' και ποιό ''μετά'' έχω γαμώτο;;; Πως να το χωνέψω ο μαλάκας ότι ήμουν μια μαριονέτα με ενα πλαστικό σημαιάκι παραμάσχαλα κι έφαγα τη ζωή μου στα πεζοδρόμια και στις αφισοκολλήσεις και στα συνθήματα και στα ''παλαμάκια'' και στα ''ζήτω'', για να βρεθώ μια μέρα μέσα σε μια δίνη, σε μια ψευδαίσθηση, που μόνος μου καλλιεργούσα, γιατί με βόλευε, γιατί με ''συνέφερε'', γιατί με υπνώτιζε, γιατί με εμπότιζε, γιατί με καθοδηγούσε, γιατί με τύφλωνε, γιατί ΝΟΜΙΖΑ..... Τόσα χρόνια της ζωής μου ''ΝΟΜΙΖΑ''!!!.... Ας πρόσεχα... 
Κι έτσι παρακολουθώ να εξελλίσεται μπροστά στα έντρομα μάτια μου ένα έργο, που δεν υπάρχουν πρώτοι και δεύτεροι ρόλοι, δεν υπάρχουν κομπάρσοι πάνω στη σκηνή -οι κομπάρσοι είναι από κάτω...- υπάρχουν μόνο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΙΑΣ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ... 
Από τραπεζίτες-ξαφνικά ''σωτήρες'' του έθνους μέχρι βΟλευτές-πολιτικούς, απο ''σοσιαλιστές'' μέχρι ''φιλελεύθερους'', απο τεχνοκράτες μέχρι ''τεχνίτες'', απο ''ιδεολόγους'' μέχρι εθνικιστές, από διπλωματικούς μέχρι φασίστες, απο αποστάτες μέχρι μιζαδόρους, απο αποβράσματα μέχρι πρωτομάστορες, ΜΕ ΜΑΥΡΟΥΣ, ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΟΚΚΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ''ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΟΥ''!!!... 
Και νοιώθω να τρελαίνομαι κι όλο και να πλησιάζει το εγκεφαλικό κι είναι μαθηματικά βέβαιο οτι θα καταλήξω ''η Τασσώ Καββαδία'' της υπόθεσης αυτού του έργου, σ' ένα σκοτεινό κι ανήλιαγο ψυχιατρείο, ''ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ...'' 
Κι έρχομαι κι αναρωτιέμαι έτσι όπως έχω θολώσει, ποιά Αστυνομία θα δέρνει στις 17 του Νοέμβρη στους δρόμους και ποια ΜΑΤ θα ρίχνουν χημικά στις 6 του Δεκέμβρη στο μετρό και ποιοι κουκουλοφόροι θα διαλύουν βιτρίνες κι αξιοπρέπειες στο Σύνταγμα και ποια Δικαιοσύνη θα τιμωρεί τα ανθρωπάκια που δεν θα έχουν ψίχουλο να πληρώσουν τα γαμοχαράτσια, και ποιό κόμμα-απόκομμα θα κάνει αντιπολίτευση και ποιό ''κράτος δικαίου'' θα ασχοληθεί για να συλλάβει ΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ και ποιοί Αγανακτισμένοι θα τολμήσουν να ξαναπατήσουν σε πλατείες και που πήγαν οι Αγανακτισμένοι-έστω-και-οι-γιαλαντζί-γαμώ-το-κέρατό-μου και ποιός ''ιδεολόγος'' Υπουργός θα...περιφρουρήσει τα.. υπολείμματα κεκτημένων των...υπολλειμάτων των εργαζομένων και ποιός ''πατριώτης'' Υπουργός θα αποτρέψει την κατά συρροή μετανάστευση των μορφωμένων Ελληνόπουλων στο εξωτερικό και ποιος ''αντιστασιακός'' Υπουργός θα σταματήσει την εισροή-κατά συρροή, λαθρομεταναστών στη χώρα και ποιος Υφυπουργός θα τολμήσει να κουνηθεί και να αντιμηλήσει στον Υπουργό του και ποιος διπλωμάτης θα διαπραυγματευτεί τα σύνορα, το όρια, τα πετρέλαια, τον ορυκτό πλούτο, το φυσικό αέριο, το ''FYROM'', το γάλα, το ψωμί, την Παιδεία, την Ελευθερία, την Υγεία, την Πρόνοια, την αξιοπρέπεια, αυτού του καταταλαίπωρου και κατ΄εξακολούθηση εξαπατημένου λαού και ποιος θα ''θυμάται'' και δεν θα ''κάνει'' οτι ξεχνάει τα ''ΜΚΟ, ΜΙΖΕΣ-SIEMENS, ΤΣΟΥΚΑΤΟΥΣ, ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΥΣ, ΕΦΡΑΙΜ, ΣΗΜΙΤΗΔΕΣ, ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΔΕΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΥΣ, ΨΩΜΙΑΔΗΔΕΣ, ΙΜΙΑ, ΒΑΤΟΠΕΔΙΑ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ, ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ, ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ , GOLDMAN SACHS, CDS, Δ.Ν.Τ., ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΑ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ, ΚΟΥΡΕΜΑΤΑ'' και ποιά Κυβέρνηση θα κάνει αναπτυξιακή πολιτική, θα ανοίξει τα κλειστά επαγγέλματα ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΠΙΤΙΑ και ποιά συνδικάτα θα ''ξεσηκωθούν'' ενάντια στην ''κυβέρνηση αλλά... όχι συμπολίτευση, με...ολίγο απο αξιωματική αντιπολίτευση και...αντιεξουσιαστές στην εξουσία με...άρωμα φασιστοειδούς Άδωνη, με περιορισμένη θητεία(...) και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ έργο'' κι εγώ, ποιός είμαι εγώ, που πάω, που πατάω και που βρίσκομαι και πως θα... δραπετεύω για να γλυτώσω;;;...
Είμαι ο ανυπεράσπιστος θεατής ενός παρανοϊκού θιασώτη... ΜΕ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΜΕ ΨΕΜΑ ΡΕ, ΜΕ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΜΕ ΛΗΘΗ, ΜΕ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ...
 ''ΚΑΓΚΕΛΑ, ΚΑΓΚΕΛΑ, ΚΑΓΚΕΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΤΟΥ ''ΑΟΡΑΤΟΥ'' ΕΧΘΡΟΥ''.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")