ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

''ΒΑΓΓΕΛΗ, ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣ;;;''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''

''Αγαπητέ'' Βαγγέλη, τα παρανοϊκά σενάρια, παρανοϊκά ερμηνεύονται: εγώ λοιπόν που είμαι λιγάκι ψυχάκιας τύπος, θα σου πω ότι την γυαλάδα στο μάτι σου την είχα διακρίνει απο παλιά, με αποκορύφωμα εκείνο το βράδυ του ''Ζαππείου''... 
Τη θυμάσαι εκείνη τη βραδιά Βαγγέλη μου;;; Το βλέμμα σου έκλεινε μέσα του έναν ολόκληρο -ολοκληρωμένο!- σχεδιασμό για το...λαμπρό σου μέλλον... Κάποιος έπρεπε να σου είχε πει εκείνο το βράδυ ότι ''όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια ο Θεός γελάει...'', αλλά εσένα δεν σε φρενάριζε τίποτα και κανένας... 
Κι αφού την πάτησες τότε κανονικά, καραδοκούσες μ' ένα ''σχέδιο Β'', για την μαγική ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ... Ήρθε λοιπόν αυτή η ρημαδοστιγμή κι ανέλαβες Αντιπρόεδρος και Τσάρος, δυο σε ένα! 
Υποθέτω, έτσι ψυχάκιας που είμαι, οτι και πάλι σχεδίαζες την θριαμβευτική σου πορεία, πιστεύοντας ότι είσαι ένα βήμα πιο κοντά στον προσωπικό σου θρίαμβο... Δοξάστε με! 
Από παροιμίες μάλλον είσαι τόσο άσχετος, όσο και στα οικονομικά από ο,τι φαίνεται... ''Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί μπορεί να σου συμβεί'' λένε οι σοφοί Κινέζοι... Τα βρήκες μπαστούνια; παρέλαβες καμμένη γη και χάος; ''άλλα ονειρευόσουνα κι αλλού η ζωή σε πάει;;;'' , είδες τις δημοσκοπήσεις για την...''επιτυχία'' σου ως Υπουργός Οικονομικών;... 
Σημασία έχει Βαγγέλη μου ότι προφανώς έχεις βάλει κάτω έναν ολόκληρο λαό και τον τυραννάς ασύστολα, γιατί ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ! ΑΥΤΟ, ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΟΥ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ... Έχεις βάλει...πλώρη να ξυπνήσεις κάποια μέρα Πρωθυπουργός! ''Σκουπίσου κι απόφαγες'' Βαγγελάκη μου... Ξεχνάς οτι ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ο Σαμαράς (έτσι του λένε κι αυτουνού!), η Ντόρα (αλλιώς ο Μητσοτάκης θα γιορτάσει μέχρι και τα...διακοσιοστά του γενέθλια περιμένοντας...), ο Καρατζαφέρης (''κάθε σπίτι τον τρελλό του''), ο γιός του Γιώργου (Παπανδρέου γαρ) κι ύστερα βλέπουμε!... 
Μπήκες λοιπόν στο Υπουργείο Οικονομικών και...ΣΑΡΩΣΕΣ...Πληρώνουμε εμείς τα σπασμένα, εμείς καλέ, τα συνήθη θύματα και που σε πονεί και που σε σφάζει... ΡΕΣΙΤΑΛ έδωσες με τις ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΕ...ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ κι όποιον πάρει ο Χάρος... Ούτε σχέδιο υπάρχει -για την οικονομία εννοώ!- ούτε δικαιοσύνη (λέμε καμμιά μαλακία να περάσει η ώρα...), αλλά προπαντός, ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, αν την είχες και ποτέ... Βαράς στο ψαχνό κι όποιος αντέξει! 
Στο μεταξύ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΗ ΠΟΡΤΑ ΚΙ...ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΘΕΛΗΣΟΥΝ (που ακούστηκε!!!), θα ξανάρθουν να τους ξαναμανασυλλάβετε!!!! 
ΘΕΑΤΡΟ ΡΕ! ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ! (του μισθωτού, του συνταξιούχου και του άνεργου)... Αποδεικνύεις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ την ανεπάρκειά σου με το ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ και οχι μόνο! ΝΟΜΠΕΛ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ!!! 
Να τρέχω εγώ απο το πρωί σήμερα, να έχω ξαμοληθεί στα μαγαζιά και να ψωνίζω ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!!! (που φτάσαμε!), για να μην με...κάνει ντα Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΙΜΑΙΡΑΣ!!! Και γυρνάω στο σπίτι με μια ξυριστική μηχανή, μια τοστιέρα, μια κολώνια, ενα ζευγάρι αθλητικά κι εναν...μπάτμαν για το γιό μου και συνειδητοποιώ επιστρέφοντας, μέσα στον πανικό και την ομίχλη, ότι μου έχουν έρθει τρεις λογαριασμοί, το γαμο-χαράτσι της εφορίας (αλλά ΟΧΙ το εκκαθαριστικό!), τα κοινόχρηστα, ΟΤΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ κι αύριο πρέπει να πάω να αλλάξω τον...μπάτμαν (και να του πάρω κανά...προφυλακτικό) κι οτι δεν έχω φράγκο πια στο πορτοφόλι μου κι αύριο ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ...ΞΑΝΑΠΑΩ ΓΙΑ...ΨΩΝΙΑ!!!... Και σαν να μη μου φτάνουν όλα αυτά, να έχω να στεναχωριέμαι και με μια σου δήλωση, που με έκανε στην κυριολεξία ''ψυχικό ράκος''... ''ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΥΣΙΑΣΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ (...) ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ''...
''Ανοίξτε τα τρελάδικα να βγει ο κόσμος έξω, να δω αν είναι πιο τρελοί οι μέσα απ' τους απέξω...'' 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")