ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

100.000 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ. ΕΝΑΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
Όταν ξεκίνησα τούτο το blog, το 2008,  δεν μου είχε περάσει από το μυαλό ότι θα έβρισκα τέτοια ανταπόκριση.
Από μεράκι το έφτιαξα και με μοναδικό σκοπό να εκφράζω  δημόσια κι ελευθέρα τις απόψεις μου. Ήμουν άσχετος με το διαδίκτυο, αλλά είχα πάθος και όρεξη.
Φανταστείτε την απογοήτευσή μου όταν έβαλα τον πρώτο μετρητή επισκέψεων και διαπίστωσα ότι…. το διάβαζα μόνο εγώ!
Αυτά στην αρχή. Σιγά – σιγά, όμως, ο κύκλος των φίλων άρχισε να μεγαλώνει κι έτσι φτάσαμε σήμερα στις 100.000 αναγνώσεις.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους – ανώνυμους και επώνυμους- αναγνώστες που θεώρησαν και θεωρούν ότι κάτι έχω να πω, ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθούν με τούτο το blog.
Δεν ισχυρίζομαι ότι «κατέχω την απόλυτη αλήθεια», ούτε ότι έχω δίκιο σε όλα. Γι΄αυτό τούτο το blog είναι ανοιχτό στην αντίθετη άποψη. Φτάνει να είναι άποψη κι όχι ύβρις.
Κι έτσι θα συνεχίσω. Χωρίς κραυγές, αλλά με δυνατή φωνή, χωρίς θράσος, αλλά με τόλμη, χωρίς συμβιβασμούς, αλλά με διάλογο.


Η ανοδική πορεία τούτου του εγχειρήματος  δείχνει ότι υπάρχουν πολλοί σκεπτόμενοι άνθρωποι.


Οι αναρτήσεις που τράβηξαν το ενδιαφέρον των αναγνωστών ήσαν κυρίως αυτές που είχαν να κάνουν με την κοινωνία και αφορούσαν θέματα οικονομικά (Κατάργηση της δόμησης), κοινωνικά (aids), εργασιακά (απολύσεις στο Ι.Κ.Α.), πολιτικά (υποψήφιοι βουλευτές).


Μπορεί οι επισκέπτες μας να ήσαν στην μεγάλη τους πλειοψηφία από την Ελλάδα, όμως κι από άλλες χώρες επισκέφθηκαν το blog και δεν είναι λίγοι.

Μ΄ αυτά και μ΄ αυτά το blog ανέβηκε ψηλά στην κατάταξη του Alexa. Στην παγκόσμια κατάταξη βρίσκεται στην θέση 821.824, ενώ στην Ελλάδα στην θέση 8.443.
Συνεχίζω, λοιπόν, και – για μια ακόμη φορά- δηλώνω πως είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με φίλες και φίλους που θεωρούν ότι έχουν κάτι να πουν.
Υ.Γ. Μην ξεχάσω να ευχαριστήσω τους φίλους που -για κάποια διαστήματα - είχαμε  τακτική συνεργασία, όπως τον «πιο πιστό φίλο του σκύλου» και τον «αγανακτισμένο»

1 σχόλιο:

Mia Petra είπε...

Φτου γαμώτη μου!
100.000 κι εγώ "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου" λείπω;;;

Άντε και να τα χιλιάσεις τώρα φίλε Γιώργο!

(Και στα δικά μου να...τολμήσω να πω;;;)

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")