ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

"ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ.ΜΑ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ" ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ


  • Γράφει ο Γιώργος Κόλλιας

Με αφορμή κάποιες απόψεις που δημοσιεύτηκαν, σχετικά με τις προσφυγές στο Σ.Τ.Ε. για τον ΧΥΤΑ Γραμματικού, έγραψα στο blog "ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗΣ" ένα σχόλιο - αιχμηρό είναι η αλήθεια- με κύριο αντικείμενο την ανάγκη μη δημοσιοποίησης όχι τόσο των "θέσεών" μας, αλλά των αντιθέσεών μας.
Απάντησαν οι κύριοι Γκίκας και Μπούρμπος. Οφείλω να δημοσιεύσω τις απαντήσεις και να κλείσω το θέμα, ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΣΤΟ Σ.τ.Ε. και δεν πρόκειται να προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά στην υπόθεση.

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ
Γίνομαι μάρτυρας τις τελευταίες ημέρες μιας απίστευτης, γελοίας, έως και επικίνδυνης κατάστασης. Παρακολουθώ με αγανάκτηση να διεξάγεται δημοσίως, μέσω κάποιων blogs  ένας "διάλογος" σχετικά με το πόσο "λαθεμένες" είναι οι προσφυγές μας στο Σ.τ.Ε., ΛΙΓΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ 9ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ!
Μα καλά τρελαθήκαμε τελείως;
Φαντάζομαι κάτι τέτοιο δεν θα έχει γίνει πουθενά στον κόσμο, δηλαδή να διαλαλεί κάποιος τις αδυναμίες του (ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ), λίγο πριν την μάχη.
Δεν είμαι νομικός και δεν ξέρω αν οι προσφυγές μας (για μένα δεν έχει σημασία από ποιόν έγιναν) είναι αρκούντως τεκμηριωμένες ή όχι. Μπορεί να  έχει δίκιο ο Χ ή ο Ψ., μπορεί να έχουν όλοι δίκιο, ή όλοι άδικο.
Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν έχει κανένας το δικαίωμα να υπονομεύει την θέση μας, δημοσίως.
Υπομονή αγαπητοί. 
Μέχρι τις 10 Μάρτη (την επόμενη μέρα) απομένουν μόνο 6 μέρες. Υπομονή και μετά "γαία πυρί μιχθήτω". Βγάλτε τα εσώψυχά σας, αποδείχτε τις επιστημονικές σας αυθεντίες , επιβεβαιώστε τις αγωνιστικές σας περγαμηνές. 
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ.

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΜΠΟΥΡΜΠΟΥ
Αγαπητέ Γιώργο,
Καθόσον αφορά τους χαρακτηρισμούς σου στην αρχή του κειμένου σου τους θεωρώ τουλάχιστον απρεπείς αλλά δεν μου αρμόζει να στους επιστρέψω.Επί της ουσίας των γραφομένων σου σημειώνω ότι η αλληλογραφία δεν έγινε δημοσίως,μέσω κάποιων blogs, όπως διατείνεσαι, αλλά ιδιωτικά μέσω email. Εάν κάποιος εκ των παραληπτών της αποφάσισε να την δημοσιοποιήσει αυτό δεν την καθιστά εκ μόνου του λόγου τούτου "δημόσιο διάλογο". Περαιτέρω σε κανένα σημείο της αλληλογραφίας δεν αναφέρεται οτιδήποτε περί "λαθεμένης" προσφυγής στο ΣτΕ όπως άκριτα αναφέρεις.Και φυσικά η ανταλλαγή επιστημονικών απόψεων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί "υπονόμευση" από οποιονδήποτε και για οτιδήποτε πλην ίσως από κάποιον με κακή προαίρεση. Τοσούτω μάλλον όταν οι επιστημονικές αυτές απόψεις έχουν τεθεί εδώ και καιρό στην κρίση του αρμόδιου δικαστηρίου με τα κατατεθέντα δικόγραφα και συνεπώς δεν αποτελούν επτασφράγιστο μυστικό. Αντί επιλόγου σημειώνω ότι ο υπογράφων ουδέποτε θεώρησε τον εαυτό του επιστημονική αυθεντία ούτε διεκδικεί οποιαδήποτε αγωνιστική περγαμηνή. Άλλοι είναι αυτοί που προτάσσουν με κάθε ευκαιρία την πάλαι ποτέ αγωνιστική τους πορεία για να καλύψουν την σημερινή τους αδυναμία.
Φιλικά
Νίκος Μπούρμπος

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ "ΑΝΩΝΥΜΟΥ"
Μα επιτέλους ρε παιδιά ποιός είναι επιτέλους αυτός ο "ΜΠΟΥΡΟΣ";; Όποιον δικηγόρο ρώτησα δεν τον γνωρίζει κανείς!! Με τι ασχολείται;; Που είναι το γραφείο του;; Ποιοί είναι οι συνεργτάτες του;; Με ποιο δικαίωμα δημιουργεί όλη αυτή την αναστάτωση;; Επιτέλους τέρμα με αυτούς που θέλουν να βγουν από την ΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥΣ!!! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ;; ΣΚΑΣΜΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΆΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!! ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ!!

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΓΚΙΚΑ

Διαβάζοντας αυτό το σχόλιο από πλευράς μου έχω να πω τούτα τα λόγια.
Ανεξάρτητα ποιος είναι ο δημιουργός αυτού του άρθρου, θέλω να γίνει κατανοητό ότι δεν έχω διαφορές με κανέναν  σας.
Δεν είναι Νομικός και είμαι άσχετος με τη Νομική Επιστήμη. Θέλω να πιστεύω ότι ο οποιοσδήποτε αντίπαλος μας που έχει έννομο συμφέρον θα έχει ήδη φροντίσει  να έχει μάθει όλη τη μέχρι σήμερα επιχειρηματολογία μας. Οπότε για ποιες αδυναμίες μιλάμε που βγαίνουν στη δημοσιότητα ??  Οι αντίπαλοι εμάς περιμένουν να ενημερωθούν από το διαδίκτυο  ??? Εσείς από όλη αυτή τη συζήτηση αυτά καταλάβατε ?? Ο κόσμος που δεν έχει ιδέα και ακούει ένα ξερό ΣτΕ είναι ενημερωμένος ??? Αν χάσουμε ή αν κερδίσουμε θα τον ενημερώσει κανείς το Μαραθωνήτη γιατί έχασε ή γιατί κέρδισε τη δίκη ??
Αν πραγματικά κάποιος ρωτήσετε εμένα τι αισθάνομαι θα σας απαντήσω.
-     Αισθάνομαι γελοίος όλα αυτά τα χρόνια που δεν καταφέραμε να έχουμε έστω μια μικρή Νίκη στο θέμα του ΧΥΤΑ
-      Αισθάνομαι αγανακτισμένος γιατί πάντα  είχαμε επιχειρήματα και όλα τα επιχειρήματα ήταν με το μέρος μας, αλλά για κάποιο τρόπο δεν τα χρησιμοποιούσαμε σωστά ή την ώρα που έπρεπε.
-      Αισθάνομαι Προδομένος γιατί πάντα όλοι με καθησύχαζαν ότι θα κερδίσουμε αλλά πάντα χάναμε και έτσι χάνονταν όλες οι προθεσμίες και δημιουργούσαμε δεδικασμένα.
-      Αισθάνομαι βλάκας γιατί πάντα οι άλλοι ήξεραν περισσότερα από εμένα  και γω δεν έπρεπε να μιλήσω γιατί είμαι μικρός και άπειρος.
-      Αισθάνομαι ταπεινωμένος γιατί αυτοί που πάντα αναλάμβαναν, οι ηγέτες, πάντα βρισκόντουσαν σε «δεδικασμένα» και πλέον δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Πάντα έφταιγαν οι άλλοι !!!
-      Αισθάνομαι ανήμπορος να μιλήσω και να κάνω πράγματα γιατί θα χαλάσει η ενότητα.. Και όλοι τους μου λένε ότι πρέπει να είμαστε ενωμένοι… Αν μιλήσεις θα χαλάσει η ενότητα μου λένε και το έργο θα γίνει…. Ενώ τώρα μη κοιτάς που γίνεται μου λένε .. έχουμε πολλές πιθανότητες να το σταματήσουμε !!!! Κάποτε …
-      Αισθάνομαι παραπληροφορημένος γιατί  ποτέ κανείς δεν με ενημέρωσε σωστά. Όποιες αλήθειες έμαθα τις έμαθα από μόνος μου. Οι άλλοι πάντα μου σερβίριζαν αυτό που θέλανε να για να με εξαπατήσουν. 
-      Αισθάνομαι Κορόιδο για τα ξενύχτια που έριξα εδώ και 7 χρόνια  και που θα μπορούσα να είχα κάνει  άλλα πράγματα για το προσωπικό μου συμφέρον όπως όλοι σας άλλωστε που ασχολείστε
-      Αισθάνομαι χαζός που δεν άκουσα τους φίλους μου που μου λέγανε παράταττα. Τι πας να κάνεις είναι χαμένη υπόθεση,  όλοι αυτό  μου λέγανε.
-      Αισθάνομαι  κουτός όταν μέχρι σήμερα μου σερβίρανε μια δικαστική απόφαση λέγοντας μου ότι αυτή είναι και δεν μπορεί να αλλάξει .
-      Αισθάνομαι αδικημένος πολύ δε περισσότερο με την Ελληνική νομική πραγματικότητα που διακρίνεται για την πολυνομία, τα αμέτρητα παράθυρα και την ευκολία με την οποία ο οποιοσδήποτε ανακριτής, εισαγγελέας, δικαστής, δικηγόρος, συνταγματολόγος, πολιτικό πρόσωπο, ερμηνεύει νόμους και διατάξεις κατά το δοκούν. Μεγαλύτερη απόδειξη δεν υπάρχει, από το Σύνταγμα της Ελλάδος που ο καθένας  ανάλογα με τη περίπτωση του το έχει φέρει στα μέτρα του ανάλογα πως τον συμφέρει.      
Και η ερώτηση μου προς όλους εσάς  είναι
Α) Πάμε στο ΣτΕ για να λέμε απλά ότι πήγαμε  και να ρίξουμε στάχτη στα μάτια του κόσμου  με σκοπό την ήττα ??
Β) Πάμε στο ΣτΕ για να κερδίσουμε γιατί έχουμε επιχειρήματα  ΑΔΙΑΤΡΗΤΑ που ακόμα και ο αντίπαλος να τα μάθει δεν μπορεί να γίνει τίποτα  ?
Γ) Πάμε στο ΣτΕ για να κοροϊδέψουμε τους δικαστές ??
Δ) Τίποτα από τα παραπάνω ??
Ε) Ότι κάτσει  όπως κάτσει από τα παραπάνω ??
Και τι είναι η επιχειρηματολογία στο ΣτΕ ?? Λειτουργικό Πρόγραμμα φτιαγμένο σε    C++ ή  Java ή C --  ??? Το κρύβουμε και το κλειδώνουμε για να μη μας το αντιγράψουνε ???? 
Κύριοι ή έχουμε επιχειρήματα ή δεν έχουμε  !!!!!!!!!!!!
Ή πάμε στο ΣτΕ γιατί πρέπει να πάμε ή να μη πάμε καθόλου !!!
Αν όμως πάμε να πάμε σωστά!! !!!!!!!!
Και αυτός ήταν ο λόγος της όποιας επικοινωνίας !!!!
Κύριοι με τις τακτικές σας και με τη δήθεν ενότητα  του κόσμου σε λίγο θα μας διώξουν και από το τόπο μας. Αλλά τότε θα είναι πολύ αργά !!!
Με Τιμή
Κυριάκος Γκίκας

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΜΠΟΥΡΜΠΟ
Κύριε Μπούρμπο
Είναι προφανές ότι το κείμενο δεν αναφέρεται σ΄ εσάς.
Ούτε αναφέρεται στον όποιο επιστημονικό διάλογο γίνεται μέσω emails.
Αυτό είναι αυτονόητο δικαίωμα του καθενός και - ενδεχόμενα- να είναι υπέρ της υπόθεσης που υπηρετείτε.
Το σχόλιο αφορούσε την ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ.
Έχουμε ιδιωτικά ανταλλάξει απόψεις και γνωρίζετε τις θέσεις μου. Ποτέ, όμως, για κάποιες από αυτές, δεν προχώρησα στην δημοσιοποίηση. Ακόμη και όταν θεωρούσα ότι με θίγουν κάποιες δημόσιες αναφορές.
Θεωρούσα και θεωρώ ότι το κυρίαρχο ζήτημα σήμερα είναι ο αγώνας για να αποτραπεί η καταστροφή του τόπου μας.
Όσον αφορά την τελευταία παράγραφο θα σας παρακαλούσα να μου υποδείξετε πότε και που χρησιμοποίησα οποιανδήποτε "αγωνιστική περγαμηνή".
Όχι κύριε Μπούρμπο ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ ΚΑΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΓΑΜΗΝΗ, γιατί δεν έκανα τίποτα παραπάνω από όσα έκαναν οι πολίτες του Βαρνάβα (από το 1982) και του Γραμματικού (από το 1992).

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΓΚΙΚΑ
Κύριε Γκίκα
Γνωρίζετε ότι ποτέ μέχρι σήμερα δεν αμφισβήτησα το ειλικρινές σας ενδιαφέρον για την υπόθεση του ΧΥΤΑ Γραμματικού, μάλιστα πολλές φορές έχω επισημάνει το πόσο καθοριστικές ήσαν κάποιες παρεμβάσεις σας.
Κατανοώ την δίκαιη αγανάκτησή σας και σε πολλά θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σας. 
Ξέρω ότι όλοι είναι πληροφορημένοι για την εσωτερική διάσπαση του Γραμματικού και της γύρω περιοχής. Όμως - επιμένω - ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΛΑΛΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ.
Συμφωνώ με τα ερωτήματα που θέτετε, αλλά όλα αυτά θα έπρεπε να κουβεντιαστούν ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. Και τότε, ναι θα είχαν ουσία.

ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
Η επιμονή μου περί ΕΝΟΤΗΤΑΣ, δεν είναι "κούφια", ούτε αποβλέπει στην ενίσχυση του .... κ. Λουίζου, όπως με κατηγορούν κάποιοι. Μου είναι αδιάφορος ο κ. Λουίζος, ο κ. Τζιλάβης, ή όποιος άλλος κύριος ασχολείται με τα Αυτοδιοικητικά του Δήμου Μαραθώνα. Με ενδιαφέρει, όμως, πάρα πολύ το ποια εικόνα σχηματίζουν οι απλοί πολίτες που συμβαίνει να ακολουθούν τον κ. Λουίζο, τον κ. Τζιλάβη κ.λ.π. Κι αν αυτή η εικόνα παραπέμπει σε σύγκρουση συμπολιτευομένων - αντιπολιτευομένων, τότε προς τι οι "εκκλήσεις" για ξεσήκωμα των δημοτών του Δήμου Μαραθώνα;
Αγαπητοί μου φίλοι
Αν η προσπάθειά μου για την διαμόρφωση μιας συναντίληψης θεωρείται "δήθεν", τότε είμαι διατεθειμένος να πάψω να την παλεύω. Μπορεί τελικά να είναι λάθος τακτική και να κάνει ζημιά στο αγώνα. Μπορεί η σωστή τακτική να είναι ο "πόλεμος των αγωνιστών ενάντια στους συμβιβασμένους". Μπορεί...
Πιστέψτε με δεν επεδίωξα και δεν επιδιώκω την συγκέντρωση "περγαμηνών". Δεν επεδίωξα και δεν επιδιώκω οποιοδήποτε προσωπικό όφελος, το οποίο, ξέρετε πολύ καλά ότι θα μπορούσα να το έχω. Άλλωστε αγωνίζομαι από το 1982, εδώ και περίπου 30 χρόνια, σε σημείο που μου έχει γίνει σχεδόν "τρόπος ζωής". Και όλα αυτά τα χρόνια επεδίωκα την ενότητα στην δράση.
Δεν μπορώ να λειτουργήσω μέσα σε ένα πλαίσιο συγκρούσεων. Δεν μπορώ να ταχθώ, ούτε με τους "μεν", ούτε με τους "δε".
Δεν είμαι καθόλου αγωνιστής, ή τουλάχιστον, σε καμία περίπτωση, δεν είμαι περισσότερο από τους πολίτες που χτυπήθηκαν από τα ΜΑΤ στο Γραμματικό, ούτε, όμως, έχω σήμερα καμία "αδυναμία" να συνεχίσω να προσφέρω ότι οι δυνάμεις μου μου επιτρέπουν.
Η μόνη μου αδυναμία είναι κατανοήσω πως αυτό το ζοφερό συγκρουσιακό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί μπορεί να συμβάλει, στην αντιμετώπιση του τεράστιου αυτού ζητήματος.
Είχα πει σε μια λαϊκή συνέλευση στο Γραμματικό και το επαναλαμβάνω σήμερα.
"Όταν τελειώσει, όπως τελειώσει, αυτή η ιστορία, θα έχουμε απεριόριστο χρόνο να κρίνουμε αν έγιναν λάθη, πόσα κι από ποιους"
 Η σημερινή εικόνα μου δίνει την εντύπωση ότι, ίσως, κάποιοι θεωρούν ότι "τελείωσε αυτή η ιστορία" και ήρθε η ώρα του απολογισμού.
Εγώ, πάντως, δεν το πιστεύω.

Υ.Γ. (1) Από σήμερα και πέρα είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να συμμετάσχω σε καμία κίνηση, η οποία, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν θα υπηρετεί την ενότητα, αλλά ούτε και πρόκειται να κρίνω πράξεις ή παραλείψεις των εμπλεκομένων, παραμένοντας συνειδητά έξω από "σκηνικό της σύγκρουσης". Θα είμαι, όμως πάντα παρών και στην πρώτη γραμμή - σαν απλός πολίτης- όταν απαιτείται η δυναμική δράση.
Υ.Γ. (2) Μετά την συγγραφή του παραπάνω και πριν την δημοσίευση, προέκυψαν κι άλλες συγκρούσεις, μέσω emails, τα οποία και πάλι δημοσιοποιήθηκαν. Δεν τις σχολιάζω, αλλά απλά επιβεβαιώνουν τα γραφόμενά μου.
Υ.Γ. (3) Θα παρακαλούσα όλους τους εμπλεκόμενους να μην μου απαντήσουν, ούτε να ασχοληθούν με την μικρότητά μου. Άλλωστε, όπως φαίνεται από τα γραφόμενά τους μόνο τα blogs exotaxyta.blogspot.com και attikanea.blogspot.com υπηρετούν την υπόθεση του ΧΥΤΑ και κανένα άλλο.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

κ. ΚΟΛΛΙΑ δεν σας θεωρούμε “μικρό”, για αυτό σας καλούμε να προβληματιστείτε μαζί μας για το μέλλον, για να απαλλαχθούμε επιτέλους από νοοτροπίες που διχάζουν και ακυρώνουν προσπάθειες.
Περισσότερα στο
http://exotaxyta.blogspot.com/2011/03/blog-post_9942.html

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")