ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

"ΤΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΒΑΡΥΣ"....


  • "Ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' αγανακτεί...
''Δεν με κρατάει το σπίτι μέσα. Δεν μου φτάνουν οι δρόμοι. Δεν με σκεπάζουν τα βουνά, με πλακώνουν. Αυτός ο χειμώνας μου πλάκωσε την καρδιά. Θέλω να βγω, να τρέξω, να χαθώ, ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ... 
Οχι, δεν θέλω να πάω στην Πλατεία, θέλω να φύγω μακριά, οσο πιο μακριά γίνεται. Να περάσω τα σύνορα, να μπω σε άλλη χώρα, δεν την αντέχω την δική μου. Θέλω να την ξεχάσω, θέλω να με ξεχάσει, να μην με βρίσκει πια, να μην με κυνηγάει, ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΕΙ... 
Θέλω να μ' αγκαλιάσει άλλη χώρα, να την κάνω πατρίδα μου, να μην με πληγώνει, να μην ξέρει την ταυτότητά μου, να μην απαιτεί τις σάρκες μου, τις αντοχές μου, να μην δοκιμάζει τα κουράγια μου. Δεν έχω πια κουράγια. Αυτός ο χειμώνας τσάκισε τις ελπίδες μου, μάδησε τα φτερά μου, έμπηξε τα νύχια του βαθιά στην ψυχή μου. 
Θέλω να κολυμπήσω σ' άλλες θάλασσες, ΟΧΙ ελληνικές, θέλω να ανέβω σ' άλλες βουνοκορφές, ΟΧΙ ελληνικές, θέλω να με σκεπάσει άλλος ουρανός, ΟΧΙ ο ελληνικός, θέλω να με ζεστάνει άλλος ήλιος, ΟΧΙ ο ελληνικός, θέλω να με παρηγορήσει άλλος άνεμος, ΟΧΙ ο ελληνικός. Τίποτα δεν θέλω πια ελληνικό, τίποτα. Είναι ΤΟΣΟ ΠΛΗΓΩΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... Κι εγω έχω ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΖΩΗ, σε ποιόν να την χαλαλίσω και γιατί; Γιατί ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΘΥΣΙΕΣ, ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Ποιός θα μου τις επιστρέψει και ποιός ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΨΥΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ και ποιός θα σκοτιστεί για τις μαύρες μέρες και τις κατάμαυρες νύχτες μου, ποιός νοιάστηκε και ΠΟΤΕ, ΤΑΧΑ, θα νοιαστεί για τις σκοτεινές μου σκέψεις και τους ατέλειωτους τρελλούς λογαριασμούς που γίνονται μέσα στο κεφάλι μου, νύχτα-μέρα... 
Να πληρώσω κι αυτό, να πληρώσω και το άλλο, να ξοφλήσω και το παρα-άλλο... Κάντε μου τον λογαριασμό, να ξοφλήσω να φεύγω... 
Χ-Ρ-Ε-Ο-Σ, Χ-Ρ-Ε-Ο-Σ, Χ-Ρ-Ε-Ο-Σ, ξόφλησα. Ξόφλησαν οι σκέψεις μου, μαζί με τα όνειρά μου... Να ξεχρεώνω, να φεύγω... 
ΠΟΣΟ ''ΠΛΗΓΩΤΙΚΗ'' ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ; ΜΑΚΡΙΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ. ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΞΕΡΕΙ ΚΛΑΙΕΙ.... ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΑ ΦΥΓΩ........ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")