ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

ΠΑΤΑΞΟΝ ΜΕΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ ΔΕ....

Είναι γνωστό στην τοπική κοινωνία του Βαρνάβα ότι είμαι απ΄ αυτούς που ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ στην Ανακύκλωση.
Είναι ακόμη γνωστό, σε όσους με ξέρουν, ότι όταν πιστεύω σε κάτι δίνω όσα περισσότερα μπορώ, χωρίς μικροϋπολογισμούς και ιδιοτέλειες.
Επίσης είναι γνωστό πως ότι έχω να πω το λέω πάντα δημόσια, ανοιχτά, χωρίς "ντροπές". Ποτέ δεν έκανα "υπόγειες κινήσεις" και αυτό το πλήρωσα πολλές φορές, όπως συνέβη και στις τελευταίες Δημοτικές Εκλογές.
Επι του προκειμένου τώρα.
Οι πρωτοβουλίες που πήρα ως Πρόεδρος της Κοινότητας για την προώθηση της Ανακύκλωσης δεν είχαν επικοινωνιακό χαρακτήρα, ήταν ουσιαστικές και ΔΕΝ ΑΠΕΤΥΧΑΝ. Αποτελούν σήμερα ΤΗΝ ΒΑΣΗ πάνω στην οποία προωθείται η διαδικασία της Ανακύκλωσης στην Κοινότητά μας.
Θεώρησα θετική την πρωτοβουλία του νυν Προέδρου ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ αυτήν την διαδικασία και γι΄ αυτό συμμετέχω ΕΝΕΡΓΑ.
Αλήθεια για σκεφτείτε, υπάρχει άλλος αυτοδιοικητικός, ανά την Ελλάδα - τολμώ να πω - που στηρίζει, έστω και σε ένα θέμα τον πολιτικό του αντίπαλο;
Όντως όταν πληροφορήθηκα ότι έγινα οι πρώτες κινήσεις για την προώθηση της διαδικασίας ανακύκλωσης, εν απουσία μου, απέστειλα έγγραφο διαμαρτυρίας στον Πρόεδρο της Κοινότητας. Έγγραφο ΕΠΩΝΥΜΟ με συγκεκριμένο αποδέκτη κι όχι ανακοινώσεις στην πλατεία του χωριού, για πολιτική εκμετάλλευση. Αμέσως δε γνωστοποίησα την διαμαρτυρία μου και στα μέλη της Επιτροπής Πρωτοβουλίας. Πάντα ΕΠΩΝΥΜΑ κι ΑΝΟΙΧΤΑ.
Φυσικά και το ανάρτησα στο Διαδίκτυο στο blog μου αμέσως. Τότε δηλαδή που είχε νόημα.
Δυστυχώς κάποια τοπική εφημερίδα πήρε αποσπάσματα από κάποιο άλλο blog και από το δικό μου και έφτιαξε ένα "ρεπορτάζ" το οποίο με εμφάνιζε -τώρα- να δίνω συνέντευξη, η οποία ως περιεχόμενο είχε το τότε έγγραφό μου.
Και τότε κάποιο από τα μέλη της Επιτροπής, συνεπικουρούμενο και από άλλο ένα μέλος, άρχισαν, μέσω ενός blog προσωπική επίθεση εναντίον μου.
Τι για πολιτική εκμετάλλευση μίλησαν, τι για αποτυχημένους που διαφημίζουν την αποτυχία τους μίλησαν...
Κάποια αποσπάσματα:
"Περιγραφικά Κείμενα δράσεων και φωτογραφίες του Blog ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ στον ΒΑΡΝΑΒΑ καθαρά οικολογικού χαρακτήρα, τα οικειοποιήθηκαν τεχνηέντως και τα ενσωμάτωσαν σε άρθρο - τοπικού παράγοντα του Βαρνάβα - συνοδεία πολιτικών δηλώσεων, σε περιφερειακή εφημερίδα της Ανατολικής Αττικής . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !" (http://varnavasnews.blogspot.com/2008/03/blog-post.html)
"Η εθελοντική αυτή Επιτροπή - ομάδα ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ του Βαρνάβα έχει σαν αποκλειστικό έργο την υλοποίηση του προγράμματος της ανακύκλωσης όπου τα μέλη θα πρέπει να απέχουν από κάθε πολιτική ή άλλη σκοπιμότητα και δραστηριότητα πάνω στο θέμα αυτό." (http://varnavasnews.blogspot.com/2008/03/is-not-fair.html)
... κι άλλα που "κατέβηκαν" μετά την διαμαρτυρία μου.
Κι όλα αυτά χωρίς ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ή ΟΧΙ!
Η βασική αρχή λειτουργία μιας ομάδας είναι η εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών της. Αν αυτή λείπει δεν υπάρχει καν ομάδα.
Γι΄ αυτόν τον λόγο θα επανεξετάσω την συμμετοχή μου στην Επιτροπή Πρωτοβουλίας.
Κυρίως γιατί η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω κάπου, όπου θα είμαι "υπό αμφισβήτηση" και "ύποπτος διάπραξης εγκλημάτων".
Σε κάθε περίπτωση ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ και ΘΑ ΕΙΜΑΙ υπέρ της Ανακύκλωσης.

Και για του λόγου το αληθές....
Ο νυν (Βούλγαρης) και ο πρώην (Κόλλιας) Πρόεδρος της Κοινότητας Βαρνάβα, μαζί, κατά την διαδικασία ενημέρωσης των Κοινοτικών Υπαλλήλων για το Πρόγραμμα Ανακύκλωσης.

1 σχόλιο:

tractatus είπε...

Γιώργο, αν και δεν γνωρίζω όλες τις λεπτομέρειες του θέματος αυτό που έχει σημασία είναι πράγματι να είσαι συνεπής με τον εαυτό σου...όλα τα άλλα μας χαλάνε χωρίς λόγο και ουσία....

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")