ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

''ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ 2 ΕΥΡΩ! ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ!...''

  • γράφει ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''
Πάλι φταίει η ρημάδα η τηλεόραση, που κοιμήθηκα -κι απόψε- προβληματισμένος, για το μέλλον μου ως άνθρωπος. Μα, δείχνεις βρε κύριος, παραμονή εσωκομματικών εκλογών του ΠΑΣΟΚ, τον πρώην και τον νυν, σε διπλανές φωτογραφίες και περιμένεις προκοπή και χαϊρι;... ΤΟ ''ΠΡΙΝ'' ΚΑΙ ΤΟ ''ΜΕΤΑ'' ΠΩΣ ΠΗΓΑΝ ΕΤΣΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;; Μου το λες σε παρακαλώ; 
Εγώ ήξερα τόσον καιρό έναν αθληταρά τύπο (το''ΠΡΙΝ''!), που όλη μέρα έτρεχε στα γυμναστήρια και τα σαββατοκύριακα έσκιζε τα κύματα μ΄ένα κανό αντάμα! Μια ταύτιση την είχα υποστεί! Τι φόρμες είχα αγοράσει, τι γυαλιά ''με λάστιχο'' (έτσι τα λένε αυτά;), τι αγωνιστικό ποδήλατο (από εκείνα τα καλά, που ακόμα και με το δάχτυλο στην αλυσίδα, αυτά συνεχίζουν κι εσύ δεν γκρεμοτσακίζεσαι!), τι ζυγαριά ακριβείας, τι λαχανάκια Βρυξελλών είχα νεροβράσει (μπλιαχ!)...
 Κι έρχεσαι εσύ και θέλεις μέσα σε μια μέρα να μου αλλάξεις τις συνήθειες; Τρέχα και ξαμολίσου για καινούργιο εξοπλισμό;;; Εδώ που τα λέμε βέβαια, κύριε Μπέννυ μου, δεν είναι και...τόσο ακριβός ο νέος εξοπλισμός που μου σερβίρεις... Ένα μεγάλο ψυγείο χρειάζομαι και να είναι και φισκαρισμένο! 
Νάτα! Τι σου 'λεγα! Εδώ αρχίζουν οι δυσκολίες μου. (του...''ΜΕΤΑ''!) Άντε και το αγόρασα το μεγάλο ψυγείο. Πως το γεμίζω τώρα, μου το λες; Που έρχεσαι πρώτα και μου κάνεις το σκατό μου παξιμάδι (σόρρυ κιόλας! μπορεί να σε...πέτυχα πάνω σε κανά κοψίδι!), μου έχεις ''αναδιαρθρώσει'' τον αδόξαστο,με έχεις φλομώσει στις περικοπές, με έχεις τρομοκρατήσει σε βαθμό κακουργήματος, μου έχεις κόψει τον 14, 13, 12,11 κλπ μισθό (αν μου έχεις αφήσει καν δουλειά βεβαίως-βεβαίως...), μου έχεις φτάσει τις βενζίνες και τα πετρέλαια στα 2 ευρώ (είπα 2 ευρώ κι έκανα συνειρμούς εγώ τώρα...), γενικώς, μου έχεις αλλάξει τα πετρέλαια, το γεμάτο ψυγείο με μάρανε! 
Αλλά το πιο φρικαλέο απ' όλα, είναι που -μέσα στον πανικό και την ομίχλη- μου ζητάς να ξυπνήσω μια Κυριακή (''μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα' ταν Κυριακή...''), να σηκωθώ από τα παγωμένα μου σεντόνια (τα ρημαδοπετρέλαια που λέγαμε...), να βάλω βενζίνη, να διανύσω 20+20 χιλιόμετρα, να πληρώσω ο κερατοδαρμένος 2 ολόκληρα ευρώ, να σε ψηφίσω που τρέχεις μόνος σου και φοβάσαι μην βγεις δεύτερος, να ξαναβάλω βενζίνη και να γυρίσω ''νικητής'' στο φτωχικό μου... 
ΔΕ-ΣΦΑ-ΞΑ-ΝΕ!... Είμαι τώρα ότι πρέπει πάνω στο...σωστό σημείο για να πάρω τις ανάποδές μου κύριε Μπέννυ μου... Επειδή εσύ, από τότε που γεννήθηκες, περίμενες πως και πως μια 18 του Μάρτη για να μας...κατσικωθείς στο σβέρκο (και δεν αντέχεσαι), θα την πληρώσω εγώ τη νύφη ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ;;;... Θα ξεχάσω εγώ που, πριν καμμιά πεντάρα χρόνια, σηκώθηκες αεράτος-αεράτος (λέμε τώρα...), άγρια χαράματα, μια εκλογική βραδιά και κατέβηκες προς Ζάππειο-μεριά, να αναλάβεις ''ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ'' τα ηνία;;;...''Άρον-άρον σταύρωσον αυτόν'' (τον...αθληταρά!)-πάμε γι' άλλα;... 
Ξεχνιέται ποτέ εκείνο το...αδηφάγο βλέμμα τού -και καλά ''Μεσσία''- που έτρεχε να ανταμώσει το πεπρωμένο του, αλλά το πεπρωμένο του δεν το ήξερε;... Θα σου 'λεγα τώρα το άσμα ''στο πεπρωμένο σου να δίνεις σημασία'', αλλά εκεί (πάνω σ' αυτήν την...νότα), παραμονεύει άλλος...διάσημος ''Έλληνας Κροίσος με 8 γράμματα'' (...) και δεν το θέλω, γιατί σ΄αυτόν τα...έσουρα πριν κάτι μέρες... 
Τι κοινό έχουν ένας ''Μεσσίας'' με έναν ''Κροίσο'': έχουν κι οι δυο παχυλή προίκα (όχι αυτοί! οι γυναίκες τους!), χορτάτα στομάχια και θεωρούν ότι μπορούν να...κελαηδούν-ρητορεύοντας -ανέμελα κι...αγιαούρτωτα!- ''της γιαγιάς τα παραμύθια''... 
Κι εγώ, άμα είχα λύσει το οικονομικό μου πρόβλημα, τρέλα θα πούλαγα (και θα είχα και για καβάτζα ένα δεύτερο -καθαρό- κοστούμι στο αυτοκίνητο!) ... 
Για να μην το κουράζω άλλο το πράγμα κύριε Μπέννυ μου, δεν τα έχω -ΜΟΝΟ- με σένα... Αλλά και με όλους αυτούς που σου χάρισαν ΑΛΛΑ 2 ΕΥΡΩ ''μια Κυριακή του Μάρτη και μια Σαρακοστή''.. 
Γιατί, σύμφωνα με την φιλοσοφία του διάσημου George Santayana, (σ' έσκισα;;;) ''ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ''.... 
Εγώ ο έρημος τι φταίω;;;... Δεν σου χαλαλίζω άλλα δυο ευρώ! Θα κάτσω σπίτι...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που ¨χάρισαν¨ 2 ευρώ άσκησαν ένα δημοκρατικό δικαίωμα, όπως δικαίωμά σου είναι να μην ¨χαρίσεις¨ 2 ευρώ. Το να κατηγορείς κάποιους που ψήφισαν είναι φασισμός.
Υ.Γ. Προσωπικά δεν είμαι ΠΑΣΟΚ και φυσικά δεν ψήφισα.

''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'' είπε...

Αγαπητέ αναγνώστη, αφού δεν θεωρείς φασισμό τα αβάσταχτα οικονομικά μέτρα του -τότε- Υπουργού Οικονομικών και νυν Προέδρου του ΠΑΣΟΚ (όπου έκανα αναφορά κάπου μέσα στο κείμενό μου) και θεωρείς φασισμό την άποψή μου (που το προσεγγίζω και χιουμοριστικά), σε παραπέμπω στο λεξικό του Μπαμπινιώτη στη λέξη ''φασισμός''.

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")