ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΛΟΥΡΗ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
Λοιπόν κ. Κουλούρη.
Έχω περάσει κι εγώ με κόκκινο (όπως είπες ποιος Έλληνας δεν το έχει κάνει).
Με είδε κι εμένα η Τροχαία.
Με σταμάτησε κι εμένα.
Μου ζήτησε εξακρίβωση κι εμένα.
Ως εδώ οι ομοιότητες.
Εγώ δεν τόλμησα καν να πω: "άσε με να κάνω την δουλειά μου κι έρχομαι αργότερα στο Τμήμα". Και φυσικά δεν τόλμησα να βάλω μπρος και να φύγω (πατώντας ή όχι τον Αστυνομικό - δεν έχει σημασία).
Κι όχι γιατί δεν είμαι "τολμηρός", αλλά γιατί ήξερα πολύ καλά τις συνέπειες των - ενδεχόμενων- πράξεών μου. Και σε πληροφορώ ότι θα ήσαν πολύ σκληρές.
Εσύ, όμως, είσαι Βουλευτής. Που πάει να πει υπεράνω των νόμων. Όχι παράνομος, αλλά πέρα από τον νόμο. Άλλωστε οι νόμοι - ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ- είναι για μας τους κοινούς θνητούς. Όχι για σας.
Φαντάζομαι πως σκέφτηκες: "Ποιό είναι αυτό το τζογλάνι που θα μου ζητήσει εξακρίβωση στοιχείων; δεν βλέπει ότι είμαι ΕΓΩ;"
Αυτό το "τζογλάνι" βέβαια ίσως σε ψηφίζει, ίσως εσύ το διόρισες, ίσως τον μετέθεσες. Ίσως όχι. Αλλά τι σημασία έχει για σένα; Αφού δεν υποκλίθηκε στο μεγαλείο σου είναι "τζογλάνι". Πάει και τελείωσε!
Αυτό που εγώ σκέπτομαι είναι: "Καλά δεν υπάρχει καθόλου φιλότιμο; Δεν υπάρχει ίχνος τσίπας".
Κύριε Κουλούρη
Εσύ και οι όμοιοί σου, είναι φανερό, δεν έχετε καταλάβει τίποτα. Δεν έχετε - ακόμη - αντιληφθεί ότι με τις συμπεριφορές σας, με τις πράξεις και τις παραλήψεις σας προκαλείτε περισσότερη αγανάκτηση στο χειμαζόμενο λαό.
Καταφέρατε να απαξιώσετε την ίδια την Δημοκρατία, την οποία - υποτίθεται- εκπροσωπείτε.
Κύριε Κουλούρη ντροπή σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")