ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

''ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΜΕ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''


Σε περιμένω.

Έλα πάρε με. 

Να ταξιδέψουμε. Να πάμε διακοπές. Να πιούμε πολύ και να μεθύσουμε. Να πάμε βόλτα στη θάλασσα. Να μπούμε μαζί σε αεροπλάνο. Να δούμε μαζί τα σύννεφα. Να φωτογραφίσουμε τα ίδια τοπία. Να διασχίσουμε μαζί το πέλαγος. Να σου γράφω εγώ στίχους κι εσύ να με θαυμάζεις. Να προοδεύεις εσύ κι εγώ να σε καμαρώνω. 
Να με αγαπάς και να μου το λες. Να σ' έχω ερωτευτεί και να το νιώθεις. Να μου τηλεφωνείς νύχτα-μέρα με αγωνία. Να περιμένω ν' ακούσω τη φωνή σου με λαχτάρα. Να μυρίζω το άρωμά σου και να το αποτυπώνω στη μνήμη μου. Να μου χαϊδεύεις τα μαλλιά. 
Να διασχίζουμε χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Να σου περιγράφω ότι βλέπουν τα μάτια μου. Να σου λέω αστεία και να γελάς. Να με κρατάς απ' το χέρι και να περπατάμε κάτω απ' τη βροχή. Να μαζεύουμε πέτρες απ' την αμμουδιά. Να γευτούμε τις ίδιες γεύσεις. 
Να ξυπνήσουμε το πρωί αγκαλιά. Να με κοιτάς στα μάτια και να ξέρω ότι μου λες αλήθειες. Να με μαγεύουν τα τραγούδια που σε μαγεύουν. Να δούμε το ηλιοβασίλεμα σε μιά άλλη χώρα. Να μοιραστούμε τις χαρές μας. Να παρηγορηθούμε στις λύπες μας. Να μυρίσει το πρωινό μας φρεσκοκομμένο καφέ. Να κοιτάμε απ' το παράθυρο το χιόνι. 
Να με στηρίζεις στα δύσκολα και να μου λες πως κι αυτό θα περάσει. Να γιατρεύεις τις πληγές της ψυχής μου. Να έχουν σημασία οι καλημέρες μας. Να μας βρίσκουν αγκαλιά οι πανσέληνοι. 
Να σε αφήνω να κερδίζεις. Να ξέρω να υποχωρώ κι όχι να χάνω. Να διαλογιζόμαστε το νόημα της ζωής. Να χαιρόμαστε τις εποχές που αλλάζουν χρώματα. Να μιλάμε μονάχα μ' ένα βλέμμα. Nα λησμονάω τους φόβους μου. Να πιστεύουμε πως αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα. Να φιλοσοφούμε εκ του ασφαλούς. 
Να γερνάμε παρέα αγαπώντας τα σημάδια του χρόνου μας. Να σε περιμένω και να ξέρω πως θα έρθεις. Να μου το υποσχεθείς πως θα έρθεις. Να σε κοιτάξω και να πω, επιτέλους ήρθε. 
Είμαι στο περβάζι και σε περιμένω. Δεν έχεις να κάνεις πολλά. 
ΑΠΛΑ...ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΜΕ... 
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")