ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

''ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΕΝΤΡΑ...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Είδα δεκάδες δέντρα να καίγονται μπροστά στα μάτια μου. Να αφανίζονται μέσα σε μιά στιγμή κάτω από τις φλόγες. Έγινα θεατής -με τον τρόμο στο βλέμμα- μεγάλης καταστροφής, δασικών εκτάσεων ολόκληρων. Έκλαψα μερόνυχτα ολόκληρα και ξύπνησα από τους απαίσιους εφιάλτες μου, που έβλεπα στον ύπνο μου να αναπαράγεται η πραγματικότητα που είχα βιώσει. Δεν αντέχεται... 
Κι ύστερα ένα πρωί πήγα σ' ένα δάσος καμένο. Γονάτισα εκεί ανάμεσα στα άψυχα κουφάρια των δέντρων κι έψαχνα να βρω το συναίσθημα της στιγμής. Δεν υπήρχε τίποτα. Κενό. Φιλοξένησα ένα δέντρο. Καμένο. Βασανισμένο. Το πήρα στο σπίτι μου και στόλισε το σαλόνι μου. Προσπαθούσα να του επουλώσω τις πληγές. Δεν γινόταν. Είχε πεθάνει. Το κουφάρι του ήταν εκεί μαζί μου. Στο σαλόνι. Η ψυχή του ήταν παραδομένη προ πολλού... 
Δεν έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου ένα αληθινό δέντρο για τα Χριστούγεννα. Νομίζω οτι είναι αμαρτία. Και δεν πείθομαι οτι είναι ''παραγωγή'' προς πρόσκαιρη κατανάλωση. Γιατί, δέκα μέρες μετά τα Χριστούγεννα, σκοντάφτω στους δρόμους επάνω σε παρατημένα δέντρα...πρώην γιορτινά και...πρώην ''χρήσιμα''... ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ... ~~~ 
Είδα δεκάδες ανθρώπους να ''καίγονται'' μπροστά στα μάτια μου. Να αφανίζονται μέσα σε μιά στιγμή κάτω από τις ''φλόγες''. Έγινα θεατής -με τον τρόμο στο βλέμμα- μεγάλης καταστροφής, ανθρώπινων οικογενειών ολόκληρων. Έκλαψα μερόνυχτα ολόκληρα και ξύπνησα από τους απαίσιους εφιάλτες μου, που έβλεπα στον ύπνο μου να αναπαράγεται η πραγματικότητα που είχα βιώσει. 
Δεν αντέχεται... 
Κι ύστερα ένα πρωί οδηγούσα σε έναν δρόμο στις δυτικές συνοικίες. Στο φανάρι με πλησίασε ένας νεαρός Έλληνας. Ρακένδυτος. Με επιχείλιο έρπη και σάπια δόντια. ''Είμαι άστεγος'' μου είπε. Και τον πίστεψα. Του έδωσα 3 μπάρες δημητριακών που είχα μαζί μου. Με ευχαρίστησε. Αλλά μου έκανε κι ένα πικρό σχόλιο. ''Τώρα φοβάμαι πως θα μου ανοίξει η όρεξη κι ύστερα δεν θα ξέρω πως να την κλείσω...'' Όταν άναψε το φανάρι έφυγα κι έψαχνα να βρω το συναίσθημα της στιγμής. Δεν υπήρχε τίποτα. Κενό... 
Επέστρεψα στη ''σιγουριά'' του σαλονιού μου. Προσπαθούσα να χωνέψω αυτό που μόλις είχαν αντικρύσει τα μάτια μου. Η ζωή ενός νεαρού ανθρώπου πεταμένη στο δρόμο. Το ταλαίπωρο κορμί του περιδιάβαινε στους δρόμους. Το άδειο στομάχι του τον οδηγούσε στη ζητιανιά... Ο εγωισμός του, έρμαιο των συγκυριών, ήταν παραδομένος προ πολλού... Δεν έχω ντραπεί ποτέ περισσότερο στη ζωή μου. Νομίζω οτι θα ήθελα να είχε ανοίξει η γη να με καταπιεί. Και δεν πείθομαι οτι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό. Γιατί είναι ένα ανάμεσα στα πολλά. Γιατί αυτός ο άνθρωπος μέχρι πριν λίγο καιρό, θα είχε μιά δουλειά και την έχασε. Θα είχε μιά στέγη που δεν μπορούσε πια να την πληρώσει. 
Και τώρα πια, όλο και πιο συχνά, θα ''σκοντάφτω'' στους δρόμους επάνω σε, παρατημένους από την Πολιτεία, πολίτες...πρώην αξιοπρεπείς και...πρώην ''χρήσιμους''... ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ... ~~~ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΑ αφανίζονται με ΚΤΗΝΩΔΗ ευκολία καθημερινά σ' αυτήν τη χώρα. Καταπίνονται από ένα ''ΣΥΣΤΗΜΑ'' ΣΑΠΙΟ ΩΣ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ... Μεταφιεσμένοι ''ψυχοπονιάρηδες'' πολιτικοί, μετατρέπουν την αρρωστημένη τους ματαιδοξία, σε χαβούζα...
Υπάρχει ένα ελαφρυντικό. Για τα δέντρα. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΥ. Και γι΄αυτό παραμένουν ανυπεράσπιστα αθώα. Δεν υπάρχει κανένα ελαφρυντικό. Για τους ανθρώπους. ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΝΟΥ. Και γι' αυτό παραμένουν ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ένοχοι. 
Μόνο οι άνθρωποι μπορούν να αντισταθούν στα κτήνη. 
Μόνο οι άνθρωποι ΟΦΕΙΛΟΥΝ να προστατέψουν ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ. 
Τι ΑΛΛΟ περιμένουν ακόμα;;;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")