ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

''ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''

        Δεν έχω φτερά αλλά μπορώ να κλείσω τα μάτια.
        Να περιπλανηθώ και να ταξιδέψω.
        Δεν κοστίζουν τα όνειρα. Κι οι πτήσεις είναι δωρεάν.
        Τόσο καιρό εδώ κάτω ανταμώνω μίζερα βλέμματα.
        Δεν έχω παρά να διαλέξω όνειρο κι εκεί 
        να σκαρφαλώσω.
        Μονάχα μην παρασυρθώ απ' το κουβάρι του χρόνου.
        Μόνο αυτό με τρομάζει. Το λάθος σύννεφο.
        Είναι κάτι σύννεφα που σε ξεγελούν.
        Εσύ τα εμπιστεύεσαι κι εκείνα διασκεδάζουν.
        Τους λες ''έβδομο ουρανό παρακαλώ!''
        Κι αυτά τραβούν γραμμή 
        για τα βροχερά απομεσήμερα.
        Μια στιγμή μετά είσαι ποτάμι που κυλάς 
        προς τη θάλασσα.
        Αλλά έχω λάβει τα μέτρα μου.
        Μαθαίνω σιγά-σιγά. Εκπαιδεύομαι.
        Τίποτα δεν αφήνω στην τύχη. Εγώ. Πρώτα εγώ.
        Τα όνειρά μου περνούν από σαράντα κύματα.
        Κι ύστερα αρχίζω την απογείωση. 
        Δεν παλεύεται αλλιώς. 
        Πριν σκουριάσω απότομα ερήμην μου.
        Οι ευκαιρίες είναι στιγμές. 
        Κι οι στιγμές, ευκαιρίες...
        Κι υπάρχουν τόσα πλάνα σύννεφα εκεί πάνω...

1 σχόλιο:

Διαχειριστής είπε...

Σου εύχομαι να βρεις - ή να έχεις βρει ήδη, μια και το σχόλιο γράφεται λίγο(!) καθυστερημένα - το σύννεφό σου!

Μια ταπεινή συμβουλή: να είσαι ο εαυτός σου είναι ο ασφαλέστερος τρόπος γι αυτό.

Και το "πρώτα εγώ" επίσης. Δεν είναι εγωιστικό, είναι φυσικό.

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")