ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΡΑΤΟΣ: "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"

  • γράφει ο Κόλλιας Γιώργος
Λοιπόν έχουμε και λέμε.
Ήρθε το "ραβασάκι" με το ατομικό χαράτσι, το οποίο έπρεπε να πληρώσω μέχρι σήμερα. 1.100 €.
Ακόμη περιμένω την εκκαθάριση της Εφορίας, που έπρεπε να γίνει εδώ και μήνες. 3.000 €.
Το Κράτος ισχυρίζεται (πλαγίως) ότι δεν έχει να με πληρώσει.
Εγώ ισχυρίζομαι (ευθέως) ότι δεν έχω να πληρώσω.
Δεν πλήρωσε το Κράτος την υποχρέωσή του προς εμένα. Δεν θα έχει κανένα πρόστιμο.
Δεν πλήρωσα το χαράτσι, που θεωρείται υποχρέωσή μου προς το Κράτος. Θα έχω πρόστιμο.
Εδώ μιλάμε για το "άκρον άωτον" της Δικαιοσύνης.
Να χαιρόμαστε την Δημοκρατία μας!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως σας ήρθε το ραβασάκι της έκτακτης εισφοράς χωρίς να έχει προηγηθεί η εκκαθάριση?
Τι μπάχαλο ειναι αυτό..
SMASH

Unknown είπε...

Φίλε μου γι΄ αυτό ακριβώς το μπάχαλο μιλάω. Αυτό με τρελαίνει.

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")