ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ. ΡΕ ΒΕΝΙ ΜΠΙΤΟΥΝΙ!!

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
Μ. ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΟΥ 1821
Μόλις πρόσφατα το Κόμμα των Τσάμηδων στην Αλβανία συνήψε συμφωνία με τον Μπερίσα και πλέον συμμετέχει στην Αλβανική Κυβέρνηση. Η Ελληνική πλευρά δήλωσε ότι δεν αναμιγνύεται στις εσωτερικές υποθέσεις της γειτονικής Χώρας, αλλά αναμένει την επιβεβαίωση της προσήλωσης της Αλβανικής Κυβέρνησης στις καλές σχέσεις με την Ελλάδα και την αρχή της καλής γειτονίας.
Ο Πρόεδρος του Κόμματος των Τσάμηδων, με αφορμή την δήλωση του εκπροσώπου του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας έκανε μαι προκλητική δήλωση, στην οποία, εκτός των άλλων, αναφέρθηκε στην πολιτική θέση του Κόμματος για προστασία των μειονοτήτων στην Ελλάδα, στις οποίες συμπεριέλαβε και την Αρβανίτικη μειονότητα (!!).
Είναι γνωστή η τακτική των Τσάμηδων να επικαλούνται τους Αρβανίτες για να προωθήσουν τα σχέδιά τους. και φυσικά δεν είναι μόνοι τους. Οι εθνικιστικοί κύκλοι της Αλβανίας, χρόνια τώρα, προσπαθούν να στήσουν ένα σενάριο περί ύπαρξης "Αρβανίτικης μειονότητας".
Δεν τα κατάφεραν και δεν θα τα καταφέρουν ποτέ. Γιατί υπάρχει ένα εμπόδιο. 
Οι ίδιοι οι Αρβανίτες!
Οι οποίοι, όταν δεν γελούν με τα καμώματα των γειτόνων μας, ξεκαθαρίζουν σε όλους τους τόνους, ότι δεν έχουν καμία σχέση με την γελοία προπαγάνδα των Αλβανών και ότι είναι Έλληνες στην καταγωγή και την συνείδηση.
Ως Αρβανίτης, είμαι περήφανος για τους προγόνους μου, για την παράδοση της φυλής μου, για την γλώσσα μας και την πατρίδα μου την Ελλάδα.
Μου είναι αδιάφοροι οι ισχυρισμοί των δήθεν απόγονων των εθνοπροδοτών Τσάμηδων, των Αλβανών εθνικιστών και των λοιπών ανθελληνικών στοιχείων. Κι δεν έχω την διάθεση να ανοίξω διάλογο μαζί τους, για να αποδείξω το αυτονόητο, την ελληνικότητα της Αρβανιτιάς.
Μόνο αυτό λοιπόν έχω να τους πω: Ρε βένι μπίτουνι (Ρε άντε πνιγείτε).


1 σχόλιο:

Alex Pap Artwork είπε...

Καλά....Να τους πούμε να ...υπερασπιστούνε και τη μειονότητα των Ρουμελιωτών, των Θεσσαλών, των Κρητών, των Ηπειρωτών, των Πελοποννησίων...
Επίσης, σετο κοτέτσι μου που έχω καμιά τριανταριά νταρντάνες κότες, έχω και δυο τρία νανάκια.
Ευχαρ΄σιστως τους τα διαθέτω για...υπεράσπιση.
Πάντως πριν πάνε να πνιγούνε, αν πηγαίνανε και να γ@#$θούνε, ακόμα καλύτερα!

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")